Olen päättänyt tulevan lapsemme nimen, enkä aijo välittää avioimieheni mielipiteestä.
Hänen vaihtoehtonsa on pitää nimestä tai olla pitämättä. Olen jo päättänyt kaikki nimet. Miehen ideat on ihan huonoja. Yritän ensin että mieskin alkaa lämmetä nimille, mutta jos ei ala niin aivan sama.
Tämäkin juontaa juurensa siitä että mies ei arvosta työtäni kotiäitinä vaan jättää piimäpurkin pöydälle ja sukat lattialle.
Kommentit (17)
0/5
Poikkeuksellisen huono jopa lassukkaprovoksi.
Aijo? Anna miehen päätää kun et osaa edes kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Taasko nappasin sinut onkeeni :D aina sama virsi sanasta aijo.
Mitä tuo päätää tarkoittaa?
Onko
Anna Aina Naima Rauha Kai Kille Lempi Ville?
vai
Unelma Sirpa Leena
vai
Elias Tapani ?
Vierailija kirjoitti:
Asia selvä, jos kerran näin olet itsekkäästi päättänyt. Onnea valitsemallasi tiellä.
Mitään hyvää tuosta ei seuraa, mutta sen kai jo tiesitkin.
Ei seuraa hyvää tai pahaa, enkä välitä. Mies on pilannut suhteemme vuosia sitten enkä aiJo olla se joka myötäilee enään. Jos ei kanna vastuuta mistään niin ei saa myöskään vastuuta. Minun vauvani, minun valintani, ei tule suvun perintönimeä ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko
Anna Aina Naima Rauha Kai Kille Lempi Ville?
vai
Unelma Sirpa Leena
vai
Elias Tapani ?
Mies ei ota kantaa eikä keskustele asiasta ollenkaan vaikka yritän, näprää vain kännykkäänsä ja löhöilee. En saa miehestä irti mitään muuta kuin äskeisen ehdotuksen joka oli JORMA PENTTI, toinen hänen vaihtoehtonsa on hänen sukunsa nimi. Ihan kiva nimi, mutta tylsä ja muistutta hänen ärsyttävästä suvustaan.
Minun valitsemat nimet on kansainvälisä ja kauniita sekä sointuu hyvin sukunimeen että mukailee linjaa jolla muut lapsemme on kastettu. Täytin äsken lapsen hätäkastelomakkeeseen keksimäni nimet ja kysyin mieheltä onko hänellä parempia ideoita ja vastaus siis tuo Jorma Pentti. Ap
Lapsen nimeksi tulee Etupyllikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko nappasin sinut onkeeni :D aina sama virsi sanasta aijo.
Mitä tuo päätää tarkoittaa?
Huonot trollit tunnistaa siitä, että ne alkavat heti laulaa "mä vaan trollasin" -värssyä, kun tekevät tahattomasti jotakin typerää. Mutta naiset ovat naisia.
:D Mun mies ei myöskään ottanu odotusaikana minkään sortin kantaa asiaan, sano vaan emmä tiiä. Kirjotin sit esitietolomakkeisiin emma-tiia ja uhkasin merkitä miehen sinne kehitysvammaiseksi jos ei ala kiinnostus herätä. Mut en tiiä sit oikeasti jos toiselle nimi ei oo tärkeä niin miksi se pitää pakottamalla pakottaa päätöksentekoon.
Aijo on hieno nimi. Ainon ja Jaajon välimuoto, sopii hyvin sekä pojalle että tytölle. Toiseksi nimeksi ehdotan Avioimiestä. Molemmat nimet bongasin ap:n otsikosta.
Minkälainen henkilö/olento on avioimies?
Asia selvä, jos kerran näin olet itsekkäästi päättänyt. Onnea valitsemallasi tiellä.
Mitään hyvää tuosta ei seuraa, mutta sen kai jo tiesitkin.