Uusi työkaveri on tosi outo
Se ei huomioi mua yhtään. Tervehtii jos sattuu tulemaan vastaan, muuten se ei ikinä juttele mulle mitään vaan tekee vaan hiljaa hommiaan. Hymyilee ja vastailee lyhyesti jos sille jostain koittaa jotain puhella mutta muuten ei yleensä mitään. Ei sitä näytä yhtään kiinnostavan tutustua? Jotenkin tosi outo ihminen.
Kommentit (60)
Mä olen just tuollainen. Saa tulla juttelemaan vaikka kahden kesken. Olen ujo.
Minulla taas oli sellainen työkaveri jonka töiden hoitaminen oli vähän niin ja näin, tuskin ehti aamulla tervehtiä kun jo alkoi suu käydä ja puheenaiheena yleensä hän itse, hänen perheensä, hänen vanhempansa, hänen autonsa ja kissansa.... Tosi mukava ihminen silti ja jututkin yleensä hyvällä huumorilla höystettyjä enkä menisi takuuseen niiden todenperäisyydestäkään. Hänen kanssaan ei ehtinyt pitkästyä ja melkeinpä perjantait tulivat vastaan liiankin nopeasti.
No onhan se nyt outoa että ei voi yhtään puhua mitään. Menee vaan niin kuin muita ei olisikaan. Ei normaalille ihmiselle oo ylivoimaista jutella jotain kuulumisia ja small talkia
Oudot ihmisethän on mielenkiintoisia. Mutta et sä hiljaisen sorttisen kanssa pääse puheisiin millään pakotetulla small talkilla, sen pitää olla luontevaa.
Ihmiset joilla on joku pakko saada kaveerata ja rupatella on tosi rasittavia. Tai ei kai siinä mitään jos höpisee mutta jos siitä tyypistä näkee että se ei oo luontevaa vaan jotenkin pakotettua niin tulee sellainen olo että äääääähhh olisit vaan hiljaa jos ei oo mitään oikeaa asiaa. Sellaiset pakotetusti puheliaat ja mukasosiaaliset ihmiset vaikuttaa omituisen riippuvaisilta muiden huomiosta/hyväksynnästä, vähän kuin teinit.
Vierailija kirjoitti:
Se ei huomioi mua yhtään. Tervehtii jos sattuu tulemaan vastaan, muuten se ei ikinä juttele mulle mitään vaan tekee vaan hiljaa hommiaan. Hymyilee ja vastailee lyhyesti jos sille jostain koittaa jotain puhella mutta muuten ei yleensä mitään. Ei sitä näytä yhtään kiinnostavan tutustua? Jotenkin tosi outo ihminen.
Sä oot ihan hiton outo tyyppi. Keskity säki siihen työhön ja anna muiden tehdä työnsä.
Jospa alat haukkumaan sitä muille siellä työpaikalla. Niinhän tuon lajin idiooteilla on yleensä tapana. Kyräily on jo hyvin hallussa.
Mullakin on outo työkaveri. Aloitin vastikään uudessa paikassa ja nyt yritän oppia ja sisäistää hommat, niin aina välillä se tulee selittään jotain täysin töihin liittymätöntä!
Olen yrittänyt vastata kohteliaasti ja lyhyesti jotta ymmärtäisi että minulla on työt kesken, mutta ei auta :(
Mulla on taas sellainen työkaveri joka jää lätisemään vaikka tuntikausia. Mulla on tosi paljon töitä ja kiire joten rajansa höpinällä. Olen varmaan se outo tyyppi kun tuupin tätä kaveria pois huoneessani.
Hän on varmaankin vain ujo ja hitaasti lämpenevä. Jatka juttelua, kun tutustutte enemmän, saattaa hänestä kuoriutua oikein mukava tyyppi. Itse en ole varsinaisesti ujo, mutta vähän huono small talkissa. Kyllä minä kuitenkin mielelläni työkavereihin tutustun. Yleensä minua onkin pidetty mukavana ihmisenä, vaikka en olekaan se, joka on koko ajan äänessä. Oman kokemukseni mukaan ihmiset tykkäävät enemmän niistä tyypeistä, joilla on pelisilmää olla lätisemättä koko ajan ja jotka eivät puhu muista paskaa selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaankin vain ujo ja hitaasti lämpenevä. Jatka juttelua, kun tutustutte enemmän, saattaa hänestä kuoriutua oikein mukava tyyppi. Itse en ole varsinaisesti ujo, mutta vähän huono small talkissa. Kyllä minä kuitenkin mielelläni työkavereihin tutustun. Yleensä minua onkin pidetty mukavana ihmisenä, vaikka en olekaan se, joka on koko ajan äänessä. Oman kokemukseni mukaan ihmiset tykkäävät enemmän niistä tyypeistä, joilla on pelisilmää olla lätisemättä koko ajan ja jotka eivät puhu muista paskaa selän takana.
No eihän sille voi jutella mitään kun ei se johda mihinkään. Tuntee itsensä tyhmäksi vaikka toinenhan siinä on outo kun ei voi yhtään puhua.
Kohtelias ihminen, joka keskittyy työntekoon eikä seurusteluun.
Arvaa mitä, toi on kohta sun pomo!!!!
Eiks oo vähän itsekeskeistä ja röyhkeää ajatella että muiden pitäisi olla ja toimii just niin kuin mä haluun? Ne joilla on tarve leimata muita oudoiksi jne. näyttää yleensä olevan just jotenkin epävarmoja ja hyväksynnänkipeitä. Heti jos joku ei kaveeraa niin se nähdään jollain tasolla uhkana?
Hänellä on jo kaunis tyttöystävä, siksi ei halua "huomioida" sinua. Voit tietysti vielä kieli pitkällä liehitellä, mutta miehen "ei" tarkoittaa myös "ei".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän sille voi jutella mitään kun ei se johda mihinkään. Tuntee itsensä tyhmäksi vaikka toinenhan siinä on outo kun ei voi yhtään puhua.
Alat olla jo melkein oikeilla jäljillä: sinä tosiaan olet tyhmä ja OUTO. OUTOA että jankutat jonkun "OUTUDESTA" sivukaupalla. Luultavasti tämä työkaverisi on vain ajoissa huomannut, kuinka tylsä, tyhmä ja OUTO ihminen olet. En minäkään tuollaiselle puhuisi moikkausta enempää. En todellakaan haluaisi noin OUDOSTA tyypistä OUTOA takertujaa.
AP kuulostaa sellaiselta ärsyttävältä hölösuulta, joka häiritsee työntekoa.
Huh, ajatella että ihmisiä on ihan ERILAISIA. Siis tosi outo juttu, miten voikin olla :'D !!!
Vierailija kirjoitti:
Kohtelias ihminen, joka keskittyy työntekoon eikä seurusteluun.
Arvaa mitä, toi on kohta sun pomo!!!!
Valitettavasti se ei mene noin. Pomoksi etenevät ne, jotka kaveeraavat nykyisten pomojen kanssa, eivät hiljaiset puurtajat.
up