Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas tympeästi käyttäytyvä tyttö yliopiston ruokalassa tänään

Vierailija
04.02.2016 |

Olin yksikseni syömässä yliopiston ruokalassa ja siellä oli sen verran täyttä, että vapaita pöytiä ei ollut. Istuuduin sitten erään tytön viereen ja hymyilin tälle kun hän kääntyi katsomaan että kuka siihen istuu. Sitten sanaakaan sanomatta hän siirtyi yhden penkin sivummalle minusta poispäin. Ymmärtäisin tällaisen törkeän käytöksen, jos olisin haiseva, lihava, oudon näköinen hiippari, mutta olen huolitellun näköinen, komea aallon kylteri. Mikä suomalaisia naisia vaivaa? Pelkäättekö miehiä vai mikä on? Vaihtarityttö olisi varmasti hymyillyt lämpimästi takaisin ja oltaisiin ehkä jopa keskusteltu jostain, ja olisin saanut numeron tai kutsun johonkin tapahtumaan.

M22

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan tuollainen epäkohteliasta, mutta ei se siirtyminen varmaan tarkoittanut mitään henkilökohtaista. Itsekin tykkään syödä rauhassa mutta en varmaan kehtaisi siirtyä muualle.

t. 20

Vierailija
22/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yksikseni syömässä yliopiston ruokalassa ja siellä oli sen verran täyttä, että vapaita pöytiä ei ollut. Istuuduin sitten erään tytön viereen ja hymyilin tälle kun hän kääntyi katsomaan että kuka siihen istuu. Sitten sanaakaan sanomatta hän siirtyi yhden penkin sivummalle minusta poispäin. Ymmärtäisin tällaisen törkeän käytöksen, jos olisin haiseva, lihava, oudon näköinen hiippari, mutta olen huolitellun näköinen, komea aallon kylteri. Mikä suomalaisia naisia vaivaa? Pelkäättekö miehiä vai mikä on? Vaihtarityttö olisi varmasti hymyillyt lämpimästi takaisin ja oltaisiin ehkä jopa keskusteltu jostain, ja olisin saanut numeron tai kutsun johonkin tapahtumaan.

M22

Mitä ihmeellistä tuossa on? Jotkut ihmiset eivät ylipäätään halua että tuntemattomat tulevat liian lähelle,saati ottavat kontaktia.Ei liity "tympeyteen" tai "miesten pelkoon" vaan henkilökohtaieen tilaan ja siihen että halutaan olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oli aika epäkohteliasta käytöstä mutta kuulostaa vähän siltä että on sinullakin aika suuret luulot itsestäsi..

Tottakai.. Itsevarmuutta pitää olla naisten kanssa. 

AP

Eli oikeasti sinä olit jo päässäsi kuvitellut kuinka tyttö ryhtyisi juttelemaan kanssasi eli olit itse kiinnostunut. Jos olisit vain halunnut päästä istumaan ja syömään niin sinua ei olisi häirinnyt tytön poistuminen.

Se tyttö on huomannut jo hymystäsi, että voi ei toi aloittaa jonkun tyhjänpäiväisen keskustelun. Ehkä sillä on ollut ihan muuta mietittävää tai vaikka tentti heti ruokailun jälkeen. Ei aina jaksa jutella. Se on ennakoinut ettei joudu juttelemaan kanssasi.

En todellakaan varta vasten iskumielessä mennyt siihen, mutta aina on hyvä pitää  monta rautaa kuumana.

AP

Vierailija
24/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olitte epäkohteliaita. Ruokalaetikettiin kuuluu kysyä ennen istumista, onko paikka vapaa. Siirtyminen kauemmas oli kyllä aika töykeää myös, olipa siinä taustalla mitä tahansa syitä.

Vaihtarit ottavat kontaktia siksi, että he tarvitsevat kavereita. Eivät he luonnostaan mitenkään parempitapaisia ole.

Vierailija
25/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

komea aallon kylteri

Anteeksi maalaisuuteni, mutta mitä tuo tarkoittaa? 

Olen pääkaupunkiseudulta mutta en tietä mitä tuo tarkoittaa. Aalto viittaa ehkä Aalto-Yliopistoon?

Kyltereiksi kutsutaan kauppakorkeassa opiskelevia.

Ohis

Vierailija
26/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi menettää oma ruokarauhansa ja kärsiä jos voi siirtyäkin? Ei mua kiinnosta onko se tympeää jonkun mielestä vai ei. Aina naisia opetetaan olemasn kilttejä ja kohteliaita vaikka itseä kuinka ahdistaisi! Tyttö koki tilanteen epämukavaksi ja halusi siirtyä. Näin kuuluukin tehdä.

Olkaa rohkeampia naiset ja aina poistukaa paikalta jos tuntuu siltä!

Vierailija
27/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

komea aallon kylteri

Anteeksi maalaisuuteni, mutta mitä tuo tarkoittaa? 

Olen pääkaupunkiseudulta mutta en tietä mitä tuo tarkoittaa. Aalto viittaa ehkä Aalto-Yliopistoon?

Joo, ja kylteri on kauppatieteiden opiskelija.

Vierailija
28/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, mäkin olen tehnyt noin ihmisille ihan vaan siksi että olen halunnut istua tilavasti ja rauhassa jos se vaan on ollut mahdollista. Ainakin Turun yliopiston ruokalat tuntuu välillä ärsyttävän ahtailta.

Vierailija
29/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin varmaan käyttäytynyt samalla tavalla. Tai sitten syönyt mahdollisimman nopeasti ja häipynyt äkkiä paikalta. Syöminen ja ruokalat ahdistaa niin h*lvetisti :/ Onneksi mut älytään jättää silloin rauhaan

En ymmärrä mitä ahdistavaa on syömisessä ja ruokalassa.

Minulla on paniikkihäiriö mutta syöminen ja ruokala saa minut ainakin rauhoittumaan.

Vierailija
30/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oli aika epäkohteliasta käytöstä mutta kuulostaa vähän siltä että on sinullakin aika suuret luulot itsestäsi..

Tottakai.. Itsevarmuutta pitää olla naisten kanssa. 

AP

Eli oikeasti sinä olit jo päässäsi kuvitellut kuinka tyttö ryhtyisi juttelemaan kanssasi eli olit itse kiinnostunut. Jos olisit vain halunnut päästä istumaan ja syömään niin sinua ei olisi häirinnyt tytön poistuminen.

Se tyttö on huomannut jo hymystäsi, että voi ei toi aloittaa jonkun tyhjänpäiväisen keskustelun. Ehkä sillä on ollut ihan muuta mietittävää tai vaikka tentti heti ruokailun jälkeen. Ei aina jaksa jutella. Se on ennakoinut ettei joudu juttelemaan kanssasi.

En todellakaan varta vasten iskumielessä mennyt siihen, mutta aina on hyvä pitää  monta rautaa kuumana.

AP

No nythän se selvisi. Se tyttö ei halunnut olla yksi monista raudoistasi.

Hyväksy se ja mene eteenpäin. Käsittämätöntä tulla jälkikäteen vielä itkemään asiasta. Pakit kuuluvat elämään.

Vierailija
31/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin varmaan käyttäytynyt samalla tavalla. Tai sitten syönyt mahdollisimman nopeasti ja häipynyt äkkiä paikalta. Syöminen ja ruokalat ahdistaa niin h*lvetisti :/ Onneksi mut älytään jättää silloin rauhaan

Minulla on paniikkihäiriö mutta syöminen ja ruokala saa minut ainakin rauhoittumaan.

Paniikkihäiriö voi joillakin oirehtia eri tavalla. Yliopiston ruokalat ovat ahtaita ja ihmiskammoiselle voi varsinkin ruuhka-aikaan tulla siitä pakokauhu. Jos on vielä syömishäiriötaustaa niin varmasti toisen edessä syöminen voi ahdistaa tai hävettää.

Vierailija
32/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rajoittunut maailmankuva,jos et ymmärrä että paniikkihäiriöiset ja muutkin ihmiset kokevat erilaiset tilnteet ahdistaviksi.Itselläni paniikkikohtauksen laukaisevat sosiaaliset tilanteet,varsinkin sellaiset joissa on ihmisten ympäröimä eikä pääse halutessaan pois(ruuhkabussi,täynnä oleva ruokakauppa..)Olisin aivan varmasti ahdistunut,jos haluaisin vain syödä rauhassa,ja joku tunkisi viereen istumaan ja virnuilemaan.Ymmärrän tytön käytöstä,ap tässä oli epäkohtelia kun tunki iholle kysymättä edes sopiiko seuraan liittyä.

Vierailija
33/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet melkoinen maailman lahja naisille kun tulet vauvapalstalle itkemään saamiasi "pakkeja" eli takaisin yhtä töykeää käytöstä kuin omasi oli.

"No mut kun mä olen aallon kylteri nyyhkis itkuparku."

Vierailija
34/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on nyt termit sekaisin.Itsevarmuus on hyvä juttu,se tarkoittaa että on hyvä itsetunto.Se taas että pitää itseään komeana ja seuraansa ilman muuta toivottavana,on enemmänkin itserakkautta.Ehkä tyttö ei tajunnut,että hänen olisi pitänyt ilahtua kun "komea kylteri" änkeää kylkeen kiinni hymyilemään.Fiku ihminen olisi kysynyt sopiiko pöytään istua ja istunut alunperinkin kaueamma,ei ihan viereen,jos vapaita paikkoja kerrann oli.

Vierailija
35/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vähän pelottaisi, jos joku mitään sanomatta hymyilisi ja tuppautuisi viereen. Peruskäytöstapoihin kuuluu kysyä, onko paikka vapaana ja sopiiko istua.

Vierailija
36/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö oli varmaan lukenut naisten vessan seinästä muiden varoitukset siitä epätoivoisesta "komeasta kylteristä", joka iskee tuntemattomien opiskelijanaisten kimppuun silloin, kun nämä eivät pakoon pääse esim. täydessä ruokalassa. Sama sitten englanniksi ja ruotsiksi, jotta vaihto-opiskelijatkin, joita tämä niljake näemmä suosii iskuissaan, myöskin tietäisivät. Tuntomerkeistä sitten sut tunnisti ja onnistuneesti pakeni.

Vierailija
37/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen suomalainen, pelkää ihmisiä. Näin metsäläisiä ollaan, vaikka oltais kuinka "stadilaisia". 😉

Vierailija
38/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö oli varmaan lukenut naisten vessan seinästä muiden varoitukset siitä epätoivoisesta "komeasta kylteristä", joka iskee tuntemattomien opiskelijanaisten kimppuun silloin, kun nämä eivät pakoon pääse esim. täydessä ruokalassa. Sama sitten englanniksi ja ruotsiksi, jotta vaihto-opiskelijatkin, joita tämä niljake näemmä suosii iskuissaan, myöskin tietäisivät. Tuntomerkeistä sitten sut tunnisti ja onnistuneesti pakeni.

Näin sen täytyy olla :D AP:n ei siis kannata ihmetellä,jos useampi hänen "raudoistaan" vaikuttaa tympeältä,maine on levinnyt.

Vierailija
39/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen suomalainen, pelkää ihmisiä. Näin metsäläisiä ollaan, vaikka oltais kuinka "stadilaisia". 😉

Joku viereen änkevä virnuileva random mies ei innosta,joten voimme päätellä että "tympeä" tyttö pelkää ihmisiä?

Vierailija
40/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika rajoittunut maailmankuva,jos et ymmärrä että paniikkihäiriöiset ja muutkin ihmiset kokevat erilaiset tilnteet ahdistaviksi.Itselläni paniikkikohtauksen laukaisevat sosiaaliset tilanteet,varsinkin sellaiset joissa on ihmisten ympäröimä eikä pääse halutessaan pois(ruuhkabussi,täynnä oleva ruokakauppa..)Olisin aivan varmasti ahdistunut,jos haluaisin vain syödä rauhassa,ja joku tunkisi viereen istumaan ja virnuilemaan.Ymmärrän tytön käytöstä,ap tässä oli epäkohtelia kun tunki iholle kysymättä edes sopiiko seuraan liittyä.

Minusta tuo vaikuttaa siltä että ihminen on yksinkertaisesti hullu jos ei syömään pysty oli tilanne mikä hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi