Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SYYSKEIJUJEN TORSTAI!!

16.02.2006 |

[color=red]Hei Keijut:)

Ihana olis saada itekki yllätyksenä kaksoset¿mulla tosin jo ultrassa varmistunu että yksi siellä on.

Ja ihana yllätys tietenki jo se, että yksi sydän sykki. Vaikka täytyy sanoa että pahoinvointia on ollu kyllä vaikka kolmosten edestä. Kaikki harrastuksetkin jääny kun töistä tultua on pakko mennä suoraan sänkyyn, tämä oksettava olo vie kaikki voimat. Ja töissä olo on yhtä tuskaa. Työkaveri eilen paljasti että jää kesällä mammalomalle. Me siis vierekkäin kasvatetaan mahoja:) Mutta minä en kertonu vielä omasta raskaudesta...pysykööt vielä salaisuutena. Kahden viikon päästä on neuvola ja sen jälkeen ajattelin omalle äiskälle kertoa.

Kaiken tämän pahoinvoinnin keskellä yksi iloinen uutinen:) Poikakaveri yllätti ystävänpäivänä ehdottamalla kihloja ja eilen käytiin valitseen sormukset!! Meillä oli vähän tarkoitus ens syksynä mennä naimisiin mutta plussatestin jälkeen sovittiin että siirretään syksylle -07. Kivalta tuntuu kuitenkin tämä kihlaus.

Onko keijuista kuinka moni jo naimisissa?

Kerttu rv 8+5[/color]

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kihlauksen johdosta,Kerttu! Ihana ystävänpäiväyllätys!

Me ollaan oltu naimisissa jo pian 8 vuotta enkä totisesti ole päivääkään katunut ;) Kun on hyvän saanut niin siitä pitää kynsin ja hampain kiinni :DD

Omaan (.) ei mitään ihmeellistä,ei vaan millään jaksais taaskaan ootella niitä ekoja hentoja liikkeitä vaikka järki sanookin,että vielä siihen on pitkä aika...mutta kun niin tahtoo jo että jos tahdonvoimalla onnistuis :D

H&muksut ja Jesse 12+2

Vierailija
2/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetken jo aamusta ajattelin, että oireet tainneet vähetä, mutta ovathan nuo rinnat vieläkin arat ja turvonneet, muttei ihan niin paljon kuin välillä. Nippailujakin tuntuu aina välillä alavatsalla ja selkäsärkyäkin on aina toisinaan, vieläkun on fyysisesti raskasta tuo hoitotyö, niin ei ihme jos kipuja tulee. Turvotukset on ehkä hieman hellittäneet, ei ole enää niin iso pallo maha vasta kuin iltaisin ja ilmavaivat on ihan kamalan kovia.

Eilen meinasin oksentaa, kun tein ruokaa ja ruskistin siihen jauhelihaa, yök mikä haju, jotenkin vaan nykyään ällöttää.

kerttu84 kyseli, kuinka moni on avioliitossa, täällä ei olla, mutta meininki ehkä mennä tässä jostain aikaa odotus aikana. Ainakin asiaa on jo pitemmän aikaa yhdessä mietitty ja pohdiskeltu, vaikka meistä kumpikin pitääkin sitä naimisiin menoa lähinnä muotoseikkana, osaa sitä ilman avioliittoakin yhdessä elää.

vauva06 rv9+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkblue] Kerttu 84:lle paljon onnea kihlautumisen johdosta!!! Kyselit naimisissa olosta, me ollaan oltu reilut kaks vuotta naimisissa. Ja en kyllä kadu =).

Neitokainen on alkanut heräilemään 7-8:n aikaan... Tuntuu aivan hirveältä, ei millään jaksaisi itse nousta vielä silloin. Varsinkin ku nukkumaan hän ei ala kuin vasta n. klo 22-23... Ja kun ei millään malttaisi mennä itse nukkumaan heti kun neiti on nukahtanut, kun omaa aikaakin kaipaisi. Mitenkähän saisi rytmiä käännettyä... Pitää yrittää jättää toiset päikkärit pois, jos auttaisi asiaa. Pakko nukkua aina itse päikkäreitä, kun ei yöllä saa kunnolla nukuttua. Pari kertaa joutuu heräämään tutin laittoon ja itse samalla käymään vessassa...

Huonoa oloa on jonkin verran, mutta ei kovin pahasti enää. Jospa sitä pian uskaltautuisi vesijumppaankin lähtemään. En oo viitsinyt nyt käydä kun siellä tulee niin helposti huono olo ja kun on jo valmiiksi sitä huonoa oloa ollut.

Hyvää päivän jatkoa kaikille!

mamao 8+3

Vierailija
4/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Kerttu84:lle kihlauksen johdosta!!

Me ollaan oltu kihloissa 4½ vuotta, Eikä vielä ainakaan oo tarvetta naimisiin mennä. Silloin ku ekaa odotin niin miehen toinen mummo rupes tivaamaan, että millonkas naimisiin. Onneks antoi olla kun sanottiin ettei oo mikään kiire meillä.

Maha on eilisillasta lähtien ollu tosi turvoksissa.. Ne on ne iso-mummin ruuat vähä sellasia.. Pahaa tekee istua, kun housut puirstaa.

Tyttö kattoo topi ja tessu-leffaa, pitäis varmaan ruveta laskun maksuun, eilisen tilipäivän johdosta.

Hyviä vointeja kaikille!! :)

Vierailija
5/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun onneksi on vapaapäivä, eikä kiirettä minnekään, niin voi asioita ja kotihommia tehdä vähän miten jaksaa ja kiinnostaa. Mukava touhuta ilman kiirettä.

Kyllä sitä turvotusta vatsan alueella minullakin on, etenkin iltaisin.

vauva06 rv9+3

Vierailija
6/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=009ACD] Onnea Kerttu84:lle kihlauksen johdosta!

Me ollaan tuon miehen kanssa jo ihan " vanha" pari. Vaikka nuoria ollaanki vielä (23&27) yhdessä ollaan oltu keväällä 7-v! Yhdessä asuttu 6-v ja kihloissakin yli 4-v. Meillä on ollu puhetta naimisiinmenosta kans vuodelle 2007, mutta nyt mies on alkanu vihjaileen ja katteleen sormusta että josko tässä sitten vihille täräytettäs ehkä jo piakkoin! Mie oon sille kyllä sanonu jo edellisen raskauden aikaan, et mentäis maistraatissa naimisiin ja järjestetään juhlat sit myöhemmin. Kun olis kiva itekki niitä sitten juhlia pienen porukan kesken. No saas nähä! Ehkä me vauva2006 kans ollaan rouvas ihmisiä vielä ennen vaavin syntymää ;)

Omaa napaa: nyt mulla on hieman nippailuja tuntunu, joten ehkä se kohtu siellä kasvaa. Näin muuten ihmeellistä unta äsken kun nukuin pojan kans yhtäaikaa päikkäreitä. Siinä se mun terkka oli aivan ihmeellinen ei se osannu hommiaan enää yhtään. Mun piti sille koko ajan sanoo et eikö pitäs tehä sitä ja tätä. Ja sit se teki jonku ihme sisätutkimuksen ja sano et " ei oo ainakaan raskausmyrkytystä" . Tosi ihmeellinen uni. Kirsikka82 tais sanoo et siellä herätään 7-8 välillä, no meillä poika on alkanu herään 6 jälkeen! HOHHOI! No onneks mies nousee sen kans ylös, vaihtaa vaipat ja tekee aamupuuronki valmiiks. Joku kumma on nyt siihen mieheen iskeny, kun noin ihmeesti käyttäytyy! No hyvä vaan.

Nyt pitää lopettaa ennenkuin toi ukkeli hajottaa koko paikan.

Oona, ukkeli ja sintti 8+4 [color=deeppink][size=5]♥

Vierailija
7/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=009ACD] Olikin mamao eikä Kirsikka82...väärässä ihmisessä olin...

Oona, ukkeli ja sintti 8+4 [color=deeppink][size=5]♥

Vierailija
8/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kerttu84 kihlautumisen johdosta!!! Hieno juttu!! =)

Me ollaan oltu yli 6 vuotta yhdessä ja viime syksynä mentiin naimisiin! Oli kyllä aivan mahtava päivä!!!! =) Kaiholla sitä muistelen. Onneksi on paljon kuvia ja video, niin voi kattella... =)

Kolmen vapaa päivän jälkeen oon menossa iltavuoroon. Vähän jännittää, että kuin siellä jaksan, kun on toi pahoinvointikin lisääntyny... Mitähän sitä evääksikään ottais, että sais syötyä...?! Tuntuu, että ei juuri mikään ruoka houkuttele.

Mahan turvotuksesta... mulla oli muutamana iltana silleen, että klo 18 alko kauhee turvotus ja sitä kesti jonkun aikaa.. Kerrankin heräsin oikeen, kun turvotti niin kamalasti. =/

Hyvää torstaita kaikille!

Burde rv 7+4

Vierailija
9/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 vuotta ja siitäkin asuttu yhdessä reilu 5 vuotta, kyllä sen vaan heti tietää kun se oikea kohdalle osuu, on heti sellanen tunne että nyt löysin sen mitä olen etsinyt ja kun yhdessä on niin hyvä ja turvallinen olla, ja pystyi jo alusta alkaen olemaan 100% omaitsensä, näin kun ei koskaan aiemmin ole ollut. Joskus nuorempana mietin, miten sen muka voi tietää jos joku on muka se oikea, mutta myöhemmin sen ymmärsin, sen vain tuntee syvällä sydämmessään on sellainen tunne, tämä on se oikea, mitä olen aina etsinyt.

vauva06 rv9+3

Vierailija
10/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunmom: Meidän ultra kättärillä on silloin 6.3. jo klo 9 joten emme taida törmätä... Ja toinen aika oli meille annettu 19.4. myös klo 9. Ja kun siellä pitää olla 15 min. aikaisemmin jo ilmoittautumassa, pitää herätä varsin aikaisin... Noh, ei kai 2 aamua mun maailmaa kaada!

Mulla alkaa olla psykologinen pelko niitä aamujen metromatkoja kohtaan. Tänään taas oksetti, sain kuitenkin oltua yrjöämättä. Ja kas, paha olo meni heti pois kun pääsin metrosta ulos, hengittämään raitista ilmaa. Bussissa ja ratikassa olo on aivan normaali.

Olen kirjoitellut yläasteiästä asti yhdelle saksalaiselle tytölle kirjeitä (viime vuosina jo s-postia) ja nyt hän on tulossa Suomeen lomalle ystävänsä kanssa! Aikasta jännää! Minä lupasin sitten roudata heitä ympäri kaupunkia... Jotain väriläiskiä tähänkin arjen harmauteen.

Terkuin Rizzu rv 10+5

Vierailija
11/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vastata gallupiin. Me ollaan oltu yhdessä 11 vuotta! Siis teinirakkaus kysessä. V. 1999 mentiin kihloihin, v. 2002 naimisiin. Välillä on ollut kaukorakkautta kun opiskelimme eri paikkakunnilla jne. Mutta olemme molemmat siis kotoisin samalta paikkakunnalta. Eipä tarvi arpoa, kumman vanhempien luo lomalle lähdetään.

Rizzu

Vierailija
12/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertulle lämpimät onnittelut! Meillä tulee syksyllä neljä vuotta avioliittotaivalta yhteen, ollaan oltu erittäin nopeita, sillä kihlauduttiin puolessatoista viikossa ja naimisiin mentiin neljän kuukauden seurustelun jälkeen ;) Nyt siis kolmas lapsi tulossa ja vaikka joskus on ryppyä rakkaudessa, onni kukoistaa :)

Oma olo on muuten hyvä, mutta väsyttää rutosti. Tilausruuhkaa on vielä hieman raivattavaksi, lauantaina lähdemme mummulaan muutamaksi päiväksi, ehkä saisin itsekin vähän huilata.

Tänään pitää käydä hakemassa tutun rengasliina lainaan. Itselläni on pino pitkiä liinoja, enkä viitsi niitä pätkiä. Jos rengasliina tuntuu hyvältä, ostan sellaisen sitten äitiysavustusrahoista (kolmatta pakkausta emme ota). Mikäli joku miettii kantoliina-asioita, minua saa aina häiritä, sillä toimin kantoliinatukihenkilönä. Ehkä olette sen tuolta vauvapuolelta huomanneetkin :D

Mutta nyt syömään, äitiä ja lapsia nälättää.

Porenn ja Pimpula rv 11+3

Vierailija
13/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertulle onnittelut kihlauksen johdosta! Ilmoittaudun myös teinirakkausporukkaan; mieheni kanssa olen ollut yhdessä 13 vuotta ja siitä noin kolme vuotta naimisissa. Kihloihin mentiin kuutisen vuotta sitten.

Vointi on viime päivinä ollut hyvä, paitsi väsymys painaa kun herään joka aamu puoli kuuden aikaan enkä saa enää unta. Joku mainitsi että turvotus on ollut vähenemään päin; olen ollut huomaavinani samaa (paitsi iltaisin maha on melkoinen pallo).

Viikonloppu alkaa lähestyä lupaavasti!

terkuin

Toukka06 (rv 11+0)

Vierailija
14/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjottelen, kun se on nyt tupannut jostain syystä jäämään.. Tuplaonnittelut Elainelle ja onnittelut kihlauksen johdosta Kerttu84:lle!

Tänään oli eka neuvola! :) Meni tunti siellä kun piti käydä läpi samat asiat mitä ekassa raskaudessa ekalla kerralla, " kerrataan nyt, että muistat" :P Teki mieli huutaa kun täti yritti ottaa verikoetta, suoni kuulemma karkas eikä sit saanu sitä otettua, joten täytyy terveyskeskuksessa hoitaa ne. Ei yhtään huvittais kun on niin kauhee neulakammo.. tai pelko. Sydänääniä ei edes yritetty kuunnella, koska viikkoja on niin vähän. Eipä se mitään haittaa, luultavasti en olis muutenkaan halunnu, koska sit jos ei olis mitään kuulunu, niin stressaisin siitäkin. Seuraava neuvola onkin sitten ens kuun lopussa. Vielä pitäis varata aika ultraan.

Me ei olla naimisissa (vielä), kihloissa ollaan kyllä oltu lähemmäks 2 vuotta.

Tisha, poika 11kk & masukki rv 9+0

Vierailija
15/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kerttu84!!! Meidän taival alkoi yläasteelta, olin vajaa 15v, kun alettiin seurustelemaan. Oikein ollaan teinilovea parhaimmillaan :D Kukaan ei uskonut meihin ja nauroivat selän takana, kun mentiin kihloihin vielä ollessani ysillä. Ollaan toistemme ekoja siinä syvimmässä suhteessa.. Naimisiin mentiin joulukuussa -03, pojan ollessa 1v10kk. Hyvin varmasti viihyttäs kihloissakin, mielestäni paria sitoo enemmän yhteen lapset tai sitten asuntolaina (heh) kuin avioliitto, mutta mikäs tässä rouvana elellessä. Ja viime viikolla tuli siis 8v yhdessä oloa täyteen.

Viime yö teki taas töissä tiukkaa. Kaiken lisäksi oon hereillä jo nyt :( Eikä nukuta. Kai mie jänskään parin tunnin päässä olevaa lääkärineuvolaa ja varsinkin sitä, jos saan saikkua! Miten mie uskallan pomolle soittaa, kun se eilenkin jo mulle hepuloi!? No eiköhän ne neuvolassa kuuluvat sydänäänet (toivon!) helpota oloa :)

Olo on muuten harvinaisen ok lukuun ottamatta väsymystä. Ylihuomenna jo laivamatkalle, enkä oo aatellukaan pakkaamista -> pitää laittaa pyykkikone laulamaan!

-piias- rv 10+3

Vierailija
16/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertulle onnentoivotukset!

Siitä tosiaan tulikin mieleeni että ensi viikolla on meidän 6-vuotis hääpäivä.

Tämähän on meidän ensimmäinen yhteinen lapsemme, olemme uusperhe ja minulla oli kaksi poikaa ennestään.

Omaa oloa, joka on itseasiassa ihan hyvä. Pientä yökkimistä päivän mittaan vieläkin, muuten kyllä tuntuu että olisi hieman hellittämässä, ei ainakaan kuvota enää koko päivää. Nyt väsyttää taas, mutta se johtuu varmaan taas levottomasta yöstä. Ja lyhyestä. Nukun vieläkin aika huonosti, on tosi ärsyttävää tuijottaa kattoon vähän väliä yöllä ja odottaa unta tai koska kello räjähtää soimaan. Muistan että täällä oli monta muutakin jotka nukkuvat raskauden myötä huonosti, vieläkö teilläkin on sitä?

Tinah 11+4

Vierailija
17/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tässä itsekin etenisi suhteessaan jotenkin. Tavallaan odottelen tätä lasta yksin, ainakin virallisesti. Ukkoehdokkaalla on kuviot entisen perheen kanssa vielä kesken... Saas nähdä, saako se niitä koskaan selviksi... ;-) Kyllähän se pikkuisen kirpaisi, kun hän sanoi, että jos töissä asiasta jotain kysytään (niinkuin ihan varmasti pian kysytäänkin - olo on niin turpea), niin en saa sanoa hänestä mitään. Voi pyhä yksinkertaisuus, ihan kuin nuo nyt eivät tietäisi ihan täsmälleen, missä mennään! Exän kanssa olimme yhdessä 15 v. josta puolet naimisissa. Saimme aikaan kaksi ihanaa lasta.

Olosta: turpea, janottaa ihan kamalasti kaiken aikaa, väsyttää, päätä särkee... jatkuva nälän tunne taitaa olla hellittämässä, samoin kuin mieletön rintojen kivistys. Huonovointisuus on alkanut lisääntyä iltaa kohden. Varmaan käy niin kuin aikaisemmissakin raskauksissa, että kolmannen kuukauden lopussa/neljännen kuukauden alussa eli silloin kun pahoinvoinnin pitäisi loppua, minulla alkaa oksentelu oikein kunnolla.

fullmoon 9+3

Vierailija
18/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa pääsin minäkin netin ääreen.

Ei oikein pää toimi nykyään, kun sekoilin lääkäri päivän kanssa. Muistin, että se oli tänään, vaikka se ois ollut eilen. No kävin neuvolassa kuitenkin ja sain veri-ja virtsa näytteiden tulokset (hyvät) ja täti yritti kuunnella sydänääniä, mut ei vielä kuulunut. Höh:(. Kohtu oli kyllä jo aikas paljon kasvanut. Meen lääkäriin sitten joskus ultran jälkeen, jos siellä ei tehdä tutkimusta. 2 viikkoa joutuu vielä jännittään, että mitä sieltä masusta löytyy.

Itsellä ei oo huonoo oloo enää kuin aamuisin ja iltaisin, eli nälkäisenä ja väsyneenä. Kaheksalta pitää mennä nukkuun, jos ei haluu huonoo oloo.

Avoliitossa elelen. 6 vuotta ollaan oltu yhdessä. Joskus oli puhetta, et sitten mentäis naimisiin, jos ois lapsi, mut ei nyt oo ollut kauheesti puhetta siitä. Sivusta on tullut seurailtua ystäväpariskunnan avio-ongelmia, joilla on vauva ja menivät raskausaikana naimisiin. Hieman on alkanut epäilyttään avioliitto touhu, vaikka on lähipiirissä onnellisiakin esimerkkejä.

Meillä on nyt koulussa korsetti-kurssi, mikä kyllä osui mun kannalta vähän huonoon aikaan, kun maha on jo niin turvonnut. Mutta teenpä sellaisen version, johon ois tavoite mahtua sitten synnytyksen jälkeen.

t:nau rv10

Vierailija
19/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kauheasti odotan viikonloppuja, kun mieskin saa olla kotona ja voidaan touhuta kaikkea kivaa koko perheen voimin. :) Päivät on ainakin pahoinvoinnin aikana menneet siihen, että pojan kanssa yritämme jotenkin saada ajan kulumaan siihen asti, että ovi käy ja iskä tulee kotiin. Tänään olikin pitkästä aikaa ihmeen energinen päivä; kylvetin pojan aamulla, laittelin välipalat molemmille ja käytiin vieläpä piiiitkä lenkki aurinkoisessa talvisäässä. :D Aivan mahtavaa, kun saa vihdoin jotain aikaiseksi!! Pitäis vaan jaksaa vielä iltaisin salille, jotta hartiat ja selkä vähän vertyis eikä turvottais niin kovin (pizzallahan ei oo asian kanssa mitään tekemistä, höhö). ;D

G: Minä ja mieheni ollaan oltu naimisissa 1,5 vuotta ja meillä on 8,5 kk " vanha" poika. Kihloissa ehdittiin olla puolisen vuotta ja ennen kihloja seurusteltiin kokonaista kuukausi ja viikko. :> Eli meilläkin tällainen kyllä-sen-heti-tiesi -rakkaustarina eikä sitten haluttu alkaa vuosikausia odottelemaan. Liikaa kehuskelematta täytyy sanoa, että tämä on ollut mielettömän ihanaa aikaa! Olemme edelleen kuin vastarakastuneet ja toivottavasti ollaan vielä kiikkustuolissakin. :))

Paha olo alkaa siis hellittää ja innolla jo suunnittelen lauantaiksi ulkoilupäivää Tuusulanjärvellä (Aurinkolatu-tapahtuma) ja sunnuntaiksi ystäväpariskunnan vierailua. Perjantaina taas mennään miehen kanssa hienoon ravintolaan syömään ihan kahdestaan, luksusta!! :D

Toivottavasti muillakin keijuilla on jo parempi olo ja neuvoloista kuuluu vain hyviä uutisia. Peukut pystyyn!

Iloinen & touhukas Ulpunen, pötkö 8,5 kk ja Tiitu rv 11+0

Vierailija
20/36 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kertulle kihlauksesta!

Me ollaan oltu naimisissa kesällä yhteensä viisi vuotta ja kaksi ihanaa lasta on siis jo saatu. Ja ihan niinkuin Porenn sanoi myös, meillä toimittiin todella nopeasti: oltiin tunnettu 7kk kun mentiin jo naimisiin:) (Tästä ajasta oltiin asuttu saman katon alla vain 2kk, sitä ennen välimatkaa oli 400km...!) Mutta naimisissa siis ollaan edelleen ja onnellisesti:)

Mulla alkaa pikkuhiljaa pahoinvointi hiipua kokonaan pois, enää vain satunnaista etovaa oloa. Tosin jatkuva näläntunne ei ole kadonnut minnekkään ja iltaisin vatsa on ihan mahdottoman turvoksissa, oikea pallo. Tänään laitoinkin ekaa kertaa mammahousut jalkaan, ihanaa kun ei vaatteet purista.

Mäkimeirami rv 11+2 ja pojat 02 sekä 05