Myöhään valvovat teini-ikäiset häiritsevät seksielämääni
En osaa rentoutua, kun tiedän lasten valvovan huoneissaan ja ehkä käyvän vessassa, joka on makuuhuoneemme vieressä. Aina on vielä sekin mahdollisuus, että piipahtavat makuuhuoneessamme. Pystyn nauttimaan vain silloin harvoin,kun ollaan jossain muualla miehen kanssa. Tämän takia seksi ei huvita yhtään ja mies valittaa. En vain mahda mitään mielelleni. Onko teillä muilla tällaista ongelmaa?
Kommentit (31)
Meillä laitettiin kaikkien makkareiden, myös lasten (melkein teinejä silloin) oviin lukot. Näin varmistimme, että jokainen voi rauhassa tehdä mieluisia asioita ilman, että joku tulee yllättäen huoneeseen.
Tosin meillä oli jo sitä enne tapana koputtaa suljettuun oveen ja odottaa vastausta, emme siis koputtaneet ja avanneet samaan aikaan.
Teinitkin tarvitsevat sen oman rauhansa, samoista syistä kuin mekin:)
Hyi mikään ei oo ällömpää kun se ääni kun vanhempien makuuhuoneen ovi laitetaan lukkoon. Mun huone on aika lähellä niiden ja ne ilmeisesti luulee et äänet ei kuulu mulle asti. No kuuluu, mut mä laitan aina kuulokkeet korville ja musat täysille.
Kauhee, mä en oo koskaan aatellu että miedän naimiset kuuluis teinien huoneeseen! Mä en kyllä pelkää että ne enää tossa iässä pölähtäis meidän makariin, joten kun me läheään nukkumaan, käyn sanomassa teineille että me mennään nukkumaan ja sit ovi makarista kiinni. Meilläki vessa lähellä, ja joskus kuulee kun joku käy vessassa, mut ei se mua kyl haittaa :) Ja tälleen viikolla käsken kyllä teinitkin kymmeneltä nukkumaan eikä sitten ainakaan muuta enää hiippailla kun juurikin vessassa, eikä sitäkään kovin pitkään kymmenen jälkeen tapahdu.
Mä en ehkä vanhempana välittäis, kuuluuko vai ei :D tai siis en nyt ähkis menemään, mut sillee hillitysti
Kokemusta kyllä vasta pienistä. Mut hei, kaikki meistä on kuullut vanhempien/kaverin vanhempien puuhia ja hengissä ollaan! Se vähän niinkuin kuuluu asiaan. Vanhemmat saa harrastaa vaikka se onkin lapsista ällöä ;D tietenkin suljetun oven takana, mutta meinaan että jos kuuntelee niin tarkkaan niin oma vika
Me käytetään saunaa tai varataan hotellihuone jostain. Joskus kesällä esim. autossa tai metsässä. Retkellä teltassa. Pannuhuoneessa tai ullakolla.
Tiedän itse, kuinka vaivaannuttavaa teinien on kuunnella vanhempien naimisen ääniä. Toisaaalta enpä nyt itsekään ole kiinnostunut kuulemaan, kuinka poikani toimii tyttökaverinsa kanssa. Joten?
Panettaa kun panettaa, mutta muista muut. Ihan yhtä tympeätä on ollut kuunnella muiden touhuja bileissä tai kommuunissa.
Meillä on kaksi teiniä ja yksi alakouluikäinen. Makuuhuoneen oven pistämme kiinni ja silloin sinne ei varmasti lapset tule, lukkoa ei ole. Ja koska lapsia on ollut huushollissa 15 vuotta, niin olen jo ajat sitten oppinut rentoutumaan ja nauttimaan vaikka kaikki kotona olisivatkin. Teinit ehkä valvovat pitempään, mutta kun nukkuvat, niin nukkuvat kuin puulla päähän lyötynä, joten aika usein otamme miehen kanssa tunnin parin unet ja puuhaamme sitten yön rauhassa.
Mun mielestä lukko ovessa tuntuisi kyllä aika luonnottamalta.. Niin kuin jotakin luvatonta siellä puuhailtais. Kyllä kaikkien täytyy oppia ja opetella sen verran yksityisyyttä kunnioittamaan ettei pelkästään sisään marssi, eikä teinit erityisesti.
Omassa kodissani muutenkin en kyllä liialliselle piilottelulinjalle lähtisi. Mitä niin vaarallista nyt muutenkaan näkisi. Onko teinejä jotka tulevat aivan peitolle saakka tilannetta tarkastamaan.
Miten ap olet toiminut seksin kanssa ennen kuin teinisi olivat teinejä? Eikö asia ole ihan sama ovatko lapset vaikka 3-10 vuotiaita kuin teinejä? Teinit ehkä saattavat valvoa pitempään, mutta nukkuvat kyllä yöllä varsinkin jos kouluun herätys on kuuden jälkeen. Miksi asiasta pitää tehdä isompi ongelma kuin se on? Älä syytä teinejäsi seksielämäsi huonoudesta.
Yritä saada teineillesi tyttö- ja poikaystävät. Sitten ovat kumppaneillaan jatkuvasti nussimassa ja saatte hommailla miehen kanssa rauhassa
Tämä on paha kun on vielä pieniäkin lapsia. Teinit valvoo yön ja pienet herää ennen kukonlaulua, niin missä välissä?
Itse kuulin omien vanhempieni äänet ja se oli ihan tosi epämiellyttävää. Jännä, miten sellaisen kuuleminen voikin olla niin vastenmielistä.
Oman kokemuksen takia en halua omien lasten kuulevan yhtään mitään.
Meillä on kello herättämässä la klo 5. Kukaan ei häiritse.
Olen töissä lähellä kotoa ja jos mies on käymässä keskustassa työasioilla, voimme tehdä lounastreffit kotiin. Vähän työkaverit voi ihmetellä jos ruokatunti kestää 2 h mutta siksi on ylitöitä aina sisällä.