Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas tympeästi käyttäytyvä tyttö yliopiston ruokalassa tänään

Vierailija
04.02.2016 |

Olin yksikseni syömässä yliopiston ruokalassa ja siellä oli sen verran täyttä, että vapaita pöytiä ei ollut. Istuuduin sitten erään tytön viereen ja hymyilin tälle kun hän kääntyi katsomaan että kuka siihen istuu. Sitten sanaakaan sanomatta hän siirtyi yhden penkin sivummalle minusta poispäin. Ymmärtäisin tällaisen törkeän käytöksen, jos olisin haiseva, lihava, oudon näköinen hiippari, mutta olen huolitellun näköinen, komea aallon kylteri. Mikä suomalaisia naisia vaivaa? Pelkäättekö miehiä vai mikä on? Vaihtarityttö olisi varmasti hymyillyt lämpimästi takaisin ja oltaisiin ehkä jopa keskusteltu jostain, ja olisin saanut numeron tai kutsun johonkin tapahtumaan.

M22

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin varmaan käyttäytynyt samalla tavalla. Tai sitten syönyt mahdollisimman nopeasti ja häipynyt äkkiä paikalta. Syöminen ja ruokalat ahdistaa niin h*lvetisti :/ Onneksi mut älytään jättää silloin rauhaan

En ymmärrä mitä ahdistavaa on syömisessä ja ruokalassa.

Minulla on paniikkihäiriö mutta syöminen ja ruokala saa minut ainakin rauhoittumaan.

Aika rajoittunut maailmankuva,jos et ymmärrä että paniikkihäiriöiset ja muutkin ihmiset kokevat erilaiset tilnteet ahdistaviksi.Itselläni paniikkikohtauksen laukaisevat sosiaaliset tilanteet,varsinkin sellaiset joissa on ihmisten ympäröimä eikä pääse halutessaan pois(ruuhkabussi,täynnä oleva ruokakauppa..)Olisin aivan varmasti ahdistunut,jos haluaisin vain syödä rauhassa,ja joku tunkisi viereen istumaan ja virnuilemaan.Ymmärrän tytön käytöstä,ap tässä oli epäkohtelia kun tunki iholle kysymättä edes sopiiko seuraan liittyä.

Minusta tuo vaikuttaa siltä että ihminen on yksinkertaisesti hullu jos ei syömään pysty oli tilanne mikä hyvänsä.

Paniikkihäiriö on psykiatrinen ongelma,joten voit toki pitää siitä kärsiviä "hulluina",vaikka se on aika ahdasmielinen näkemys.

Vierailija
42/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan kohtuullisen usein vastaavaa etäämmälle siirtymistä, ja se johtuu lähes poikkeuksetta siitä että viereen tullut ihminen haisee pahalle. Tupakka ja erinäiset hajusteet tekevät pahan olon. Myös suuri eläinpölyn määrä toisen vaatteissa voi tehdä aika kamalan olon. Ei millään pahalla, mutta tykkään hengittää.

AP:n tapauksessa veikkaan, että tyttö pelästyi omituista virnistelijää joka tuppautui liian lähelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pelottava juttu, jos joku hymyilee ja istuu viereen. Sen kanssa voi joutua vaihtamaan pari sanaakin. Kyllä se on parempi pitää hulluna ja siirtyä.

Vierailija
44/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältyttiinpa vaihtamasta yhtään sanaa. :DDD Suomalaista smalltalkia parhaimmillaan.

Ajatelkaa että kauppojen kassoilla on veikkauksen lappuja, jotka voi repäistä irti ja antaa kassaneidille. Ei tarvitse siis sanoa mitä haluaa. Voisikohan puhelimiin virittää ohjelman joka osaa vastata oikea aikaisesti kiitos ja sori.

Vierailija
45/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se olin minä. Näytit lipevältä ja ei kiinnostanut ainakaan jutella kenenkään urpon kanssa kun halusin syödä rauhassa. Ja ärsyttävää jos joku tunkee kylkeen, kun olisi siellä muuallakin ollut tilaa.

Vierailija
46/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa...

Vierailija
47/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vältyttiinpa vaihtamasta yhtään sanaa. :DDD Suomalaista smalltalkia parhaimmillaan.

Ajatelkaa että kauppojen kassoilla on veikkauksen lappuja, jotka voi repäistä irti ja antaa kassaneidille. Ei tarvitse siis sanoa mitä haluaa. Voisikohan puhelimiin virittää ohjelman joka osaa vastata oikea aikaisesti kiitos ja sori.

Miksi pitää olla valmis harrastamaan small talkia,jos haluaa vain syödä rauhassa? Small talkille on aikansa ja paikkana,eikä se välttämättä silti kiinnosta jonkun "komean" iholle änkejän kanssa.

Vierailija
48/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka mielestä on kiva juttu ettei pohjoismaiden kulttuureissa juuri harrasteta turhaa smalltalkia, jos ei sitä tahdo tehdä?  Mulla on pari ulkomaalaista kaveria, toinen ranskalainen ja toinen amerikkalainen, jotka ovat perusluonteeltaan aika ujoja, he rakastavat täällä esimerkiksi kaupassakäyntiä kun ei tarvi puhua ihmisille mitään turhaa, pelkkä hymy ja nopea moikkaus kassalle riittää peruskohteliaaksi käytökseksi. 

Vierailija
49/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että aloittaja pitää jokaista vähänkin katseenkestävää neitosta potentiaalisena "hoitona" ei todellakaan tarkoita, että kaikki hänen lähestymänsä neitoset ajattelevat samoin ap:sta :D Tilannetajukaan ei ole pahitteeksi, vink vink. Tarkoitan tällä siis sitä, että seuraavalla kerralla kannattaa kohteliaasti tiedustella "onko tämä paikka vapaa, voinko istua?" ennen kuin änkeää ventovieraan viekkuun.

Vierailija
50/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että aloittaja pitää jokaista vähänkin katseenkestävää neitosta potentiaalisena "hoitona" ei todellakaan tarkoita, että kaikki hänen lähestymänsä neitoset ajattelevat samoin ap:sta :D Tilannetajukaan ei ole pahitteeksi, vink vink. Tarkoitan tällä siis sitä, että seuraavalla kerralla kannattaa kohteliaasti tiedustella "onko tämä paikka vapaa, voinko istua?" ennen kuin änkeää ventovieraan viekkuun.

Rehellisesti sanottuna minä olin meistä se korkeamman markkina-arvon omaava. Tiedän kyllä mitä naiset ajattelevat, ja hänen tasoinen tyttö olisi normaalisti todella iloinen, jos minunlainen mies tulisi juttelemaan. Kyseessä oli luultavasti vain todella huono käytöstapainen yksilö.

AP

Vierailija
51/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Mulla on aina kirja mukana,jos joudun syömään tai muuten viettämään aikaa julkisella paikalla jossa voi joutua "pakosta" harrastamaan small talkia,luen keskittyneesti niin että kukaan ei saa edes katsekontakia.Pitäisi osata vähän lukea toisen ihmisen elekieltä,eikä vain olettaa että kaikkihan kaipaavat lähestymisyrityksiä.Erityisesti tilanteissa joissa ei pääse helposti pois,vaikka tuo avauksen tyttö jolla oli ruokailu kesken,on todella vaivaannuttavaa jos joku änkee väkisin seuraan.

Olen samaa mieltä 48 kanssa,ihanaa että ei ole "pakko" rupatella diipadaapaa tuntemattomien kanssa,tämä "vaikenemiskulttuuri" sopii minulle erinomaisesti :D

Vierailija
52/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaikka pieraisi ja ystävällisesti siirtyi kauemmas, jottet joutuisi haistelemaan syödessäsi paskaa.

Vierailija
53/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna minä olin meistä se korkeamman markkina-arvon omaava. Tiedän kyllä mitä naiset ajattelevat, ja hänen tasoinen tyttö olisi normaalisti todella iloinen, jos minunlainen mies tulisi juttelemaan. Kyseessä oli luultavasti vain todella huono käytöstapainen yksilö.

AP

Mitä tarkoittaa hänen tasoisensa tyttö? Kerro hyvin yksityiskohtaisesti. Ja kerro myös mistä oma markkina-arvosi koostuu ja mikä on käypä hintasi.

Vierailija
54/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Markkina-arvoteoria ennustaa yksilön todennäköistä käytöstä ja viehättävyyttä tietyntasoisten silmissä. Se ei tarkoita että jokainen yksilö automaattisesti on itseään "objektiivisesti katsottuna" parempitasoisestaan tai omantasoisestaan kiinnostunut. Jos markkina-arvoteoria pitää paikkaansa, sillä pystyy ennustamaan massojen syitä, ei niinkään yksilöiden.

Sosiologia, teorioiden soveltaminen ja tilastollinen ymmärrys haltuun, poika.

Vierailija
55/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Markkina-arvoteoria ennustaa yksilön todennäköistä käytöstä ja viehättävyyttä tietyntasoisten silmissä. Se ei tarkoita että jokainen yksilö automaattisesti on itseään "objektiivisesti katsottuna" parempitasoisestaan tai omantasoisestaan kiinnostunut. Jos markkina-arvoteoria pitää paikkaansa, sillä pystyy ennustamaan massojen syitä, ei niinkään yksilöiden.

Sosiologia, teorioiden soveltaminen ja tilastollinen ymmärrys haltuun, poika.

Näitä kolmea on turha olettaa kylterin haltsaavan. 😃

Vierailija
56/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat olitte epäkohteliaita. Ruokalaetikettiin kuuluu kysyä ennen istumista, onko paikka vapaa. Siirtyminen kauemmas oli kyllä aika töykeää myös, olipa siinä taustalla mitä tahansa syitä.

Vaihtarit ottavat kontaktia siksi, että he tarvitsevat kavereita. Eivät he luonnostaan mitenkään parempitapaisia ole.

Kyllä ulkomaalaiset ovat parempi käytöksisiä kuin suomalaiset. Pahimmat suoraan sydämmeen iskevät haukut olen kuullut suomalaisen siideriltä haiskahtavan norpan suusta.

Vierailija
57/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Siis koska ap kokee olevansa "korkean markkina-arvon omaava" kaikkien naisten joita hän päättää alentua lähestymään pitäisi langeta hänen jalkoihinsa? Olishan se pitänyt arvata,että tämä olikin lassukkaprovo,tylsää :I

Vierailija
58/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olit yliopiston ruokalassa etkä Aallon omassa? Parempaa ruokaa siellä tarjotaan kuin kirjaston vieressä keskustassa. En keksi yhtäkään syytä, miksi kylteri asettautuisi vihollisleiriin syömään.

Vierailija
59/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Susta näki kauas, että et lue pääaineena rahoitusta! Muita aaltolaisia ei kannata jututtaa, menee humanistin aika hukkaan.

Vierailija
60/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olit yliopiston ruokalassa etkä Aallon omassa? Parempaa ruokaa siellä tarjotaan kuin kirjaston vieressä keskustassa. En keksi yhtäkään syytä, miksi kylteri asettautuisi vihollisleiriin syömään.[/quote]

Tietenkin kirjoittaakseen provon siitä,miten "huonomman markkina-arvon omaavien" naisten pitäisi välittämästi laota haarat levällään "komean kylterin" edessä.Sehän selvisi viestistä nro 50.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän