Suosittele teetä, joka ei piristä eli sopisi iltateeksi.
Hakusessa hyvän makuinen, ei piristäviä aineita sisältävä tee, joka sopisi iltateeksi. Rooibos-pohjaiset eivät oikein miellytä maullaan..
Kommentit (62)
Kamomilla-tee varsinkin vahvana auttaa nukahtamaan!
Joku yrttitee voisi olla kiva :) Niitä voi tehdä itsekin.
Mun suosikkiteet on erilaiset "sleepy time" teet. Näissä mitä mulla on, on mm kamomillaa, laventelia ja valeriaanaa.
Hyvinvoinnin tavaratalosta näyttäisi saavan English Tea Shopin teitä. Niistä monet näyttivät olevan luontaisesti kofeiinittomia! Ja herkullisen makuisia :)
Salviatee. Saa luontaistuotekaupoista, kiva maku, unettava.
Lakritsitee -kyllä, mutta liian makea omaan makuun
Valkoinen -samaa kasvia tee-kasvin kanssa, eikö muka piristä?
Indica-en ole kuullutkaan, mitä siinä on/mistä sitä saa ostaa?
Kamomilla- hmm... Tunkkaisen makuista? Vai muistanko väärin? Siitä siis on aikaa, kun viimeksi olen sitä juonut...
Kamomilla on hyvä.Sillä on rauhottava vaikutus:)
Kamomilla rauhoittaa. Mutta parhaan makuista on ihan kofeiiniton musta tee.
Pukka Love. Sisältää kamomillaa, lehmuksenkukkaa, seljankukkaa, kehäkukkaa, lakritsanjuurta, ruusua ja laventelia. Eli yrttitee. Ihana aromi!
Clipper Lemon & Ginger on herkkua
Salviatee -oi! Kuulostaa hyvälle! Muistanko oikein, että salviaa ei saisi nauttia liikaa? Vai sekoitankohan johonkin toiseen...?
Hyvä ajatus tutustua tavan markettitarjonnan ulkopuolelle! Luontaistuote tai ihan luomukaupat voisivat ollakin seuraava "tutkimuskohde"
Ap, rooiboseja on todella monenmakuisia, ei se rooibos itsessään juurikaan miltään maistu, aavistuksen pehmeämpi maku kyllä - mutta jos otat sitä maustettuna, se lievä makeahko sivuaromi ei tunnu. Esim. meillä tykätään appelsiini-rooibosista.
Vihreä ja valkoinen tee voivat sisältää aika laillakin kofeiinia, ainoat täysin kofeiinittomat teet ovat tosiaan rooibos ja muut yrttiteet.
Clipperin iltatee, Pukka relax, valkoinen teekin sopii illalla juotavaksi. Liptonilla on vadelman ja granaattiomenan makuista valkoista teetä.
http://shop.clipper-teas.com/collections/infusions/products/clipper-org…
Tää on tosi hyvää!
Ricola Good Night Tea, peruskaupoista saa.
Ostan Lidlin kamomillateetä. Edullinen ja hyvä.
Indica