Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon sulle kaikkea hyvää ja oot tärkeä, tiedä se. Älä välitä siitä, mitä negatiiviset kaikenlyttääjät sinusta sanoo, koska ne on vaan omissa turhautumisissaan marinoituneita, tyhjiin kuivuneita kuolleita rankoja, jotka viimiesillä voimillaan yrittää imeä susta elämänvoimaa. Pää pystyyn ja eteenpäin.
Tosi kauniisti sanottu. Mä omin tämän viestin. En kuitenkaan tiedä jaksanko taistella enää ilkeitä ihmisiä vastaan. Eihän elämä ole sen arvoista?
Minä ainakin häivyn sinun elämästä ihan oma-aloitteisesti. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon sulle kaikkea hyvää ja oot tärkeä, tiedä se. Älä välitä siitä, mitä negatiiviset kaikenlyttääjät sinusta sanoo, koska ne on vaan omissa turhautumisissaan marinoituneita, tyhjiin kuivuneita kuolleita rankoja, jotka viimiesillä voimillaan yrittää imeä susta elämänvoimaa. Pää pystyyn ja eteenpäin.
Tosi kauniisti sanottu. Mä omin tämän viestin. En kuitenkaan tiedä jaksanko taistella enää ilkeitä ihmisiä vastaan. Eihän elämä ole sen arvoista?
Siis av-elämästä. :D
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko omia ihan jokainen viesti.
No anteeksi että vastasin.
Voi ei, näin sinusta unta viime yönä pitkästä aikaa ja sen jälkeen en voi olla ajattelematta sinua... Rehellisesti sanottuna, ikävä on kyllä vaivannut vaikka olenkin koittanut unohtaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis av-elämästä. :D
G O O D ! ! Muuta elämäähän sulla ei oo, tylyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäki ajattelin viilata sua linssiin...😇
Mut sitte ajattelin, miksi mä alentuisin samaan...
Mähän oon aika onnekas, kun pääsin susta eroon.
Saan tehä mitä haluan...Mutta toisaalta se kosto jotenkin houkuttais... 😏
Oot vaan ymmärtäny kaiken ihan väärin. Mut ihan miten vaa.
Nää on niin tän palstan helmiä!! :D
Taas on joku mies kusettanut jotakin naista..ja sitten joku tulee ihan paskat housuis vastaamaan
tälläseen alotukseen. :DD Älkää ihmiset olko niin katkeria!!!
Kiva, että sulla on hauskaa muiden pahanolon kustannuksella! 🙄
Mut mun mielestä se mies ansaitsis kaiken paskan mitä vain voi tielleen saada. Oon ehkä lapsellinen,
kun näin ajattelen, mutta minä en aio kynnysmattona olla. 😩
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin pitää pitkän tauon palstasta. Mukavaa kevään odotusta ja kaikkea hyvää sinulle!
Kiitos samoin, kaunis! Toivon vain ettet enää kääntäisi katsetta pois. Se sattuu todella syvälle.
Tiainen. Nyt kysyn sua treeneihin lähetkö?
Minkänikäinem oot. Teini en enää oo ite.
Kaikkein ihmeellisintä on että minä olisin halunnut nähdä oikeassakin elämässä. Sen rinnalla se mitä täällä lukee oli yhdentekevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen sun silmistäsi, että sua haluttaa yhtä paljon kuin minuakin. Kauanko me vielä kestetään? Tuntuu yhdeltä kidutukselta, etten saa koskea, pitää sua hyvänä, tuottaa nautintoa, ja tietenkin saada niitä vastaan. Olen ihan hulluna rakkaudesta ja himosta sinuun.
Vastustelen, hillitsen ja pidättelen aina kun näen sinut, mutta kuitenkin uneksin siitä, kuinka rakasteltaisiin... ❤ Olen ollut niin rakastunut ja kiihottunut jo niin pitkään, että kohta pettää itsehillintä. Enkä voi sille mitään.
Haluaisin vain antautua sinulle ja tuottaa sinulle todella syvää tyydytystä.
Anteeksi vaan siveydensipulit, mutta en pian kestä enää. Tätä on intohimoinen, "kielletty" rakkaus. ❤
Oi, toivottavasti teille käy lopulta hyvin! (Itse taisin pilata oman tilanteeni.)
Miten pilasit? :)
Monimutkainen juttu. Miehellä hankala elämäntilanne. Olin etäinen, etteivät ulkopuoliset huomaisi vetovoimaamme. Hän kai luuli, etten välitä enää. Emme puhuneet asiasta. Itse en ole koskaan aiemmin kokenut näin voimakkaita tunteita ketään kohtaan. Toivon niin, että näkisimme jossain vihdoin kahden ja voisimme puhua.
Muiden ajatukset olivat sinulle siis tärkeämpiä. Tiesikö hän edes että välitit? Mitä luulet hänen edes ajattelevan jos ette ole edes puhuneet? Oletko tiainen?
Eivät olleet, yritin vain estää muita näkemästä, koska tämäkin on ns. kiellettyä. Tiesi täysin varmasti, tein selväksi, että olen todella kiinnostunut. Ainakin hänellä oli tunteita ja hän osoitti niitä käytöksellään (esim. kosketuksilla ja katseilla. En ole.
Kiitos viesteistä. Molemmat tiedetään, että meidän suhde olisi ihan mahdoton. Ollaanhan me keskusteltu syistä täällä, mutta niiden hyväksymiseen menee varmasti jonkin verran aikaa.
Tääl moni viesti sopis mulle ja eräälle. En oo niitä kirjottani, joten alkää ihmiset tehkö mitään johtopäätöksii. Viesti voi olla päinvastane.
Joo älkää tehkö munkaan elämän suhteen mitään johtopäätöksiä tätä ketjua lukemalla. Jotenkin aloin juuri miettimään, että luulikohan naapurin Erkki nyt mun kirjoittaneen ton yhden viestin juuri sille. Jotenkin oli omituinen fiilis tossa roskakatoksella kun törmättiin. Toivottavasti se ei jo jättänyt vaimoaan.