KAIKKI LAKKOON!!!
ENNENKUIN KAIKKI ULKOMAALAISET SOSSUPUMMIT JA RIKOLLISET POISTETAAN!MUUTEN SUOMELLA EI VOI OLLA TULEVAISUUTTA.JES!!!MULLA ENÄÄ PARI VUOTTA(JOS SITÄKÄÄ)JA MUUTAN NOPEESTI POIS.MÄ EN ENÄÄ KESTÄ.EN MAKSA EUROAKAAN VEROA TÄLLÄSEEN PAIKKAAN.
Kommentit (8)
Odottele rauhassa. Eiköhän tuo lakko kohta järjesty. Siis mikäli yhteiskuntasopimusta ei saada aikaan.
maailma täyttää parinvuoden päästä 6 miljardia ja nämä mystiset pelkäämme kaikkea, mennään piiloon takaisin puuhun -keskustelut ovat siihen nähden huvittavia. ihmiset niiden takana useimmiten toki surullisia.
Nooo..saatpa nähdä ettei se ole muualla kummemmin. Minäkin kävin ja aloin tykätä huomattavan paljon enemmän suomalaisista kuin ennen.
Tämä aihe joutaisi taasen nostaa päivänvaloon:
http://yle.fi/uutiset/kriisi-kreikka_torsaa_armeijaan_nato-maista_toise…
-Kreikka käyttää miljardeja euroja puolustusvoimiin, mutta ei saa kyllä mitään tehtyä rajavalvonnallenkaan.
Kreikassa on viime päivinä myös ollut runsaasti laittomia mielenosoituksia valtateillä, eivät edes niitä pysty hallitsemaan omin poliisivoimin. Kreikassa kun ovat nuo julkiset virat niin pysyvää sorttia ettei paljoa työtäkään tarvitse sen eteen tehdä.
Meinaako ap lakkoon menemisellä sitä, että jättää itse nostamatta sossun tuet?
Mihin lakkoon menet? Suosittelen tupakka- karkki- ja alkoholilakkoa
Täytät parinvuoden päästä 18?