Olipas tympeästi käyttäytyvä tyttö yliopiston ruokalassa tänään
Olin yksikseni syömässä yliopiston ruokalassa ja siellä oli sen verran täyttä, että vapaita pöytiä ei ollut. Istuuduin sitten erään tytön viereen ja hymyilin tälle kun hän kääntyi katsomaan että kuka siihen istuu. Sitten sanaakaan sanomatta hän siirtyi yhden penkin sivummalle minusta poispäin. Ymmärtäisin tällaisen törkeän käytöksen, jos olisin haiseva, lihava, oudon näköinen hiippari, mutta olen huolitellun näköinen, komea aallon kylteri. Mikä suomalaisia naisia vaivaa? Pelkäättekö miehiä vai mikä on? Vaihtarityttö olisi varmasti hymyillyt lämpimästi takaisin ja oltaisiin ehkä jopa keskusteltu jostain, ja olisin saanut numeron tai kutsun johonkin tapahtumaan.
M22
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että aloittaja pitää jokaista vähänkin katseenkestävää neitosta potentiaalisena "hoitona" ei todellakaan tarkoita, että kaikki hänen lähestymänsä neitoset ajattelevat samoin ap:sta :D Tilannetajukaan ei ole pahitteeksi, vink vink. Tarkoitan tällä siis sitä, että seuraavalla kerralla kannattaa kohteliaasti tiedustella "onko tämä paikka vapaa, voinko istua?" ennen kuin änkeää ventovieraan viekkuun.
Rehellisesti sanottuna minä olin meistä se korkeamman markkina-arvon omaava. Tiedän kyllä mitä naiset ajattelevat, ja hänen tasoinen tyttö olisi normaalisti todella iloinen, jos minunlainen mies tulisi juttelemaan. Kyseessä oli luultavasti vain todella huono käytöstapainen yksilö.
AP
Ilmeisestikään et tiedä kun ruikutat epäonnistunutta vonkausyritystäsi mammapalsatalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vältyttiinpa vaihtamasta yhtään sanaa. :DDD Suomalaista smalltalkia parhaimmillaan.
Ajatelkaa että kauppojen kassoilla on veikkauksen lappuja, jotka voi repäistä irti ja antaa kassaneidille. Ei tarvitse siis sanoa mitä haluaa. Voisikohan puhelimiin virittää ohjelman joka osaa vastata oikea aikaisesti kiitos ja sori.
Miksi pitää olla valmis harrastamaan small talkia,jos haluaa vain syödä rauhassa? Small talkille on aikansa ja paikkana,eikä se välttämättä silti kiinnosta jonkun "komean" iholle änkejän kanssa.
Sorry piti ola "smalltalk" hipsuissa.
Suomalainen "smalltalk" on sitä, että kyräillään toisia sanomatta sanaakaan. :DD Ei vaikka oltaisiin seisottu samalla pysäkillä kymmeniä vuosia tai tavattu raussa sanoja kertoja.
Ei suomalainen smalltalkia osaakaan. Jos kysytään jotain, vastaa siihenkin mahdollisimman lyhyesti: öö, ei, joo tai en mä tiedä tai sitten on ihan hiljaa.
Entä sitten? Suomalaiseen kulttuuriin ei kuulu turhanpäiväinen lätinä tuntemattomien kanssa.Miksi pitäisi harrastaa sellaista,jos ei tunnu luontevalta lätistä?
Sorry piti ola "smalltalk" hipsuissa.
Suomalainen "smalltalk" on sitä, että kyräillään toisia sanomatta sanaakaan. :DD Ei vaikka oltaisiin seisottu samalla pysäkillä kymmeniä vuosia tai tavattu raussa sanoja kertoja.
Ei suomalainen smalltalkia osaakaan. Jos kysytään jotain, vastaa siihenkin mahdollisimman lyhyesti: öö, ei, joo tai en mä tiedä tai sitten on ihan hiljaa.