Lue keskustelun säännöt.
Kymmenkuinen pelkällä rintamaidolla meillä. En neuvolassa kehdannut kertoa
05.02.2016 |
Yritin puolivuotiaana joitain sosesysteemejä ja se oli yhtä tuskaa. Parin kuukauden päästä sama homma.
Lapsi kasvanut hyvin, kävelee ja tapailee monia sanoja. Eli kai se ihan terve on? Mistä tuo puoli vuotta on repäisty? Sitten juuri ja heti pitää ruveta antamaan muuta?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei sitä ruokaa alkuun tarvikaan mennä yhtään mahaan. Tarkoitus on että lapsi tutustuu siihen mitä isommat ihmiset syö. Eikö teillä lapsi yhtään hamuile ruoan suuntaan? Antaisit tutustua, nuoleskella, tunnustella ja maistella! Ei oo mikään pakko antaa sosetta, voit antaa sormiruokaohjeiden mukaisia ruokia.