Maajussille morsian 2016
Kommentit (1600)
Vierailija kirjoitti:
Ihan järjetöntä kuraa koko kausi. Ehdottomasti surkein kausi ikinä. Onko sarja aina ollut noin tökkivää ja huonosti käsikirjoitettua? Vai onko aika kullannut muistot?
Maajussit oli epäkiinnostavia (paitsi Laura) ja tuotesijoittelu oli surkuhupaisaa. Ei pliis enää uutta kautta, jos ei osata parempaa jälkeä tehdä.
Sä kiinnität vääriin asioihin huomiota tätä sarjaa seuratessa. Minä en ole huomannut mitään tuotesijoitteluita.
Noh noh, älkääpäs nyt hupi ukot. Ihan hyvä kausi oli.
Millä tavoin Teron jutut on härskejä? Hyvä että kykenee punastelultaan änkyttämään että teki mieli pussata...
Olisiko ollut niin, että sarjaan olisi alun perin tällekin kaudelle kirjoitettu viimeiseen jaksoon matka valitun kumppaniehdokkaan kanssa jonnekin. Mutta koska ehdokkaitten kanssa kävi miten kävi, ei olisi ollut järkevää kuvata vain Lauraa ja Anttia (, jotka olivat kai ainoat, jotka pitivät yhteyttä edes pari viikkoa farmiviikon jälkeen). Joten koko matka-jakso päätettiin jättää toteuttamatta? Ja kaikki matkaan viittavat spiikit pitkin ohjelmaa oli leikattava pois?
Terosta juttua Satakunnan kansassa.
http://www.satakunnankansa.fi/satakunta/salailun-aika-on-tv-maajussilta…
Vierailija kirjoitti:
pääsi puhumaan jeesuksesta suurelle yleisölle?
omg
Vierailija kirjoitti:
"Tero alkoi kiinnostua uskonnosta vasta aikuisiällä.
– Autoin merikarvialaista Simo Sinervää hänen puhelimensa kanssa. Simo kysyi, saako hän rukoilla puolestani. Ihan vain kohteliaisuudesta sanoin, että saat. Sitten Simo kysyi, haluatko antaa elämäsi Jeesukselle. Jostain syystä vastasin, että kyllä, vaikka koko juttu ei kiinnostanut minua yhtään. Siitä sitten pikku hiljaa aloin miettimään uskon asioita. Jeesus alkoi kiinnostaa minua, ja tässä sitä nyt ollaan."
Apua. Mä en voi sille mitään et tästä tulee joku psykoosi mieleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tero alkoi kiinnostua uskonnosta vasta aikuisiällä.
– Autoin merikarvialaista Simo Sinervää hänen puhelimensa kanssa. Simo kysyi, saako hän rukoilla puolestani. Ihan vain kohteliaisuudesta sanoin, että saat. Sitten Simo kysyi, haluatko antaa elämäsi Jeesukselle. Jostain syystä vastasin, että kyllä, vaikka koko juttu ei kiinnostanut minua yhtään. Siitä sitten pikku hiljaa aloin miettimään uskon asioita. Jeesus alkoi kiinnostaa minua, ja tässä sitä nyt ollaan."
Apua. Mä en voi sille mitään et tästä tulee joku psykoosi mieleen :D
Eipä tuo Tero vaikuta ollenkaan psykoottiselta. Enemmän vaikuttaa ne, jotka esim. fanittavat jotain keekkiä tms. Niissä tilaisuuksissa on joukkopsykoosia jos missä. :-)
Olikohan Terollaki sit juttua jo kuvausten aikana Annen kanssa? Ku tuossa jutussa anneettiin ymmärtää että sovittiin et aletaan seurusteleen vasta ku jaksot on tullu ulos tms.
Ja olivat tavanneet kuitenkin jo ennen ohjelmaa...
Aika vaisuksi jäi kyllä tämä kausi näiden suhteiden osalta.
Noh, jokos "joku" on nähnyt Paavon liikkuvan sen mysteerinaisen kanssa Haapajärven raitilla? ;-)
Jaa vai että Tero ja Anne: Ei seksiä ennen avioliittoa
Vierailija kirjoitti:
Olikohan Terollaki sit juttua jo kuvausten aikana Annen kanssa? Ku tuossa jutussa anneettiin ymmärtää että sovittiin et aletaan seurusteleen vasta ku jaksot on tullu ulos tms.
Farmiviikon kuvauksissa ja jaksojen ulostulossa on useampi kuukausi väliä
Viime syksynä yli 30 000 Teroa tuli Suomeen, mutta jeesuksen tilalla näillä on vaan Allah.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ole ihan sopimustekninen asia? Maajussit /puolisoehdokkaat eivät saa julkistaa juonipaljastuksia eli lopputuloksia ennen kuin jaksot ovat tulleet telkkarista. Jos Tero ja Anne olisivat kovin julkisesti olleet yhdessä jo viikkoja sitten, niin olisi paljastunut ettei Tero valinnut ketään. Sama pätee myös toisin päin. Vaikka ohjelmasta löytyisi puoliso, niin siitä ei saa puhua sen suuremmin ennen kuin jaksot ovat ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Jaa vai että Tero ja Anne: Ei seksiä ennen avioliittoa
Ostavat varmaan autot ja traktoritkin ilman koeajoja. Fiatilla näyttivät treffeille lähtevän, joten paljon mahdollista...
Minä koen että oli Jumalan johdatusta Teron esiintyminen maajusseissa. Nuoriso ja vanhemmatkin huomasivat että vieläkin löytyy uskovia nuoria (mikä olkoon rohkaisuna ja kannustuksena). Kumppaniehdokkaista suurin osa taisi olla uskossa. Tero sai puhua Jeesuksesta jonka myötä joku ehkä itsekin tuli uskoon. Tero osoitti olemuksellaan miten usko ei poissulje iloa ja huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
pääsi puhumaan jeesuksesta suurelle yleisölle?
omg
Jep jep. Eli molemmilla pikkujusseilla oli emännät katsottuna jo kuvausten aikaan. Oliko jeesus-agenda tärkein syy mennä telkkariin? Kolmannelta meni mönkään jo kuvauksissa ja jussittareltakin heti kun kamerat sammui. Oliskohan aika lopettaa koko formaatti. Tai olisivat edes kuvanneet niitä poispudotettuja jusseja.
Ihailen Teron rohkeutta puhua Jeesuksesta. Tero ja Anne toimivat hyvänä esimerkkinä. Olisi ihanaa päästä kuuntelemaan heidän puhetta johonkin hengelliseen tilaisuuteen
Vierailija kirjoitti:
Minä koen että oli Jumalan johdatusta Teron esiintyminen maajusseissa. Nuoriso ja vanhemmatkin huomasivat että vieläkin löytyy uskovia nuoria (mikä olkoon rohkaisuna ja kannustuksena). Kumppaniehdokkaista suurin osa taisi olla uskossa. Tero sai puhua Jeesuksesta jonka myötä joku ehkä itsekin tuli uskoon. Tero osoitti olemuksellaan miten usko ei poissulje iloa ja huumorintajua.
"Tero sai puhua Jeesuksesta jonka myötä joku ehkä itsekin tuli uskoon."
Hengellistä verkostomarkkinointia.
Onko tuo Tero siis entinen känniperseilijä ja sitten yhtäkkiä tuli uskoon ja nyt etsii uskovaa naista? Tuntui jutut ainakin olevan aika härskejä uskovaksi ihmiseksi, mutta toki niitä uskoviakin on monenlaisia.