Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele teetä, joka ei piristä eli sopisi iltateeksi.

Teetä
02.02.2016 |

Hakusessa hyvän makuinen, ei piristäviä aineita sisältävä tee, joka sopisi iltateeksi. Rooibos-pohjaiset eivät oikein miellytä maullaan..

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clipperin iltatee, Pukka relax, valkoinen teekin sopii illalla juotavaksi. Liptonilla on vadelman ja granaattiomenan makuista valkoista teetä.

...joka maistuu koivunlehdiltä. Siis tuo liptoni.

Vierailija
22/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Reishi-juomaa (ei tosin ole teetä)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kans tykkää rooiboksesta. Sen sijaan pidän China greenistä, on siinä ainakin vähemmän kof. kuin tummassa.

Vierailija
24/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yogi lakritsitee, niin hyvää!

Lakritsijuuri nostaa verenpainetta, ei kannata juoda illalla!

Vierailija
25/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät teet. Ei piristä vaan rentouttaa.

Vierailija
26/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kans tykkää rooiboksesta. Sen sijaan pidän China greenistä, on siinä ainakin vähemmän kof. kuin tummassa.

Mistä tiedät? Meinaan vihreässä teessä voi olla jopa enemmän kuin mustassa teessä. Riippuu teelaadusta.

Mitä eri rooiboseja olet maistanut? Kommentti on vähän samaa kuin sanoisi, ettei tykkää mustasta teestä.

Vierailija
27/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile erilaisia yrttiteelaatuja. Suosiuksia on paha antaa kun maut on niin erilaisia, mutta ehkä kannattaisi aloitta erilaisista iltatee- ja relax-sekoituksista.

Vierailija
28/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät teet. Ei piristä vaan rentouttaa.

Minä tykkään myös vihreästä teestä, mutta kyllä siinä on kofeiinia, laadusta riippuen voi olla enemmänkin kuin mustassa. Vähäkofeiinisiakin on olemassa.

Vierailija
29/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakurikääpätee :D :D :D

Vierailija
30/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä jo mainitsikin kamomillateen, sillä väitetään olevan rauhoittavia vaikutuksia. Olikohan se Pukka-sarjaa, mihin kuului iltatee (paketissa nukkuvan nallen kuva).

Vierailija
31/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aroma-tee

Vierailija
32/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:

Kiitos kaikkille kommenteista! Ihanan paljon! Lisää, lisää! Toivottavasti joku muukin on saanut tältä listalta hyviä vinkkejä!

Testasin Lidl:stä ostamani kirsikka-yrttiteen. Todella hyvä! Yllätti! Kirsikan maku sellainen aito, ei coctail-kirsikan makuinen. Ei sisällä rooibosta. -suosittelen siis maistamaan!

Uni Jukka -nimistä teetä ostin vasta. Oliskohan Nordqvistin? Lähes ok makuista, vaikka rooibosta sisältääkin. Tai oikeastaan niin, että maku hyvä, mutta haju paha.

Joku kysyi, millaisia rooibosteitä olen maistanut. Useampaa, eri valmistajien ja eri makuyhdistelmillä. Se nyt vaan tulee vahvana kaiken läpi. Muutenhan, jos rooiboksesta pitäisi, et tämäkään ketju olisi niin tarpeen -rooibosta on vaikka minkälaisena sekoituksena.

Vierailija
33/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka viherä vaniljatee hunajan kera. Hyvää, rentouttaa, antaa hyvän unen......

Vierailija
34/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piparminttutee on hyvää.

Vierailija
35/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Earl Grey eli pergamottiöljyllä maustettu musta tee kelpaa niin Twinings valmistaa kofeiinitonta versiota siitä. Hinta muistaakseni noin 3.80 per 25 pussia eli noin kaksinkertainen tavalliseen Earl Grey teehen verrattuna. Tätä olen löytänyt ainakin Citymarketista ja joistakin harvoista Prismoista.

Twinings Ear Grey Tea decaffeinated

Muuten samanlainen paketti kuin tavallisessa Earl Greyssä mutta nimen alla sinisellä pohjalla tuo teksti "DECAFFEINATED". Teen piristävä aineosanen on tuo kofeiini, joka tästä on poistettu.

Vierailija
36/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

English tea shopin teet on todella hyviä. Saa joistakin luontaistuotekaupoista, mutta myös Sokoksella oon nähnyt. Paljon kofeiinittomia makuja. Yksi parhaimpia merkkejä mitä tulee pussiteehen. Ainut mistä en tykkää on kyseisen merkin terveysteet, nimeltään muistaakseni kaikkea "slim me" ja "energize me" ja "sleepy me".

http://produits.bienmanger.com/15021-0w600h600_Coffrets_Thes_Creations_…

Itse en ole kamomillateen ystävä yhtään, mitä oon niitä maistellu paitsi Twiningsin kamomilla-hunaja-vanilija-yrttitee on hyvää. (joku poikkeus pitää aina olla :D)

https://www.twinings.sg/wp-content/uploads/2014/09/Camomile-Honey-Vanil…

Vierailija
37/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä kirjoitti:

Hakusessa hyvän makuinen, ei piristäviä aineita sisältävä tee, joka sopisi iltateeksi. Rooibos-pohjaiset eivät oikein miellytä maullaan..

Pakurikääpä. Ei sisällä kofeiinia. Ihan parasta tuo vanilja. Itse keitän litran vettä ja heitän pussin kattilaan. Annan jäähtyä ja kuumennan uudelleen. Näin se hautuu kunnolla. Juon pari kuppia ja pistän vettä lisää kattilaan. Kuumennan taas kiehuvaksi. Juon pari kuppia. Lisään vettä. Ehkä uuden pussin. Tärkeää on et hautuu kunnol. 5-10min ei riitä.

Vierailija
38/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitat sen kamomillateehen. Sitä ei saisi nauttia liikaa jso noita varoituksia haluaa tosissaan ottaa.

Vierailija
39/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Earl Grey eli pergamottiöljyllä maustettu musta tee kelpaa niin Twinings valmistaa kofeiinitonta versiota siitä. Hinta muistaakseni noin 3.80 per 25 pussia eli noin kaksinkertainen tavalliseen Earl Grey teehen verrattuna. Tätä olen löytänyt ainakin Citymarketista ja joistakin harvoista Prismoista.

Twinings Ear Grey Tea decaffeinated

Muuten samanlainen paketti kuin tavallisessa Earl Greyssä mutta nimen alla sinisellä pohjalla tuo teksti "DECAFFEINATED". Teen piristävä aineosanen on tuo kofeiini, joka tästä on poistettu.

Hei ihanaa, kiitos vinkistä! Tykkään Earl Greystä, mutta oon lopettanut kofeiinin käytön.

Vierailija
40/62 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan Lidlin kamomillateetä. Edullinen ja hyvä.

Tämä tai Clipperin omena-inkivääritee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän