Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Aavee-mamma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen sun silmistäsi, että sua haluttaa yhtä paljon kuin minuakin. Kauanko me vielä kestetään? Tuntuu yhdeltä kidutukselta, etten saa koskea, pitää sua hyvänä, tuottaa nautintoa, ja tietenkin saada niitä vastaan. Olen ihan hulluna rakkaudesta ja himosta sinuun.
Vastustelen, hillitsen ja pidättelen aina kun näen sinut, mutta kuitenkin uneksin siitä, kuinka rakasteltaisiin... ❤ Olen ollut niin rakastunut ja kiihottunut jo niin pitkään, että kohta pettää itsehillintä. Enkä voi sille mitään.
Haluaisin vain antautua sinulle ja tuottaa sinulle todella syvää tyydytystä.
Anteeksi vaan siveydensipulit, mutta en pian kestä enää. Tätä on intohimoinen, "kielletty" rakkaus. ❤
Oi, toivottavasti teille käy lopulta hyvin! (Itse taisin pilata oman tilanteeni.)
Tosirakkaudelle ei ole koskaan liian myöhäistä 😊 Tiedän sen omasta kokemuksesta. Mutta puhukaa toisillenne, kosketelkaa! Ei kukaan ole ajatustenlukija, vaikka ne ajatukset olis kuinka kuumia.
Totta, kiitos!
Mitä meidän välillä muka on? Palstalla vilahti äsken tämä ketju, ei meillä ole mitään noista..
http://www.vauva.fi/keskustelu/2501780/millainen_parisuhde_on_onnistunu…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen sun silmistäsi, että sua haluttaa yhtä paljon kuin minuakin. Kauanko me vielä kestetään? Tuntuu yhdeltä kidutukselta, etten saa koskea, pitää sua hyvänä, tuottaa nautintoa, ja tietenkin saada niitä vastaan. Olen ihan hulluna rakkaudesta ja himosta sinuun.
Vastustelen, hillitsen ja pidättelen aina kun näen sinut, mutta kuitenkin uneksin siitä, kuinka rakasteltaisiin... ❤ Olen ollut niin rakastunut ja kiihottunut jo niin pitkään, että kohta pettää itsehillintä. Enkä voi sille mitään.
Haluaisin vain antautua sinulle ja tuottaa sinulle todella syvää tyydytystä.
Anteeksi vaan siveydensipulit, mutta en pian kestä enää. Tätä on intohimoinen, "kielletty" rakkaus. ❤
Oi, toivottavasti teille käy lopulta hyvin! (Itse taisin pilata oman tilanteeni.)
Miten pilasit? :)
Monimutkainen juttu. Miehellä hankala elämäntilanne. Olin etäinen, etteivät ulkopuoliset huomaisi vetovoimaamme. Hän kai luuli, etten välitä enää. Emme puhuneet asiasta. Itse en ole koskaan aiemmin kokenut näin voimakkaita tunteita ketään kohtaan. Toivon niin, että näkisimme jossain vihdoin kahden ja voisimme puhua.
Muiden ajatukset olivat sinulle siis tärkeämpiä. Tiesikö hän edes että välitit? Mitä luulet hänen edes ajattelevan jos ette ole edes puhuneet? Oletko tiainen?
Enkä nyt tarkoita haukkua sinua tms, vaan ihmettelen vaan mitä näet minussa ja meissä. Ollaan kuitenkin niin erilaisia ihmisiä ja halutaan elämältä eri asioita... Mitä järkeä tässä enää on? Luuletko, ettet ketään muuta suht nuorta naista saisi?
Haluan vain sanoa, että olen tällä hetkellä liian väsynyt tapailemaan ketään/seurustelemaan kenenkään kanssa. Minulla ei ole erityisemmin romanttisia tai seksuaalisia tunteita ketään kohtaan. Minun pitäisi keskittyä koulujuttuihin, ne vievät todella paljon aikaa. Vapaa-ajalla tuntuu hyvältä ja rentouttavalta olla yksin. Toivon, että sinulla on kaikki hyvin ja pääset elämässäsi eteenpäin tavoittelemaan unelmiasi. :)
Kirjoititko tämän? Sopisi minusta hyvin tähän tilanteeseen...
http://www.vauva.fi/keskustelu/2501807/ajattelin_etta_voisin_taantua?ch…;
Mainitsin tuossa aikaisemmassa kommentissa "nuoren" siksi, koska olet niin monta kertaa sanonut että haluaisit vielä ison lapsilauman. Siihen ei ole mahdollisuuksia vanhemman naisen kanssa.
Niin, en myöskään halua omia lapsia ja uusperhekuviot on valitettavasti pahasti ristiriidassa omien arvojen kanssa.
Eipä tässä varmaan enää mitään epäselvää tai puhuttavaa ole. Mukavaa loman odotusta. :)
Vierailija kirjoitti:
Et usko kuinka paljon haluaisin sinut nyt tähän viereeni. ❤ Tehtäisiin niitä asioita toisillemme, joita ollaan jo niin kauan haluttu ja kaivattu. Tuntuu kuin sisälläni olisi tyhjyys, joka vain kaipaa sinua täyttämään sen, äärimmilleen. En jaksa enää odottaa.
En ole enää vain ihastunut, vaan rakastunut. ❤ Lasken päiviä kuin tähtiä, kunnes nähdään jälleen. 💙
Olet ihana.
Kyllä mä tiedän. Venäjän kriisi pätkii omassa päässä nyt. Hetki viel niin tuun ja otan sut kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä varmaan enää mitään epäselvää tai puhuttavaa ole. Mukavaa loman odotusta. :)
Kuka oletkin, jos luulet että täällä palstalla avautuminen ja kuvittelu, että ihastuksesikin täällä avautuu, ratkaisee yhtään mitään, niin mieti uudestaan. Puhu tunteistasi oikeassa elämässä myös, ei tee hyvää padota tunteitaan oikeassa elämässä.
Ikävä sinua, kun on nähty nyt niin harvoin. Harvemmin ehdit puhuakaan mulle. Ihanaa nähdä sut edes vähän aikaa ja kuulla sun äänesi kauempaa. Kiva tietää että olet vielä olemassa ja joskus aika lähellä. En tiedä mitä tunnet. Vaikutan kai kylmältä, mutta kärsin kun olet pitkään poissa näkyvistäni. En uskalla näyttää tunteitani, kun nähdään. Vaikutat kovin rasittuneelta. Olen pahoillani, jos se johtuu minusta jotenkin tai käytöksestäni. Odotan sinua ja tahtoisin vaan olla vaan kahden kanssasi taas joskus. Tunteeni ei ole haihtuneet. Ehkä jotain voidaan vielä yhdessä tehdä?
Toivon sulle kaikkea hyvää ja oot tärkeä, tiedä se. Älä välitä siitä, mitä negatiiviset kaikenlyttääjät sinusta sanoo, koska ne on vaan omissa turhautumisissaan marinoituneita, tyhjiin kuivuneita kuolleita rankoja, jotka viimiesillä voimillaan yrittää imeä susta elämänvoimaa. Pää pystyyn ja eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Toivon sulle kaikkea hyvää ja oot tärkeä, tiedä se. Älä välitä siitä, mitä negatiiviset kaikenlyttääjät sinusta sanoo, koska ne on vaan omissa turhautumisissaan marinoituneita, tyhjiin kuivuneita kuolleita rankoja, jotka viimiesillä voimillaan yrittää imeä susta elämänvoimaa. Pää pystyyn ja eteenpäin.
Tekisitkin tämän, A.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkin tämän, A.
Minne päin? :3
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua, kun on nähty nyt niin harvoin. Harvemmin ehdit puhuakaan mulle. Ihanaa nähdä sut edes vähän aikaa ja kuulla sun äänesi kauempaa. Kiva tietää että olet vielä olemassa ja joskus aika lähellä. En tiedä mitä tunnet. Vaikutan kai kylmältä, mutta kärsin kun olet pitkään poissa näkyvistäni. En uskalla näyttää tunteitani, kun nähdään. Vaikutat kovin rasittuneelta. Olen pahoillani, jos se johtuu minusta jotenkin tai käytöksestäni. Odotan sinua ja tahtoisin vaan olla vaan kahden kanssasi taas joskus. Tunteeni ei ole haihtuneet. Ehkä jotain voidaan vielä yhdessä tehdä?
Kiitos näistä kauniista sanoista, naapurini. Mennään tekemään nuo lumityöt nyt alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkin tämän, A.
Yhteen pikkukylään Pohjanmaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkin tämän, A.
Sinne. Lappiin
Ajattelin pitää pitkän tauon palstasta. Mukavaa kevään odotusta ja kaikkea hyvää sinulle!
En sulle kirjoittanutkaan, vaan yhdelle jolla jo on. :)