Nainen panisitko kuvan miestä?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Tulee selvästi Tom of Finland-vibroja.
Juuri näin, selvä homo.
Mut kyllä mä antaisin ton panna itseäni, jos siihen ei liittyis muuta kuin pelkkää seksiä. Ei varsinaisesti sytytä muuten, mut näyttää siltä, että jaksais nostaa mut seinää vasten ja panna seisaalteen.. käyttäisin ja heittäisin menemään.
Suhteeseen haluan miehen, joka ei ole ihan noin paljon kiinnostunut ulkonäöstään.
Se on helppo sano täällä että en panis, ei ole mun tyylinen, mutta oikeesti jos tommonen tulis iskemään ni harva ei lähtis matkaan. Okei, itsekkään en yhdenillan juttuja harrasta mutta harva tollaselle tosielämässä sanois ei.
Työkaveri treenasi itsensä jokseenkin samannäköiseen kuntoon. Vaimonsa valitteli, ettei miehestä ole enää mihinkään. Ei seiso, tai on treeneistä niin väsynyt, ettei jaksa. Jatkuvaa ruuan kanssa läträystä ja peilin edessä pullistelua. Lapsia ei jaksa eikä ehdi hoitaa. Erosivat sitten.
Työkaveri jatkoi treenaamista ja lopulta siltä sekosi pönttö. Pitkillä sairaslomalla ja sitten vaan katosi. En tiedä missä on nykyään. Liekö napit ja muut sotkeneet pään.
Vierailija kirjoitti:
Se on helppo sano täällä että en panis, ei ole mun tyylinen, mutta oikeesti jos tommonen tulis iskemään ni harva ei lähtis matkaan. Okei, itsekkään en yhdenillan juttuja harrasta mutta harva tollaselle tosielämässä sanois ei.
Juuri näin. Ja tuosta kuvasta kun vähennetään photoshop, valaistus ja pumppi pois niin vaatteet päällä mies näyttää syötävän hyvälle ja normaalille. Ihan naurettava edes sanoa, että ei panis ulkonäön puolesta tuonnäköistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Jos nainen sanoo ei, niin se tarkoittaa ei. Jopa AV:llakin.
https://www.google.fi/search?q=brad+pitt+snatch&client=ms-android-samsu…
Tässä on erittäin täydellinen miehen vartalo! Minun makuuni ainakin. Tosin tuon ylläpitoon menee kaikki aika ja energia niin eihän sellasta jaksais. Mutta tätä panisin ja antaisin panna mua.
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=brad+pitt+snatch&client=ms-android-samsu…
Tässä on erittäin täydellinen miehen vartalo! Minun makuuni ainakin. Tosin tuon ylläpitoon menee kaikki aika ja energia niin eihän sellasta jaksais. Mutta tätä panisin ja antaisin panna mua.
Tuo isompi kundi siellä nyrkkeilykehässä on enempi minun makuuni. Ei ehkä ole ihan niin ruma pääkään. (Mitään tuollaist leffaa en ole nähnyt eli arvio perustuu vain kuviin.)
Jossain piirretyssä oli tuollainen muskelihirmu jota sitten tökättiin neulalla rintaan ja se ukkeli tyhjentyi ja lenteli pois kuin tyhjäksi päästetty ilmapallo. Tuo oli ensimmäinen mielikuva kun tuon körmyn näin.
Terveisin Naispelko22