Olisitko halunnut kuunnella Litku Klemettiä Suomen Euroviisu-edustajana?
Kommentit (35)
En tiedä millainen ko kappale on, eikä löytynyt youtubesta, joten vaikea sanoa.
Mikä metrotyttöjen inkarnaatio toikin kommunisti luulee olevansa.
Maan suurimpia uhriutujia ja Hesarin punavihreä lempityttö Kalliosta. Eiköhän tuosta tehdä vielä iso juttu kys lehteen.
Oon kuullut ja aivan hirveetä skeidaa
Taitaa olla parasta mitä Suomesta löytyy, itkun paikka.
No ei muuten ole Kalliosta vaan Kainuusta ja jossain Jyväskylän lähistöllä MAALLA asustelee. Että se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Maan suurimpia uhriutujia ja Hesarin punavihreä lempityttö Kalliosta. Eiköhän tuosta tehdä vielä iso juttu kys lehteen.
Vierailija kirjoitti:
Asuu Luhangassa...
Ei voi selvinpäin ja olen absolutisti.
Ennen tätä päivää en ollut kuullutkaan Litku (?) Klemetistä.
Todella paljon mielummin kuin yhtäkään taas moneen vuoteen tuolla olleita. Ihan pelleilyksi mennyt koko umk ja viisut.
Eikö sillä samalla kappaleella voi halutessaan osallistua uudestaankin ellei sitä ole julkaistu? Kuulostaa kyllä huonolta häviäjältä kun kuulematta kilpailijoitaan kuvittelee olleensa kiistatta parempi kuin ne valituksi tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Ennen tätä päivää en ollut kuullutkaan Litku (?) Klemetistä.
No nythän sit Helvetin iso pato murtuu. Hyvä niin
Voi jeesus näitä nykyajan nimiä. Mä oon vasta 40, ja silti tuntuu että mun ja seuraavien sukupolvien välillä on jo nyt miljoona valovuotta. En vaan jaksa ymmärtää.
Olisi ollut varmasti mielenkiintoinen, litkumainen ja mainstreamista poikkeava biisi. Tuskin kuitenkaan euroviisuissa pärjäisi.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus näitä nykyajan nimiä. Mä oon vasta 40, ja silti tuntuu että mun ja seuraavien sukupolvien välillä on jo nyt miljoona valovuotta. En vaan jaksa ymmärtää.
No sano joku ikäisesi taiteilijan fiksumpi nimi.
Mistä jotkut taas kuvittelevat tietävänsä, että kyseinen laulaja on poliittisesti aktiivinen ja vieläpä kahdessa puolueessa?
Mä olen kuullut kyseiseltä artistilta vain yhden biisin: Junalla Kainuuseen. Siinä ei ole mitään politiikkaan viittaavaa.
😭😭😭😭😭😭 eiiih Olen Litku n paras fani nevör hördit siiitä.
Kuuntelen vaikka naapurin ulvovaa rakkia, jos sillä on tarpeeksi hyvä kappale.
Yrjööööögh 🤮