Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituista jättää tämä kaikki minun syyksi, vaikka itse keskityit avautumaan vain täällä. Ja yleensä keskustelit vielä aivan väärien ihmisten (tai lintujen) kanssa. Yhtä vähän minä huomasin yritystäsi kuin sinä kiinnostustani.
Missä asiassa olen syyttänyt sinua?
Et se sinä ollut vaan se toinen.
P.S. Tämän piti vain kertoa jotain oleellista tästä ketjusta. Ja nyt oikeasti pois täältä, hus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva huomata, että sielä nauretaan meikäläiselle.
Eipähän tartte enää sen paikan ovea avata...Tuu vaan kotiin. Laitoin jo iltateen tulemaan.
ei kiitos. Ruoka olla pitää m
Mun oli pakko liittyä tänne vain tätä pientä tekstiä varten, niin paljon mua raastaa. Tänään viimeks näin sut R, mut tunne mun sisällä ei hellitä. Kaipaan sua joka hetki kun ei olla yhdessä, kaipaan sun kosketusta ja sitä tunnetta mikä mulla on sun seurassa. Haluaisin sanoa sulle niin paljon mutta en uskalla sanoa oikeita asioita ja mun todellisia tunteita. Olit sanonu muille ettet halua mitään säännöllistä mut silti me nähdään viikottain ja aina pyydät jäämään yöks. Onko tää vaan pelkkää fyysistä? Mitä ne kaikki kosketukset ja pussailut sitte on? Meidän porukka on liian tiivis että tästä vois kertoo kellekään ja siks vatvon tätä asiaa joka hetki yksin eikä mistään tuu mitään. Ja aina ku nään sut kaikki sellaset tuntemukset katoaa ja mut täyttää vaan suunnaton hyvänolon tunne. Oot toisaalta niin erilainen ihminen ku mä, ujo etkä puhu paljon, mut silti näytät mulle sellasia merkkejä niinku välittäisit. Seuraavana päivänä voit olla niinku et huomais mun olemassaoloa. Et koskaan laita mulle viestiä vaan aina mun pitää kysyä nähtäiskö, mihin aina kyllä olet suostunut.
Mitä ikinä sä ajatteletkaan musta ja tästä meidän "jutusta", mä oikeesti pidän susta ja haluan vaan että oot onnellinen. Mut silti ajattelen kyyneleet silmis et mitä jos se ei ookkaan mun kanssa.
Ai tää olikin joku kirjoita tänne terveisesi mielessäsi pyörivälle Tiaiselle... Fuck. Pitääkö kaikki viestit omia?
Toivottavasti et kuvitellut, että kaikki viestit ovat sinulle. Sain ehkä lievää inspiraatiota sinusta ja autoit pahimman yli, mutta kaikki yliampuva pateettisuus oli lähtöisin muusta elämästä.
Ajatteletko sopivasti ihana punapää koskaan miedän yhteisiä salaisia hetkiä? Lähekkäin lusikassa, paijailuita, intohimoa, sitä tunnetta että kaikki oli niin oikein? Tunne ei katoa ja maailmankaikkeus pysyy, vaikka muut asiat olisivatkin tosin.
Nyt teetättäisi. Aivan älyttömän latautunu seksuaaliseti. On täällä pakko olla joku mamma jota panettaa kans?
Vierailija kirjoitti:
Nyt teetättäisi. Aivan älyttömän latautunu seksuaaliseti. On täällä pakko olla joku mamma jota panettaa kans?
On.
"So let her go don't start spoiling the show
It's a bad dream"
Vierailija kirjoitti:
"So let her go don't start spoiling the show
It's a bad dream"
Koska tästä pitää sitten herätä?
Vierailija kirjoitti:
Ootko ottanut jotain?
Vähä rauhoittavia ja jallua 😍
Ny on muuten sellane kiva lämmin olo 😊
Vähä niinku leijailis 10 senttii maanpinnasta 😃
Feels so good 😍
Vaikka et tätä palstaa luekaan, niin kirjoitan silti.
Olisin halunnut kuulla tai lukea mitä todella ajattelet minusta. Minä avasin sydäntäni sinulle, sinä olit hiljaa. En tiedä keksinkö kaiken omasta päästäni, leikitkö vain vai oliko jotain tottakin. En tiedä voiko yksipuolisesti tuntea jotain niin vahvaa..
Tänne en kaipaa yhtään vastausta koska ne voivat olla kenen tahansa kirjoittamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Sovitaanko tärskyt,? Miten haluat että otan sinut?
Yes