Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V

Vierailija
04.02.2016 |

Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!

Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:

"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."

Kommentit (2047)

Vierailija
841/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä nyt oikeasti tarkoittanut, etten halua nähdä enää sinua. Olet vaan niin ihana, tosi ihana. Pärjään asian kanssa jo. Yllättävää on, että olet lukenut juuri tätä keskustelupalstaa, vaikka elämäsi on täynnä kaikkea muuta.

Vierailija
842/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikonloppuna toivoin korkeimmilta voimilta tai Jumalalta (kyllä uskon jollain tavalla Jumalaan, vaikka en ole hihhuli) merkkiä että pitäiskö mun oikeasti tutustua sinuun tai oisko se järkevää. Merkiksi toivon sellaista että jos nähtäis tällä viikolla kolme kertaa, niin se tarkoittais sitä että ehdottomasti pitää tutustua. Jos ei nähtäis kertaakaan, niin se tarkoittais taas puolestaan sitä että emme saa missään tapauksessa tutustua. Kerran näkeminenkin ois jo tarkoittanut sitä että tutustuminen on kannattavaa.

Olin todella varma siitä että kyllä me nyt edes kerran käytävällä törmätään. Viikon puolivälissä aloin olla jo epätoivoinen ja pyörin melkein ympäri taloa huvikseen. Seuraavaksi kävin pyörimässä keskustassakin. Mutta ei vilaustakaan sinusta. Nyt viikonloppuna taas ei ole mitään mahdollisuuksia nähdä.  Tää nyt tarkoittaa ilmeisesti sitä että meidän ei ole tarkoitus tutustua sitten.

Entäs kun minä näin sinut vilaukselta, et vain huomannut minua? Mitäs se tarkoittaa?

En tiedä. Missä muka näit?

Työpaikan käytävällä. Vilahdit nurkan taakse. Sulla on söpö sivuprofiili. 😊

Mä taas näin ihastukseni ruokakaupassa. Anyway, musta tuollainen kohtaloa odottelu on vähän rasittavaa. Toki hauskaa jos ns kohtaloa on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin sut eilen. Olit jossain oudossa seurassa. Miksi annoit sen naisen koskea sinuun? Miksi viihdyit hänen kanssaan ja miksi näin kun pussasitte!!??? Tiedän kyllä ettei se asia minulle kuulu kun minulla on omakin mies. Mutta mahtaako vaimosi olla kiinnostunut asiasta.

Vierailija
844/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikonloppuna toivoin korkeimmilta voimilta tai Jumalalta (kyllä uskon jollain tavalla Jumalaan, vaikka en ole hihhuli) merkkiä että pitäiskö mun oikeasti tutustua sinuun tai oisko se järkevää. Merkiksi toivon sellaista että jos nähtäis tällä viikolla kolme kertaa, niin se tarkoittais sitä että ehdottomasti pitää tutustua. Jos ei nähtäis kertaakaan, niin se tarkoittais taas puolestaan sitä että emme saa missään tapauksessa tutustua. Kerran näkeminenkin ois jo tarkoittanut sitä että tutustuminen on kannattavaa.

Olin todella varma siitä että kyllä me nyt edes kerran käytävällä törmätään. Viikon puolivälissä aloin olla jo epätoivoinen ja pyörin melkein ympäri taloa huvikseen. Seuraavaksi kävin pyörimässä keskustassakin. Mutta ei vilaustakaan sinusta. Nyt viikonloppuna taas ei ole mitään mahdollisuuksia nähdä.  Tää nyt tarkoittaa ilmeisesti sitä että meidän ei ole tarkoitus tutustua sitten.

Entäs kun minä näin sinut vilaukselta, et vain huomannut minua? Mitäs se tarkoittaa?

En tiedä. Missä muka näit?

Työpaikan käytävällä. Vilahdit nurkan taakse. Sulla on söpö sivuprofiili. 😊

Mä taas näin ihastukseni ruokakaupassa. Anyway, musta tuollainen kohtaloa odottelu on vähän rasittavaa. Toki hauskaa jos ns kohtaloa on. 

Ei sitä ole... Sori, mutta minusta on erittäin hölmöä ajatella, että ihastuksen näkeminen kerran vuodessa ohimennen kadulla/vilahdukselta kaupassa tarkoittaisi "jotain isompaa" tai että "sillä olisi joku suurempi merkitys". Sattumaa se vain on. 

Vierailija
845/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä nyt oikeasti tarkoittanut, etten halua nähdä enää sinua. Olet vaan niin ihana, tosi ihana. Pärjään asian kanssa jo. Yllättävää on, että olet lukenut juuri tätä keskustelupalstaa, vaikka elämäsi on täynnä kaikkea muuta.

Voisitko kertoa sen jossain muualla kuin täällä? En oikein ymmärrä tätä.

Vierailija
846/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas aviomieheni. Käymme läpi vaikeita aikoja. Käyt läpi vaikeita aikoja. Toivottavasti sulkeutuvat ovet avaavat uusia mahdollisuuksia meille molemmille. Toivottavasti pääset elämässäsi eteenpäin. Sinä olit minulle se oikea, ainutkertainen, toista kaltaistasi en tule elämässäni kohtaamaan. Kiitos yhteisestä ajasta, lapsista, 18 vuoden pituisesta matkasta kanssasi.

Toivoa uuteen orastavaan elämään, sinne missä ikinä oletkaan

Rakkaudella

Vaimosi

Vierailija
847/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäki ajattelin viilata sua linssiin...😇

Mut sitte ajattelin, miksi mä alentuisin samaan...

Mähän oon aika onnekas, kun pääsin susta eroon.

Saan tehä mitä haluan...

Mutta toisaalta se kosto jotenkin houkuttais... 😏

Oot vaan ymmärtäny kaiken ihan väärin. Mut ihan miten vaa.

Nää on niin tän palstan helmiä!! :D

Taas on joku mies kusettanut jotakin naista..ja sitten joku tulee ihan paskat housuis vastaamaan

tälläseen alotukseen. :DD Älkää ihmiset olko niin katkeria!!!

Vierailija
848/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kuulu vastausta.... :)

Sori, en illemmalla enää palstaillut. Vastaan kyllä nopeasti jos laitat viestin jotain muuta kautta. Ehkä näemme myös pian. :)

Vierailija
849/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me olla jauhettu asiat jo tarpeeksi monta kertaa täällä. Ainakin minulle kaikki on ihan selvää pässin lihaa. :)

Vierailija
850/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista jättää tämä kaikki minun syyksi, vaikka itse keskityit avautumaan vain täällä. Ja yleensä keskustelit vielä aivan väärien ihmisten (tai lintujen) kanssa. Yhtä vähän minä huomasin yritystäsi kuin sinä kiinnostustani.

Vierailija
851/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista jättää tämä kaikki minun syyksi, vaikka itse keskityit avautumaan vain täällä. Ja yleensä keskustelit vielä aivan väärien ihmisten (tai lintujen) kanssa. Yhtä vähän minä huomasin yritystäsi kuin sinä kiinnostustani.

Missä asiassa olen syyttänyt sinua? 

Vierailija
852/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 👌

Vierailija
853/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
854/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän me olla jauhettu asiat jo tarpeeksi monta kertaa täällä. Ainakin minulle kaikki on ihan selvää pässin lihaa. :)

Joo :) Mäkin oon ollut pitkiä aikoja täältä pois, mut jotenkin aina kuitenkin palaan. Ehkä nyt jätän tän palstan taas hetkeksi. Tai ainakin päiväksi. :D

Vierailija
855/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä teet. Mua et enää loukkaa!

Vierailija
856/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
857/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko vielä missä asiassa olen loukannut? 

Vierailija
858/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan tyyppiä täällä keskustelee? Hieman skitsofreenistä kun viestit menee täällä sievästi sekaisin ja ihmiset vastaa niin että luulee vastaavansa just omalle ihastukselleen. Tää on kyllä silti parhain vauva.fi ketju. Tai se alkuperäinen + jatkot on. Ja täällä on pääasiassa vain heitä, jotka jotakuta kaipaa, lisäksi on monia jotka rakastaa ja saa vastarakkautta ihan oikeassa elämässä. Mä niin toion että kaikki täällä palstailevat löytää onnen! <3 Ihanaa kevättä teille kaikille <3

Vierailija
859/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ens viikko ole koululaisille lomaa? Oletko ajatellut pitää taukoa palstailusta ja viettää aikaa perheesi kanssa? Voisi olla hyvää vaihtelua. 

Vierailija
860/2047 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ens viikko ole koululaisille lomaa? Oletko ajatellut pitää taukoa palstailusta ja viettää aikaa perheesi kanssa? Voisi olla hyvää vaihtelua. 

Ei mulla ole lapsia :D Eikä kaikilla muillakaan tähän ketjuun kirjoittavista, monet sinkut kirjoittaa, jotka vasta haaveilee perhe-elämästä. 

Ketju on lukittu.