Miten te muut kotonaolijat saatte ajan kulumaan?
Jos ette ole työelämässä ja lapsi koulussa niin mitä teette?
Kommentit (43)
Palstailen ja selailen matkalehtiä.
Kotityöt hoituu tunnissa. Käyn lenkillä, lueskelen ja kirjoitan ikuisuusprojektiani lastenkirjaa.
Opiskelen etänä, teen ruokaa, lenkkeilen, siivoan, luen kirjoja, neulon, ompelen - ja palstailen :) Liiankin hyvin kuluu päivät :) Ens kuussa alkaa taas työt, ja kyllä tulee ikävä tätä aikaa !
Löysin mielenkiintoisen kohteen Tjäreborgin lehdestä. Onko kukaan käynyt Aruballa?
Olen yrittäjä ja mieheni on nuohooja eikun insinöörihän hän olikin, oma toimisto jo kuusi vuotta. Minulla on kaksi lasta, joista vanhemman annoin adoptioon ja se on minulle kova paikka, haluan puhua siitä jatkuvasti. Nuorempi lapseni on ekaluokkalainen, hän ei tiedä että hänellä on veli. Painan yli sata kiloa ja minulla on monia sairauksia mm syöpä, eipä kun siitähän parannuin jo.
Näitä juttuja mietin päivät pitkät ja kirjoittelen palstoille.
Vierailija kirjoitti:
Löysin mielenkiintoisen kohteen Tjäreborgin lehdestä. Onko kukaan käynyt Aruballa?
Hahhaaa, pääsi ihan ääneen nauru : D
Hyvin, nytkin on kiire (tulin kotiin vaan syömään, nyt takas töihin :) )
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittäjä ja mieheni on nuohooja eikun insinöörihän hän olikin, oma toimisto jo kuusi vuotta. Minulla on kaksi lasta, joista vanhemman annoin adoptioon ja se on minulle kova paikka, haluan puhua siitä jatkuvasti. Nuorempi lapseni on ekaluokkalainen, hän ei tiedä että hänellä on veli. Painan yli sata kiloa ja minulla on monia sairauksia mm syöpä, eipä kun siitähän parannuin jo.
Kuulostaapa kovin erikoiselta elämäsi. Eikö tuossa olisi ainesta kirjaan asti? Onko sinulla papereita, voisit kirjoittaa kirjan?
Vierailija kirjoitti:
Siitä on jo vuosia mutta suosittelen käymään!
Tänään olen mm. keittänyt puuroa, passittanut lapset kouluun, käyttänyt koiran lenkillä, tiskannut, toinen koneellinen pyykkiä pyörimässä, lämmittänyt kaksi takkaa.
Vielä pitäisi imuroida, tehdä työhakemus, laittaa ruokaa, käydä auttamassa kaveria muutossa...
Joskus on kyllä rokulipäiviä ettei saa oikein mitään aikaiseksi -tekemistä kyllä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaapa kovin erikoiselta elämäsi. Eikö tuossa olisi ainesta kirjaan asti? Onko sinulla papereita, voisit kirjoittaa kirjan?
Ei pysty, koska huimaa niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulukuulla päästäisiin lähtemään, kun mieskin on silloin pari viikkoa vapaalla. Mietin vain, että mahtaako netti toimia hyvin Aruballa, kun sitä tuolloinkin tarvitsen. Olisi niin ihana päästä biitsille, juoda drinksuja ja juhlia aamuisinkin. Ja haluaisin vähän laihduttaakin, hedelmäkuurin ajattelin pitää lomalla, Aruballa on varmaankin hyvät hedelmävalikoimat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
häh? en nyt tajua tätä keskustelua, onko tää jotain av:n sisäpiiri kommunikointia/huono huumoria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulukuulla päästäisiin lähtemään, kun mieskin on silloin pari viikkoa vapaalla. Mietin vain, että mahtaako netti toimia hyvin Aruballa, kun sitä tuolloinkin tarvitsen. Olisi niin ihana päästä biitsille, juoda drinksuja ja juhlia aamuisinkin. Ja haluaisin vähän laihduttaakin, hedelmäkuurin ajattelin pitää lomalla, Aruballa on varmaankin hyvät hedelmävalikoimat.
Se on ihan normi etelänkohde. Ite tykkäsin enempi kanariasta ja jopa maltasta mutta kannattaa se arubakin käydä kokemassa :)
No itse luen nettiä paljon, ja vedän sitten hirsiä kun siltä tuntuu. Kun menen ulos, lähden hakemaan vain parhaita tarjouksia kaupoista. Mökilläkin olisi tehtävää, mutta ei nyt oikein revi, ja bussimatkat maksaa myös.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen etänä, teen ruokaa, lenkkeilen, siivoan, luen kirjoja, neulon, ompelen - ja palstailen :) Liiankin hyvin kuluu päivät :) Ens kuussa alkaa taas työt, ja kyllä tulee ikävä tätä aikaa !
Silloin se kuluukin, kun tietää että koha taas töitä. Ihan sama asia, kuin vuosilomalla ollessa. Mutta jos elo ois pelkkää ajan tappamista päivästä toiseen, niin johan tuntuisi erilaiselta ja puuduttavalta. Ja rahattomuus tekee myös sen, että vaikka kuinka olisi aikaa, ei ole kuitenkaan rahaa mihinkään kivaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otat vähän viiniä, niin siitä kuule lähtee ajatukset laukkaamaan ja mielikuvitus liikkeelle. Jos pahasti huimaa, niin vaikka vuodesohvalle vähän pötkölleen ja voit vaikka kirjoitella tänne, vaikka aivopierujakin.
Ap, miten sinä saat ajan kulumaan työttömänä kotona?
Eikös kaikkien mammojen aika mene koti- ja metatöihin? Kun se kummilapsen lahja pitää miettiä ja onko irmalla ensi viikolla koulussa uimatunti? Tätä sitten vatvotaan pienessä päässä.
Ja mietitään mitä se mies taas teki väärin ?