Uskalsin käydä vaa'alla, 71,1 kg
Nyt stana alkaa kilot putoilee, vaikken liikkumaan pääsiskään. Ihan kaikki keinot, lailliset ja laittomat, epäterveelliset ja terveelliset tänne. Toukokuun lopussa paino saa olla enintään 60 kiloa.
Kommentit (40)
Syö päivässä vain 1200kcal. Laihdut viikossa reilun puoli kiloa. Lisäksi käy kuntosalilla 4-5 kertaa viikossa tunnin hikitreeni.
Jos syöt vain 1000kcal, voi lähteä kuudessa viikossa (urheilun kera ja alkoholi tauolle täysin) -10kg. Olen kokeillut, kun painoin 80kg ---> 70kg
Voit myös nutrata 4 viikkoa ilman lääkärin lupaa ja valvontaa. Se on helppoa, koska näläntunne katoaa kokonaan jossakin 6:nnen päivän tienoilla, kun pääsee ketoosiin.
Mä olin lihonut 3kg kun ei oo jaksanut laihdutella. Pitää nyt taas alkaa vähän pudottamaan. Ihan paras ois kun alkais itse tekemään ruuat ja säännöstelemään annokset, mutta sitä kun on niin kaikkien tarjousten ja -25% -50% yms. varassa ja tulee syötyä kaikkea roskaa.
No mulla on selkä rikki, niin en hirveitä hikitreenejä voi tehdä. Ainakaan vielä. Pitää aloittaa maltilla liikkuminen.
Pitää syömisen kautta ilmeisesti aloittaa. Mun pituus on vain 157 cm. En vedä hirveitä syömingejä täällä, limut ja sipsit on harvoin mun edessä. Karkkia ja leipomuksia sitten vähän enempi.
Stana mikä läski musta on taas kehkeytynyt. Heti kun lopettaa liikunnan, niin paino nousee. Samalla syömisellä pysyn hyvässä kuosissa, kun pääsen liikkumaan normaalisti.
Mutta ilmeisesti tässä pitää ruveta nälkää näkemään, että saa taas vyötärön, ja käsivarret mahtuu paitoihin.
Osta keittiövaaka, punnitse ruuat ainakin alkuun, laita kalorilaskuri.fi:n ja syö noin 500 kcal vähemmän kuin kulutat. Helppoa kuin heinän teko.
Vierailija kirjoitti:
Osta keittiövaaka, punnitse ruuat ainakin alkuun, laita kalorilaskuri.fi:n ja syö noin 500 kcal vähemmän kuin kulutat. Helppoa kuin heinän teko.
Jos se olisi noin helppoa, niin meitä läskejä ei olisikaan :)
T: ap
Jos haluat pidempiaikasia tuloksia sun pitää laihduttaa maltillisesti. Nopeat laihdutukset harvoin on pysyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä helppo on väärä adjektiivi, itse suosin yksinkertaista.
Sinäläään yksinkertaisesta asiasta tulee vaikeata siitä syystä, että ihmiset ovat kärsimättömiä ja laiskoja.
Kaikki pitäisi tapahtua hetihetiheti ja mielellään niin, että ei tarvi tikkua ristiin laittaa.
Sinäläään yksinkertaisesta asiasta tulee vaikeata siitä syystä, että ihmiset ovat kärsimättömiä ja laiskoja.
Kaikki pitäisi tapahtua hetihetiheti ja mielellään niin, että ei tarvi tikkua ristiin laittaa.
Joo, totta helppo on väärä sana. Tosiaan pääkoppa on se joka tekee suurimman työn. Laihdtus itsessään on melko yksinkertaista. Painon pitäminen ihanteellisena entisenä ylipainoisena sitten haastellisempaa.
Sekä kannattaisi lakata solvaamasta itseäsi.
Et ole mikään inha läskinpalanen, vaan ihana , pehmeä sinä.
Teet loppuiän muutosta, joten hellästi, hellästi alkuun ja itsensä kohtelu hellävaraiseksi myös.
Laihduttaminen ei ole älyllisesti vaativaa. Ei sen mekanismi ole salatiedettä. Mutta laihduttaminen on henkisesti vaativaa, koska se vaatii jatkuvaa nälässä olemista, jatkuvaa kalorivajetta kuukausia, jopa vuosia. Itsekurin pitää olla huikea ja tahdonvoiman voittaa yhä uudelleen, vaikka takapakkeja tuleekin.
Vertaisin sitä alkoholistin kuivilla pysymiseen, kun päivässä saa joka aterian yhteydessä maistaa viinaa korkillisen. Ruokaa kun ei voi poistaa kokonaan silmistään ja lakata sitä käyttämästä.
Tämän tietää vain ihminen, joka on laihduttanut lukemattomia kiloja. En ottaisi vastaan edes neuvoja ja viisasteluja ikänsä normaalipainoisina olleilta ihmisiltä. He eivä tiedä miten kovasta työstä on kyse.
2
Tukiryhmäääää!
Täällä toinen pyöreä 157 senttinen pätkä! Tarkoitus olisi saada ennen kesää n. 5-8 kiloa pois.
Itselleni tuo 1200 kcal päivässä ei toimi:/ syön n. sen verran. (appi padilla jolla lasken, fatsecret) joskus vähän alle joskus vähän yli (max. 100-150 kcal) nyt ollut tipattomalla ja nyt yritän pitää herkuttoman kuukauden. Liikun kerran viikossa hikisemmin, muuten aika nollilla liikkuminen. Yksin ei jaksa/muista lihaskuntoa kotona tehdä eikä sali ole mahdollinen.
Tsemppiä! Et ole yksin!:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo hän ihmiselle, joka parhaimmillaan käppäili 18 kilsaa päivässä :)
Tap
Työtä toki vaatii, mutta eipä nyt liioitella kuitenkaan.
Kalorivajeen pitäminen kohtuullisena ja aika-ajoin pidettävät tauot, jolloin syödään ylläpitokaloreilla auttavat nälän tunteen kurissa pitämisessä.
Sekä tietysti proteiinipitoisten ruokien suosiminen, veden juonnin lisäämienen ja vähäkaloristen kasvisten osuuden kasvattaminen ruokavaliossa.
Hyvin yksinkertaista, ja itse muutaman kerran 10 kiloa laihduttaneena, pidän kohtuu helppona hommana myös, kun asiaksi ottaa.
Mä sanoisin, että jos lähden kaloreita laskemaan, niin luovutan jo ensimmäisenä päivänä. Ennemmin pöydälle valmiiksi ne, mitä saa syödä päivän aikana. Vaikka joka päivä samaa.
Mutta mitä ne on, mitä pöydälleni laitan? Nyt pitää laihtua ilman liikkumista. Maito ja viljatuotteet pois, tulen niistä todella kipeäksi. Siinä olen repsahtanut nyt, ja olen kärsinyt kokonaisvaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin, että jos lähden kaloreita laskemaan, niin luovutan jo ensimmäisenä päivänä. Ennemmin pöydälle valmiiksi ne, mitä saa syödä päivän aikana. Vaikka joka päivä samaa.
Mutta mitä ne on, mitä pöydälleni laitan? Nyt pitää laihtua ilman liikkumista. Maito ja viljatuotteet pois, tulen niistä todella kipeäksi. Siinä olen repsahtanut nyt, ja olen kärsinyt kokonaisvaltaisesti.
Tämä on ap
Vierailija kirjoitti:
Sekä kannattaisi lakata solvaamasta itseäsi.
Et ole mikään inha läskinpalanen, vaan ihana , pehmeä sinä.
Teet loppuiän muutosta, joten hellästi, hellästi alkuun ja itsensä kohtelu hellävaraiseksi myös.
Nou nou nou :D
Mä olen kyllä ihan rehellinen ihrapallero, ja sen kun sisäistää näin, niin se motivoi enempi kuin pehmeys.
T:ap
Kalorivaje sinun on joka tapuksessa luotava laihtuaksesi, näes kun laihtuminen (tai lihominen jos niikseen) on pohjimmiltaan sitä, että energia muuttaa muotoaan.
Ja mikäpä sen parempi tapa varmistaa kalorivaje kuin laskea kalorinsa?
Kuinka pitkä olet? Miten liikunnan kanssa?