Oma juusto pizzeriaan?
Huomenna ois suunnitelmana mennä ostamaan Kotipizzasta lauantaipizzaa, mutta koska maitotuotteita en syö ja juustotonta pizzaa en halua syödä, niin voinkohan viedä maidotonta pizzajuustoa ja pyytää laittamaan sitä pizzaan?
Kommentit (28)
Missä tahansa palvelevassa firmassa tuo varmasti onnistuisi.
Mutta kun on kyse Kotipizzan kaltaisesta byrokratiasuomen paskahedelmästä, niin tämä ei varmasti onnistu, vaan laittavat sormustimellisen sitä omaa paskaansa siihen ja hymyilevät ivallisesti päälle.
Voit kysyä,muttaälä suutu jos ei onnistu:)
Vierailija kirjoitti:
No voi nyt vittu. Tee itse kotona sellaista mieluista pizzaa. Pitäiskö roiskia spermat seuraavaan pizzaerään, niin alkais hienoperseille hyvä Kotari kelpaamaan.
No en nyt itse kehtaisi alkaa omaa pizzaa tekemään kun muut tilaa Kotipizzasta. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi nyt vittu. Tee itse kotona sellaista mieluista pizzaa. Pitäiskö roiskia spermat seuraavaan pizzaerään, niin alkais hienoperseille hyvä Kotari kelpaamaan.
No en nyt itse kehtaisi alkaa omaa pizzaa tekemään kun muut tilaa Kotipizzasta. ap
No etkö sä voi laittaa sitä omaa sissijuustoas siellä kotona siihen pizzan päälle ja käyttää pari sekuntia mikrossa? Ei varmaan Kotipizzan ohjeistuksessa anneta asiakkaiden omia juttuja sinne lisäillä. Sama kun menisit vittu sushibaariin kokonaisen lohen kanssa ja sanoisit että leikatkaa tästä mulle paloja kun noita muita en voi syödä. Vittu :_:
Ei ole olemassa maidotonta juustoa.
Ostat sen pizzan ilman juustoa ja lisäät juustonkorvikkeen päälle kotona. Et voi viedä omaa juustoa ja pyytää heitä laittamaan sitä, koska he eivät voi tietää onko sitä esimerkiksi säilytetty oikein (kylmäketjun katkeamatta) ja jos sitten saisit ruokamyrkytyksen niin he olisivat vastuussa.
Mä tilaan vaan pizzan ilman juustoa. Olen tottunut siihen, vaikka onhan se ankeaa. Mutta ankeaa on se keinojuustokin.
Oisko tarkoitus syödä paikan päällä? Jos ei niin pyydä se pizza ilman juustoa ja laite se juusto vasta kotona ja pyöräytä 5 min uunissa. En usko, että voit viedä ravintolaan omaa juustoa jo ihan hygienia syistä.
En usko että onnistuu. Vasta hain lätyt kotipizzasta ja heillä oli ihan mainossloganina että käyttävät vain aidosta maidosta tehtyä juustoa.
Tilaa pizza ilman juustoa tai tee itse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä on maidoton juusto?
Ei sellaista ole.
Minä haluan aina pitsaani kotimaisia ananaksia, kotoa pitää omat tuoda, JOKA kerta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on maidoton juusto?
Ei sellaista ole.
Mitäs se sit on jos ei juustoa?
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ois suunnitelmana mennä ostamaan Kotipizzasta lauantaipizzaa, mutta koska maitotuotteita en syö ja juustotonta pizzaa en halua syödä, niin voinkohan viedä maidotonta pizzajuustoa ja pyytää laittamaan sitä pizzaan?
Oletka laktoosille allerginen, vai ihan joku kasvispupeltaja taas, joka tekee ympärillään olevien ihmisten elämästä yhtä helvettiä erikoisilla vaatimuksillaan? Toivottavasti toi on joku vaihe, joka menee sulta ohi tai sit sä vaan trollaat.
Ei pizza ole pizza ilman oikeaa maidosta valmistettua juustoa. Kyse on pikemminkin avopiiraasta silloin. Ihme ulinaa taas.
Toivottavasti ei onnistu. En halua, että siellä keittiöpöydillä ja pizzauuneissa pyörii mitä lie asiakkaiden omia sotkuja. Loppuis kyllä mulla käynnit paikassa, joa vastaavaa todistaisin.
Tilaa ilman juustoa ja lisää kotona -> hetki uunissa
Varmasti joku hygieniamääräys tuonkin kieltää.
Karvakäsipizzeriassa eivät ehkä ole niin tarkkoja kuin kotipizzassa, siellä voisi onnistua.
On muuten tullut itselleni mieleen tuo sama idea. Tosin ei juuston suhteen, vaan muutamien muiden täytteiden. Esim. voisin haluta pizzaan anjovista, mutta sitä ei ole kaikkien pizzerioiden täytevalikoimassa. Tai voisin viedä omat oliivit, kun pizzerioissa on yleensä vain sitä halvinta bulkkilaatua, joka on pahaa.
Ja niille, jotka ihmettelevät, miksi en tee pizzaa kotona: Ei siitä minun uunissani tule niin hyvää kuin kunnollisessa paljon kuumemmassa pizzauunissa. Ja pohja on kuitenkin pizzassa se tärkein osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on maidoton juusto?
Ei sellaista ole.
Mitäs se sit on jos ei juustoa?
Juuston kaltaista kasvirasvavalmistetta
Vierailija kirjoitti:
Ei pizza ole pizza ilman oikeaa maidosta valmistettua juustoa. Kyse on pikemminkin avopiiraasta silloin. Ihme ulinaa taas.
Perinteinen napolilainen pizza marinara ei sisällä juustoa lainkaan.