G: onko " erikoisen" näköiset vanhemmat huonoja? esim. gootit...
tai punkkarit yms.... lueskelin tossa toista ketjua ja se tyttö sanoi että on saanut kuulla olevansa huono äiti ulkonäkönsä perusteella... mut mikä teidän mielipide? Omani on että ei, oman poikani isä on gootti ja loistava isä. :)
Kommentit (33)
Ja kyllä löytyy tavallisiakin mustia paitoja. Kuten myös violettia, viininpunaista ja tummanvihreää :) Bändipaitoja käyttävät hyvin monenikäiset ja se on metallipiireissä varsin yleistä. Piipahdapa joskus jonkun kaupunkisi metallibaarissa tai vaikka Finnish Metal Expossa, joka järjestetään tänä viikonloppuna.
Kasvoni ovat lähinnä neliön muotoiset, mutta minulla on ollut musta tukka niin kauan että kukaan ei osaa kuvitellakaan muun värisiä hiuksia minulle.
t. 6
Vierailija:
Hih, kuulostatpa kyllä tosiaan 15v. ikäiseltä ;) Ei ihme, että saat pitkiä katseita.Jos mustasta tykkäät, niin koitapa pukeutua seuraavan kerran neuvolaan ihan tavalliseen mustaan paitaan ilman bändipainatusta.
Niin ja jos kasvosi ovat suomalaisittain kalpeat, niin pelkkä värjätty musta tukka kera hemaisevan juurikasvun saa sinut näyttämään tosi halvalta ja kalman kalpealta.
Vierailija:
Oma arkipukeutumiseni on esim. näin: mustat farkut, joku bändipaita (pitkä- tai lyhythihainen), meikkinä korkeintaan ripsiväri. Hiukset (mustat) auki tai ponnarilla. Kenkinä maiharit tai bootsit. Nahkatakki kyllä löytyy, mutta jos olen muksun kanssa ulkoilemassa niin nyt näin talvisin minulla on tummanvihreä kevyt toppatakki. Jo tämä riittää tuijotteluun.
Rimssuhameet, leveät hihat ym. eivät ole kovin käytännölliset. Niitä käytän vain viihteelle lähtiessä (aina en silloinkaan, riippuu paikasta).t. 6
mikä oikeastaan on normaalia?
Onko normaalia se, mitä suurin osa muista ihmisistä ajattelee? Miksi ihmeessä kaikkien pitäisikään olla samanlaisia, teidän mukaanne ns. normaaleja?
Vaatteet eivät saa minua katsomaan jotakin ihmistä kummeksuen. Tärkein on se asenne vaatteiden kantajalla. Kyllä eleistä näkee aika hyvin, onko kyseinen henkilö " teini-meinigillä" vain keräämässä katseita ulkonäöllään, vai viihtyykö ihan aidosti omana itsenään. Olipa ne releet niskassa sitten pastellia ja burberryä tai mustaa ja pvc:tä.
ahdasmielistä tuomita toinen sillä perusteella että onko hällä bändipaita vai ei....sama juttu nahkatakeissa...kyllä nahkatakit oli vielä 90-luvun alussa ihan yleisiä ihan tavallisillakin aikuisilla...mun äidilläkin on niitä 5kpl.
Pidän nimittäin bändipaitoja. Lapseni tietävät, mistä bändeistä tykkään ja saan heiltä synttäri- ja joululahjaksi bändipaitoja. Viime jouluna sain Sonata Arctican bändipaidan, edellisenä jouluna Iron Maidenin. Synttärilahjaksi toivon COB:n bändipaitaa. Viime vuonna sain synttärilahjaksi Nightwishin hupparin, mustan. Se on lempivaatteeni. Kukaan ei ole kyseenalaistanut vanhemmuuttani siksi, että käytän bändipaitoja. Olen kasvattanut mieheni kanssa yhden lapsen jo täysi-ikäiseksi ja neljä muuta seuraa perässä. Goottityylistäkin tykkään kovasti, mutta itse en siihen pukeudu. Ihan kiva kuitenkin nähdä vanhempia, jotka uskaltavat noudattaa omaa tyyliään, vaikka gootti- tai punkkarityyliä.
Vierailija:
mikä oikeastaan on normaalia?
Onko normaalia se, mitä suurin osa muista ihmisistä ajattelee? Miksi ihmeessä kaikkien pitäisikään olla samanlaisia, teidän mukaanne ns. normaaleja?
Vaatteet eivät saa minua katsomaan jotakin ihmistä kummeksuen. Tärkein on se asenne vaatteiden kantajalla. Kyllä eleistä näkee aika hyvin, onko kyseinen henkilö " teini-meinigillä" vain keräämässä katseita ulkonäöllään, vai viihtyykö ihan aidosti omana itsenään. Olipa ne releet niskassa sitten pastellia ja burberryä tai mustaa ja pvc:tä.
kymmenen pistettä sulle!
Vierailija:
Pidän nimittäin bändipaitoja. Lapseni tietävät, mistä bändeistä tykkään ja saan heiltä synttäri- ja joululahjaksi bändipaitoja. Viime jouluna sain Sonata Arctican bändipaidan, edellisenä jouluna Iron Maidenin. Synttärilahjaksi toivon COB:n bändipaitaa. Viime vuonna sain synttärilahjaksi Nightwishin hupparin, mustan. Se on lempivaatteeni. Kukaan ei ole kyseenalaistanut vanhemmuuttani siksi, että käytän bändipaitoja. Olen kasvattanut mieheni kanssa yhden lapsen jo täysi-ikäiseksi ja neljä muuta seuraa perässä. Goottityylistäkin tykkään kovasti, mutta itse en siihen pukeudu. Ihan kiva kuitenkin nähdä vanhempia, jotka uskaltavat noudattaa omaa tyyliään, vaikka gootti- tai punkkarityyliä.
ihana et näitä aikuisia löytyy!!!! :)
Ajattelin ensi kesänä mennä lasten kanssa hiekkalaatikolle Green Day -T-paidassa (ja farkuissa). Apua, tullaanko minua nyt katsomaan pahasti!? Ettei vaan joku yrittäisi suorastaan huostaan ottaa lapseni?!
mutta eihän me ahdasmielisistä idiooteista välitetä ;)
Se on ihan siinä ja siinä, otetaanko minua täällä työelämässäkään vakavasti, kun en käyttäydy ja pukeudu niin kuin meidän yli 15-vuotiaiden _pitäisi_! Luulenpa että väitöskirjatutkimussuunnitelmanikin tullaan eväämään ihan vaan tästä syystä, voi voi...
t: 31
että ne, jotka ei-normaalisti pukeutuvia nenänvartta pitkin katselevat, eivät ole elämänsä aikana kovinkaan paljon maailmaa nähneet tai ihmisistä oppineet. Kyllä jokainen " normaalisti" elämästä oppinut aikuinen ymmärtää, että ulkonäkö(tai maailmankatsomus jne.) ei ole sidonnainen ihmisen taitoihin vanhempana.
Sama pätee myös siihen, kuinka suhtaudutaan ateisteihin. Ne, jotka seuraavalla tavalla ajattelevat (ja jopa ääneen möläyttävät), " kristityissä kodeissa ei viina virtaa, lapsille opetetaan käytöstavat ja heitä rakastetaan" (lue:ateistien perheissä näin EI ole), eivät myöskään ole tavanneet tarpeeksi erilaisia ihmisiä. Osoittaa aikamoista typeryyttä otaksua näin!
Luulo ei todellakaan ole tiedon väärti. Pätee monessa asiassa.
26
Esim. homot ja lesbot ovat monien mielestä kamalia, koska tulevat kuitenkin iskemään.. etc.. Ei tule mieleen, ettei tuo todellakaan tarkoita sitä, että kaikki kelpaisi. Ite olen bi ja nirsompaa ihmistä ihmissuhteissa, varsinkin seurustelussa, saa oikeasti hakea.
t. 6, joka kaiken kukkuraksi on bi-seksuaalisuuteen taipuva heterosuhteessa oleva
Vierailija:
Oikeesti nää on taas näitä keskusteluita, jotka saa mut vannomaan, etten ikinä kasva aikuiseksi. Toivottavasti musta ei ikinä tule noin kapeakatseista ja typerää ääliötä kuin susta!!
*Bändipaitoja käyttävä äippä, jolla ei ole pienintäkään aikomusta alkaa pukeutua ns. aikuisten vaatteisiin jonkun ääliön jeesusteluiden takia*