Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te muut kotonaolijat saatte ajan kulumaan?

Vierailija
04.02.2016 |

Jos ette ole työelämässä ja lapsi koulussa niin mitä teette?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on Emmerdale maraton päivä. Olen puoli vuotta jäljessä Suomen aikaakin.

Esikoinen tulee just koulusta, niin vie koiran lenkille, kun mua ei oikein huvita.

Vierailija
22/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nää päivät menee mukavasti Arubalaista naurujoogaa harjotellessa. On jo leukaperät ja vatsalihakset ihan pinkeenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nää päivät menee mukavasti Arubalaista naurujoogaa harjotellessa. On jo leukaperät ja vatsalihakset ihan pinkeenä.

Kuulostaapa ihanalta. En ole ennen kuullutkaan arubalaisesta naurujoogasta, täytyypä katsoa mitä Wikipediassa siitä kerrotaan.

Vierailija
24/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin! En tajua miten ennen olen edes ehtinyt käymään töissä!!.

Tänään olen jo vienyt lapsen kouluun klo 8, käynyt labrassa, syönyt aamiaista. Tehnyt kaverin firmalle yhtä tarjousta. Imuroinut 250m2 ja pyyhkinyt pölyt, siivonnut keittiön ja pessyt pyykkiä. Surffaillut netissä.

Kohta pitäisi laittaa sämpylätaikina kohoamaan ja lettutaikina turpoamaan että saadaan tuoretta leipää ja jälkkäriä kun on päivällisen aika. Sitten kipinkapin treeneihin ja illaksi kotiin. Olen aivan valmis sänkyyn viimeistään klo 22.

Huomenna onkin taas koulukyytiä, anopin kauppaan viemistä, opiskelun parityön vierailut puolin ja toisin, lakanoiden vaihtoa, pyykin pesua ja tämänpäiväisten viikkaamista. Pitää printata materiaalia lauantaita varten (koko päivä luentoja) ja suunnitella sunnuntain päivällisiä, vieraita tulossa.....

Ei tule aika pitkäksi...

Vierailija
25/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäjä ja mieheni on nuohooja eikun insinöörihän hän olikin, oma toimisto jo kuusi vuotta. Minulla on kaksi lasta, joista vanhemman annoin adoptioon ja se on minulle kova paikka, haluan puhua siitä jatkuvasti. Nuorempi lapseni on ekaluokkalainen, hän ei tiedä että hänellä on veli. Painan yli sata kiloa ja minulla on monia sairauksia mm syöpä, eipä kun siitähän parannuin jo.

Näitä juttuja mietin päivät pitkät ja kirjoittelen palstoille.

Kuulostaapa kovin erikoiselta elämäsi. Eikö tuossa olisi ainesta kirjaan asti? Onko sinulla papereita, voisit kirjoittaa kirjan?

Ei pysty, koska huimaa niin paljon.

häh? en nyt tajua tätä keskustelua, onko tää jotain av:n sisäpiiri kommunikointia/huono huumoria?

Kaikki ammativalittajaan liittyvä on huonoa huumoria.

Vierailija
26/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittäjä ja mieheni on nuohooja eikun insinöörihän hän olikin, oma toimisto jo kuusi vuotta. Minulla on kaksi lasta, joista vanhemman annoin adoptioon ja se on minulle kova paikka, haluan puhua siitä jatkuvasti. Nuorempi lapseni on ekaluokkalainen, hän ei tiedä että hänellä on veli. Painan yli sata kiloa ja minulla on monia sairauksia mm syöpä, eipä kun siitähän parannuin jo.

Kuulostaapa kovin erikoiselta elämäsi. Eikö tuossa olisi ainesta kirjaan asti? Onko sinulla papereita, voisit kirjoittaa kirjan?

häh? en nyt tajua tätä keskustelua, onko tää jotain av:n sisäpiiri kommunikointia/huono huumoria?

miks se ammattivalittaja piti tähänkin vetää mukaan?

Vierailija
27/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mukaan, hän joka kanssamme jo on.

Vierailija
28/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys tässä ketjussa.

Vierailija
29/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä te muka tiiätte onko ap se ammattivalittaja? eikö se sanonut lopettavansa palstailun?

Vierailija
30/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon siideriä ja palstailen + katson leffoja, viimeisen tunnin ennen kuin lapset tulee koulusta syön ja juon vettä jotta pää selviää pöhnästä. Toivottavasti saan taas pian töitä, koska tää kierre ei oo hyvä :(

Vierailija
31/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mistä te muka tiiätte onko ap se ammattivalittaja? eikö se sanonut lopettavansa palstailun?

Ai se, joka kävi Wikipediassa katsomassa mitä Aruballa syödään vai? Oliko se sama, joka valehteli kaikesta muustakin ja tunnusti syntinsä eilen? Syntilista oli aika hurja, siellä oli adoptiotakin.

Vierailija
32/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään viideltä ja siivon koko kämpän ja teen ruuat. Joka helvetin päivä. klo.9 alkaa holby city jonka lomassa pyykin pesua kaunareiden siivittämänä emmerdeeliin eli klo.11.00- Sitten pika päikkärit ja nettiä ja taas vähän kotiöitä jos jaksaa ja niitä on. Loppu päivä on omistettu perheelle.

Vierailija
33/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin ovat kotityöt parhaista ajoista vähentyneet, kun lapset ovat varttuneet maailmalle ja omaishoidossa ollut vanhus hautausmaalle. Ei ole enää passattavana kuin ukko, jolle pitäisi alkaa laittamaan kohta puoliin ruokaa.

Elukoitten hoidossa ja paimentamisessa riittää puuhaa aamuvarhaisesta, kun koiristakaan ei voi olla ihan varma, ovatko apuna paimentamassa muita vaiko itse pahimpia paimennettavia.

Vierailija
34/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko ( miehen)  ja loisiminen on tuttuja palstan mammoille. Yhteiskunta ja mies maksaa loisloislollottelun.

Vierailija
35/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun, imetän, syön, vaihdan vaippoja, ulkoinen, pesen pyykkiä, luen. Siinä arkeni tällä hetkellä

T. 4 viikkoisen vauvan äiti

Vierailija
36/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lompakko ( miehen)  ja loisiminen on tuttuja palstan mammoille. Yhteiskunta ja mies maksaa loisloislollottelun.

Sossupummit on asia erikseen mutta työtön tai sairas ei ole sama kuin loinen. Itse tein töitä pitkää päivää 35v ja menetin terveyteni. Kotonaolo maksetaan omilla säästöillä ja sairauspäivärahalla/kuntoutustuella. Siihenkin olen osuuteni maksanut veroina. Miehen lompakolla ei ole tarvis käydä, kumpikin maksaa osuutensa elämisestä

Vierailija
37/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se, joka kävi Wikipediassa katsomassa mitä Aruballa syödään vai? Oliko se sama, joka valehteli kaikesta muustakin ja tunnusti syntinsä eilen? Syntilista oli aika hurja, siellä oli adoptiotakin.

Juuri se sama.

Vierailija
38/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla helposti kuusi tuntia putkeen AV:lla. Siinä ajassa kiirehtii lukemaan monta keskustelua.

Saatan korkata viinipullon, selaan facen läpi ja palaan taas tänne. 

Jos en jaksa tiskata, etsin AV:lta ketjun tiskaamiseen liittyen. Siitä sitten jo eksynkin mungo annan kritisoimiseen, pestyyn jauhenlihaan ja miesviha ketjuihin. Ehkä jopa vähän lueskelen wt:stä, jos siltä tuntuu. Sen jälkeen kysyn kissaltani mielipidettä asiaan ja kommentoin, kuinka kaljan kittaaminen ei sovi naiselle ja kirjoitan toiseen viestiin, kuinka "minä ainakin juon puolen litran tuopeista olutta ja olen akateeminen nainen".

Vierailija
39/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/43 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä joskus itsekin ihmettelen. En kestäisi olla kotona käymättä töissä. Hyi.