Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipas tympeästi käyttäytyvä tyttö yliopiston ruokalassa tänään

Vierailija
04.02.2016 |

Olin yksikseni syömässä yliopiston ruokalassa ja siellä oli sen verran täyttä, että vapaita pöytiä ei ollut. Istuuduin sitten erään tytön viereen ja hymyilin tälle kun hän kääntyi katsomaan että kuka siihen istuu. Sitten sanaakaan sanomatta hän siirtyi yhden penkin sivummalle minusta poispäin. Ymmärtäisin tällaisen törkeän käytöksen, jos olisin haiseva, lihava, oudon näköinen hiippari, mutta olen huolitellun näköinen, komea aallon kylteri. Mikä suomalaisia naisia vaivaa? Pelkäättekö miehiä vai mikä on? Vaihtarityttö olisi varmasti hymyillyt lämpimästi takaisin ja oltaisiin ehkä jopa keskusteltu jostain, ja olisin saanut numeron tai kutsun johonkin tapahtumaan.

M22

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt vain halusi istua ja ruokailla rauhassa. Ei kaikki pyöri sinun napasi ympärillä.

Vierailija
2/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ei ollut mutta tyttö pystyi siirtymään? Kohtelias olisi kysynyt että saako istua eikä vain hymyillyt lipevästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on toi nyt vähän töykeetä

Vierailija
4/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voisi myös kysyä ennen istumista kohteliaasti "Onko tässä vapaata?" tmv.

Vierailija
5/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
6/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikkien on langettava edessäsi ,annettava puhelin numero  ja oltava lumoutuneena.

Vierailija
7/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sairastanut syömishäiriötä +5v ja olen vasta vuoden sisään usaltautunut syömään ruokalassa yms julkisesti, mutta syöminen katkeaa välittömästi, jos joku tulee istumaan liian lähelle. Sairastan muutenkin paniikkihäiriötä ja koen sosiaaliset tilanteet erittäin ahdistavana, mutta potkin itseäni ulos omilta mukavuusalueiltani.

Vierailija
8/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat luulla itsestäsi hieman liikoja :)

Kuulehan nyt kun sanon sinulle ystävyydellä. Ihmisillä on oikeus olla puhumatta sinulle tai vaihtaa paikkaa niin halutessaan. Eivät he ole sinulle mitään velkaa.

Vierailija
9/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yksikseni syömässä yliopiston ruokalassa ja siellä oli sen verran täyttä, että vapaita pöytiä ei ollut. Istuuduin sitten erään tytön viereen ja hymyilin tälle kun hän kääntyi katsomaan että kuka siihen istuu. Sitten sanaakaan sanomatta hän siirtyi yhden penkin sivummalle minusta poispäin. Ymmärtäisin tällaisen törkeän käytöksen, jos olisin haiseva, lihava, oudon näköinen hiippari, mutta olen huolitellun näköinen, komea aallon kylteri. Mikä suomalaisia naisia vaivaa? Pelkäättekö miehiä vai mikä on? Vaihtarityttö olisi varmasti hymyillyt lämpimästi takaisin ja oltaisiin ehkä jopa keskusteltu jostain, ja olisin saanut numeron tai kutsun johonkin tapahtumaan.

M22

Katsopas mokomaa, pidä tunkkis -ilmiö ihan uuteen suuntaan! :D

Vierailija
10/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa ei ollut mutta tyttö pystyi siirtymään? Kohtelias olisi kysynyt että saako istua eikä vain hymyillyt lipevästi.

No siis varmasti oli satunnaisia paikkoja, missä pystyi istumaan siten, että heti vieressä ei ollut ketään, mutta en jaksanut alkaa sellaista etsiä ja istuuduin tähän tytön viereen, koska siinä oli paikka vapaana.

AP

Vierailija
11/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli aika epäkohteliasta käytöstä mutta kuulostaa vähän siltä että on sinullakin aika suuret luulot itsestäsi..

Vierailija
12/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oli aika epäkohteliasta käytöstä mutta kuulostaa vähän siltä että on sinullakin aika suuret luulot itsestäsi..

Tottakai.. Itsevarmuutta pitää olla naisten kanssa. 

AP

Vierailija
13/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

komea aallon kylteri

Anteeksi maalaisuuteni, mutta mitä tuo tarkoittaa? 

Vierailija
14/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei se kuitenkaan näytä tuottavan tulosta. Naiset siirtyy kauemmas. Kannattaa siis hieman hioa tätä "itsevarmuutta".

Vierailija
15/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pelkäsi että poikaystävä näkee.

Vierailija
16/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin varmaan käyttäytynyt samalla tavalla. Tai sitten syönyt mahdollisimman nopeasti ja häipynyt äkkiä paikalta. Syöminen ja ruokalat ahdistaa niin h*lvetisti :/ Onneksi mut älytään jättää silloin rauhaan

Vierailija
17/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ja kun kyseinen nainen ei sulle sanonut sanaakaan niin mistä tiedät minkä maalainen hän oli? Hänhän saattoi olla vaihtari. Vai mistä sä sen kotimaan ongit selville?

Vierailija
18/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä johdu siitä, että sinussa olisi jotakin vikaa tai, että tyttö olisi jotenkin tarkoituksella töykeä.

Minulla on syömishäiriö ja ahdistuneisuushäiriö (sosiaaliset tilanteet vaikeita) ja varmasti olisin toiminut samalla tavalla kuin tuo tyttö. Jos vielä joskus olet vastaavassa tilanteessa niin voisit tosiaan kysyä onko paikka vapaana. Mielestäni tuo kuuluu ihan normaaleihin käytöstapoihin. Itse ainakin pelästyisin jos joku yllättäen vain änkeäisi viereen istumaan...

Vierailija
19/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eli oikeasti sinä olit jo päässäsi kuvitellut kuinka tyttö ryhtyisi juttelemaan kanssasi eli olit itse kiinnostunut. Jos olisit vain halunnut päästä istumaan ja syömään niin sinua ei olisi häirinnyt tytön poistuminen.

Se tyttö on huomannut jo hymystäsi, että voi ei toi aloittaa jonkun tyhjänpäiväisen keskustelun. Ehkä sillä on ollut ihan muuta mietittävää tai vaikka tentti heti ruokailun jälkeen. Ei aina jaksa jutella. Se on ennakoinut ettei joudu juttelemaan kanssasi.

Vierailija
20/63 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

komea aallon kylteri

Anteeksi maalaisuuteni, mutta mitä tuo tarkoittaa? 

Olen pääkaupunkiseudulta mutta en tietä mitä tuo tarkoittaa. Aalto viittaa ehkä Aalto-Yliopistoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän