Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sun persettä ja rintoja mutta etenkin sun silmiä, älyä ja hymyä. Voitasko yksi viikonloppu viettää peiton alla yhdessä? Saisin sut nauttimaan ja huutamaan.
T. J (uusi palstalla, mies)
Nyt ! Soita mulle...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä sun persettä ja rintoja mutta etenkin sun silmiä, älyä ja hymyä. Voitasko yksi viikonloppu viettää peiton alla yhdessä? Saisin sut nauttimaan ja huutamaan.
En epäile yhtään. :)
Mies, vaihdettiin tänään pari sanaa. Olit vaisu..? Pidän sinusta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että Keski-Suomeen menee. Voitko antaa jotain tunnisteita? Mun naisella on siniset silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ! Soita mulle...
Kerro sun nimen eka kirjain että tietää oikeaan paikkaan soittaa. Jani
Vierailija kirjoitti:
Tuu jo!
Kyllä naisen pitää saada ensin. Siksi tässä palstailen, etten laukeaisi vielä. Onneksi ei ole kiihottavia aloituksia.
Keskity sä nautintoon ja unohda AV!
KANANPERSETUKKA, KANANPERSETUKKA, PIDÄTTELE, PIDÄTTELE 😶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ! Soita mulle...
Anna tunnisteita niin soitan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että Keski-Suomeen menee. Voitko antaa jotain tunnisteita? Mun naisella on siniset silmät.
huti toisen osalta..
Vierailija kirjoitti:
Viini haettu. Pientä purtavaakin löytyy. Puutut enää sä mun sohvalta. No, et tuu kuitenkaan. Juon sit yksin ja kirjottelen kaipuustani tänne...
Jahas joku Wannabe hifistelijä snobbailee.
Kerrotko minkä ikäistä sä kaipailet? Miestä vai naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viini haettu. Pientä purtavaakin löytyy. Puutut enää sä mun sohvalta. No, et tuu kuitenkaan. Juon sit yksin ja kirjottelen kaipuustani tänne...
Kerrotko minkä ikäistä sä kaipailet? Miestä vai naista.
Mies vm 77 =D
Miks yhtäkkiä koko universumi on meidän välissä? Ei enää edes törmätä vahingossa.
Mä huomasin, kun silloin viimeksi kattelit mua, kun seisoin selkä suhun päin ja sitten yhtäkkiä käännyin 😉 Oot ihana ku selität muille jotakin 😘
Vierailija kirjoitti:
Mä huomasin, kun silloin viimeksi kattelit mua, kun seisoin selkä suhun päin ja sitten yhtäkkiä käännyin 😉 Oot ihana ku selität muille jotakin 😘
sull on hyvä peppu 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sull on hyvä peppu 😊
Mun mielestä mulla oli viimeks sen verran pitkä takki, että just peittää pepun. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko minkä ikäistä sä kaipailet? Miestä vai naista.Mies vm 77 =D
Muutama semmonen löytyy. Et vois vähän antaa lisää vinkkiä. Nimikirjain, paikkakunta? ; )
Voisin myös kirjoittaa näin miehelle Helsinkiin.