Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinua luultu joskus joksikin toiseksi henkilöksi?

Vierailija
04.02.2016 |

Minulle tuli kerran joku kaupassa selittämään innoissaan jostain pikkujouluista ja kyselemään miten lapset voi, sanoin kohteliaasti että "nyt on kyllä väärä henkilö kyseessä" mutta tämä nainen vaan vastasi "Anneli, älä viitsi!" lähdin sitten vaan paikalta, pilasinkohan tämän "Annelin" ja naisen välit nyt sitten :D oli vähän ahdistavaa kyllä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ville Haapasaloon, useammankin kerran. Olen kuulemma aivan lookalike.

Olen itse aika samaa mieltä.

Oi, olet siis komea.

Ja parempi noin kuin mitä itselleni sanotaan, että olen kuulemma Danny deViton näköinen. 

Olen nainen.

Vierailija
42/44 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, Elina KNihtiläksi parikin kertaa. Toisella kerralla tyyppi ei uskonut etten ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään naisen joka on melkoisen paljon Taylor Swiftin näköinen. Ehkä 75% samaa näköä ja sama vartalotyyppi, juuri sen verran että kun ihmiset pikaisesti katsovat niin luulevat että mitä häh, siis onko, ei voi olla, on se 😅. Ja asiaa pahentaa jos hänellä on lippis, aurinkolasit tms. Yrittää siis pitää mahdollisimman erilaista hiustyyliä kuin Taylor, mutta on kuulemma välillä oikeasti rasittavaa. Asuu Lontoossa joten se oikea Taylor voisi vaikka ollakin siellä...

Vierailija
44/44 |
18.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, samoin nimikaimoja on ja nuorempana on jopa nimikaimalla ollut sama ammatti ja sama työnantajakin. Soitin nimittäin nuorempana eräälle työnantajalle ja kyselin, että olisko kesätöitä niin vastaukseksi sain, että meillä on jo täällä töissä sen niminen (samoissa työtehtävissä). 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan