Maajussille morsian 2016
Kommentit (1600)
Tossa yhdessä instakuvassa sillä ainakin on pallomaha.
Mäkin näin sellaisen kuvan kun täällä siitä aiemmin oli puhetta, nyt ei enää löydy. Mutta nopeesti on tyttö jatkanut elämäänsä :)
Veikkaanpa että kun Elli joutunut eiliseen asti pitämään salassa Paavon valinnan niin vatsan kasvaessa kaikenlaiset huhut lähteneet liikkeelle
Minusta tuo raskauskuvio on outo. Jos isä on joku muu kuin Paavo, niin hyvin nopeasti on tullut ihastukseen särö ja lähteneet eri teille ja hyvin nopeasti olisikin jo raskaus saanut alkunsa.
Jos taas isä on sittenkin Paavo, niin ei voisi kuin ihmetellä miksi tehdä lapsi jo muutaman viikon yhdessäolon jälkeen varsinkin noin nuorina, kun olisi hyvin aikaa tutustua muutama vuosi toiseen ennen perheen perustamista. Vaikka kumpikin kertoi haluavansa nuorena lapset, niin ei kai noin kiire olisi kuitenkaan.
Tero paljastui sitten lopuksi oikein kunnon hihhuliksi. Juontajan ilme oli ihan "että mitähän vittua", kun Tero kertoi päätöksen tulleen yläkerrasta ym. höpöjä. Harmi, kun muuten fiksun oloinen mies mennyt sekoittamaan päänsä moisilla saduilla.
Elli ilmeisesti poistanut kaikki raskauskuvat tai piilottanut ne, Facebookissa ei näy mitään merkkejä raskaudesta ja myös Instagram on salainen .
Kyllä se teron ratkaisu tuli ihan alakerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin näin sellaisen kuvan kun täällä siitä aiemmin oli puhetta, nyt ei enää löydy. Mutta nopeesti on tyttö jatkanut elämäänsä :)
Tässä ketjussa ei ole varmasti yhtäkään kuvaa jaettu Ellin vatsasta. Olen seurannut ketjua tarkasti jo esittelyjaksosta alkaen ja olen varma tästä asiasta. Ainoat viralliset viitteet Ellin raskaudesta ovat Instassa ollut bio jossa oli jalanjäljet ja 3/2017. Nuo puheet juhannusfestarivauvasta ovat tästä ketjusta lähteneitä pohdiskeluita että "onkohan se". Nyt täällä puhutaan asiasta jo totuutena. Vähän jarrua ihmiset! Joku kirjoittaa vauva-palstalle omia epäilyksiään, ja nyt niistä puhutaan jo virallisena totuutena.
Eipä sillä, Paavon valinta teki tästä yhä suuremman wtf elämyksen. Minäkin kuvittelin että kai Elli on purkanut häviämisen masennustaan johonkin toiseen mieheen, mutta en olisi uskonut että se voisi olla Paavon. Tai ettö olisi edes parisuhteessa Paavon kanssa.
uskomaton kirjoitti:
Tero paljastui sitten lopuksi oikein kunnon hihhuliksi. Juontajan ilme oli ihan "että mitähän vittua", kun Tero kertoi päätöksen tulleen yläkerrasta ym. höpöjä. Harmi, kun muuten fiksun oloinen mies mennyt sekoittamaan päänsä moisilla saduilla.
Kun on hihhuli niin se suojaa sinun kaltaisilta ihmisiltä. Tero ei taatusti koskaan valitsisi puolisokseen sinun arvomaailman omaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ei ole varmasti yhtäkään kuvaa jaettu Ellin vatsasta. Olen seurannut ketjua tarkasti jo esittelyjaksosta alkaen ja olen varma tästä asiasta. Ainoat viralliset viitteet Ellin raskaudesta ovat Instassa ollut bio jossa oli jalanjäljet ja 3/2017. Nuo puheet juhannusfestarivauvasta ovat tästä ketjusta lähteneitä pohdiskeluita että "onkohan se". Nyt täällä puhutaan asiasta jo totuutena. Vähän jarrua ihmiset! Joku kirjoittaa vauva-palstalle omia epäilyksiään, ja nyt niistä puhutaan jo virallisena totuutena.
Eipä sillä, Paavon valinta teki tästä yhä suuremman wtf elämyksen. Minäkin kuvittelin että kai Elli on purkanut häviämisen masennustaan johonkin toiseen mieheen, mutta en olisi uskonut että se voisi olla Paavon. Tai ettö olisi edes parisuhteessa Paavon kanssa.
Siellä Ellin instassa kyllä oli kuva, missä maha pyöristynyt ( kun oli vielä julkinen ig). Olen melko varma asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustuuko tää "tieto" Ellin lapsen isästä ainoastaan niihin fb-kuviin? Ja joku sitte niiden perusteella sepittäny tarinan Ellin ja kalamiehen suhteesta?
Vai oliko tässä jotain muitaki tiedonlähteitä?
On kyllä epämääräistä...No voi herranen aika, tajuatteko yhtään miten pieni paikka Lappi on ? Kyllä täälä tiietää toisten asiat. Yrittäkää uteliaat vaikka seurata Elliä instassa, sieltä saatta lisätietoa.
Muihin maakuntiin verrattuna Lappi on kyllä kaikkein isoin.
Mulla tuli tunne siitä Ellin itkureaktiosta Paavon siskon luona vierailun jälkeen, kun Paavo oli ollut niin etäinen, että siellä Paavon ja Ellin treffeillä ennen tuota vierailua oli tapahtunut enemmän, kuin mitä kuvaajat saivat taltioitua.
Lauralle ehdottomasti paras oli Antti! Eihän nämä nyhveröt Olli ja Jukka käyneet yhteen upealle, vahvalle naiselle! Hiirulaisia kumpikin ja niin kauhean värittömiä jotenkin nämä Olli ja Jukka. Ei yhtään miehillä ns. Munaa mitä Antilta kyllä löytyy. Eikä todellakaan ole mikään rumilus, oikein tummat silmät ja hyvännäkönen komea rehti pohjalaanen mies :D kelpais mullekin paljon mielummin kun nuo nyhveröt.
uskomaton kirjoitti:
Minua ei kyllä häiritse Teron uskovaisuus, se on hänen valintansa ja niin kauan kuin ei saarnaa siitä muille, enkä ole Teron nähnyt sitä tekevän, on se OK.
M35
Veikkaan, että Elli on lukenut tätä keskustelua
Ihan sama kuka Ellin lapsen isä on niin tosi outo kuvio joka tapauksessa!
Tämä jakso yllätti siinä suhteessa eniten, ku olin jo mielessäni kuvitellu et Paavo ei valitse ketään tai sit jonku muun ku Ellin. Ja sit sitä kautta Ellli on lähteny jonku toisen miehen matkaan.
Tää kyllä hämmensi et Elli näytti oikeesti olevan ihastunut ja onnellisen olonen ku Paavo valitsi sen. Ja oli niin varma et tästä varmaan edetään hitaasti mutta varmasti. Öhöm...
Ja mun mielestä jopa Paavo näytti jotenki rennommalta ja myös ihastuneelta kun oli tehnyt valinnan.
Minä myös mietin että Ellin ja Paavon treffeillä on tapahtunu vähä jotai muutaki ku mitä näytettii. Ellin mielestä oli NIIN ihanat treffit, toki voiha se olla niin ihanaa vaikka ei mitää oliskaa tapahtunu, jäi vaa sellanen olo.
Näkisköhän maajussien edellisiä kausia mistään???
Kuumeessa kotona ja olis niin mukava kuunnella Paulan juttuja. Ja Antin ja Heidin juttua oli kiva katella!
Kyllähän se on Paavolla ja Ellillä leimahtanut. Enkä näe kyllä Ellin Facessa mitään merkkiä raskaudesta.