Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita suomalaisia, jotka näyttävät ihan aasialaisilta?

Vierailija
03.02.2016 |

Itseäni on kutsuttu lempinimellä "inuiitti". Vaikka olen siis täysin suomalainen (tietääkseni), minulla on aasialaishenkiset piirteet. Silmäni ovat aika pienet ilman luomivakoa, huuleni suuret ja leveät ja kasvoni hieman "lättänät" ja neliskanttiset. Näytän vähän Ninja Sarasalolta ja Björkin näköiseksikin minua on sanottu. Kaakkois-Aasiassa reissatessani minua luultiin puoliksi thaimaalaiseksi ja usein saankin vastata kysymyksiin, että mistä sukujuureni ovat.

Tämä on kiinnostavaa, koska tosiaankin olen ihan suomalainen. Vanhempani ovat tummapiirteisiä, mutta minulle on ihan selkeästi valikoitunut eksoottisin geenipooli ja varmasti osa piirteistäni on hypännyt jostain sukupolvien takaa. Onko siis niin, että meissä suomalaisissa on aasialaista geeniperimää, vai voiko tämä olla ihan sattumaa? Onkohan muissa Euroopan maissa aasialaisen näköisiä ihmisiä?

Kommentit (101)

Vierailija
101/101 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tuli paljon vietnamilaisia pakolaisia viime 30v aikana , ei siis ole mikään ihme että aasialaisen näköisiä ihmisiä näkyy täällä kaikkialla , 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän