Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :) osa V
Ylläpidolle tiedoksi, että tätä ketjua ei sitten saa poistaa!
Ja ajatuksena oli, kuten alkuperäisen aloittaja sanaili:
"Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi."
Kommentit (2047)
Liian aikaista vielä. Pesää rakennetaan huhtikuussa ja tintti pyöräyttää munat vasta vapun aikoihin.
sydän hakkaa, sanat takertuu, kurkkua kuristaa. Kuin voikaan mennä pieni näin onnettomasti sekaisin <3 Juha <3
niin mä tänään taas viinipäissäni sulle avaudun. Pitää pistää kännykkä piiloon itseltäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisko nähdä välillä myös vapaa-ajalla. Ihan kahden. Tiedät, että voit ehdottaa mitä vain ja olen mukana. Aloitteen vain pitäisi tulla sinun suunnaltasi
Voitais, mutta sen ehdottaminen vain vaatii liikaa rohkeutta. Kunpa voisi tutustua pikkuhiljaa, niin että se vapaa-ajalla näkeminen tapahtuis luontevasti sen myötä. Taisin vain mokata kaikki tilaisuuteni pikkuhiljaa tutustumiselle, se tuntuu olevan mahdotonta enää, tai ainakin tällä hetkellä.
Et sinä mitään mokannut ole. En vaan osannut tarttua tilaisuuteen. Näin jälkikäteen harmittaa. Kunpa saatais kunnon tilaisuus tutustmiselle, josta kumpikaan ei voi paeta.
Vierailija kirjoitti:
Tuu tänne.
Haluatko sitä oikeasti?
Näen sun silmistäsi, että sua haluttaa yhtä paljon kuin minuakin. Kauanko me vielä kestetään? Tuntuu yhdeltä kidutukselta, etten saa koskea, pitää sua hyvänä, tuottaa nautintoa, ja tietenkin saada niitä vastaan. Olen ihan hulluna rakkaudesta ja himosta sinuun.
Vastustelen, hillitsen ja pidättelen aina kun näen sinut, mutta kuitenkin uneksin siitä, kuinka rakasteltaisiin... ❤ Olen ollut niin rakastunut ja kiihottunut jo niin pitkään, että kohta pettää itsehillintä. Enkä voi sille mitään.
Haluaisin vain antautua sinulle ja tuottaa sinulle todella syvää tyydytystä.
Anteeksi vaan siveydensipulit, mutta en pian kestä enää. Tätä on intohimoinen, "kielletty" rakkaus. ❤
Miten voi tälläinen keski-ikäinen nainen olla onnettomasti ihastunut, kuin teini, saavuttamattomaan mieheen monta monituista vuotta?
Vierailija kirjoitti:
niin mä tänään taas viinipäissäni sulle avaudun. Pitää pistää kännykkä piiloon itseltäni.
Mihin sä kännykkää tarvit...tiät missä asun. Odotan 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu tänne.
Haluatko sitä oikeasti?
KYLLÄ!
Teemu S,
Sun mainokset ja twiitit ärsyttävät. Rahaa et tarvitse, joten keskity hyväntekeväisyyteen ja vaikka junnujen koutsaamiseen. Sulla on muuten TODELLA rasittava ääni
R, oot nössö munapää. Mutta tiesit sen jo itsekin. Kiitän Jumalaa joka päivä siitä, että tajusin perääntyä ajoissa.
Mä tarviin MIEHEN enkä mitään hiirtä. Jolla vielä on paskamainen luonne.
Viini haettu. Pientä purtavaakin löytyy. Puutut enää sä mun sohvalta. No, et tuu kuitenkaan. Juon sit yksin ja kirjottelen kaipuustani tänne...
Vierailija kirjoitti:
Näen sun silmistäsi, että sua haluttaa yhtä paljon kuin minuakin. Kauanko me vielä kestetään? Tuntuu yhdeltä kidutukselta, etten saa koskea, pitää sua hyvänä, tuottaa nautintoa, ja tietenkin saada niitä vastaan. Olen ihan hulluna rakkaudesta ja himosta sinuun.
Vastustelen, hillitsen ja pidättelen aina kun näen sinut, mutta kuitenkin uneksin siitä, kuinka rakasteltaisiin... ❤ Olen ollut niin rakastunut ja kiihottunut jo niin pitkään, että kohta pettää itsehillintä. Enkä voi sille mitään.
Haluaisin vain antautua sinulle ja tuottaa sinulle todella syvää tyydytystä.
Anteeksi vaan siveydensipulit, mutta en pian kestä enää. Tätä on intohimoinen, "kielletty" rakkaus. ❤
Miehelle? Minne?
<3 Kalle <3
Life's but a walking shadow, a poor player
That struts and frets his hour upon the stage
And then is heard no more: it is a tale
Told by an idiot, full of sound and fury,
Signifying nothing.
Mulla on ikävä sun persettä ja rintoja mutta etenkin sun silmiä, älyä ja hymyä. Voitasko yksi viikonloppu viettää peiton alla yhdessä? Saisin sut nauttimaan ja huutamaan.
T. J (uusi palstalla, mies)
Viimeinkin kunnon kamaa. Huomaa että viikonloppu on ovella 😊
Toivotatko mulle tänään taas hyvää yötä?
Tiaisella pesänrakennus mielessä 😃 tänne asti kuuluu sirkutus...