Maajussille morsian 2016
Kommentit (1600)
niin no oishan se aika paha jos lapsi oliskin paavon, mutta siinä luulossa et se olis toi nykynen ukko
Viime kesänä kaikki kukatkin kukki jo ennen juhannusta, on siis tosi aikaiseen kesällä kuvattu tää
luulen et tero ja linda on ainoita jotka on yhessä näistä pareista. toivotaan että timo on sittemmin löytäny jonku uuden
paavo- kirjoitti:
mikä ellin sukunimi on?
Elli Salonen
Mikä ton Maajussi Timon sukunimi on? Vieläköhän ettis morsiota🙂
Ei tolle Lauralle käy noista kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ton Maajussi Timon sukunimi on? Vieläköhän ettis morsiota🙂
Se on kyllä oikeasti lämpimän ja ajattelevaisen oloinen mies. Ainoa mikä häiritsi oli se tavaroiden paljous ja sotkuisuus ympäri pihoja.
En voi tajuta, että Laura valitsi Antin.
Salonen tais olla sukunimi jos oikeen muistan
Särö tuli sydämeen. Olli mokasi itse.
Veikkaan jotai tän suuntasta:
Paavon ja Ellin juttu menny heti aluksi jostai syystä hyvin mönkään sit Elli lupautuu tunnekuohussaan ystävä/tuttavamiehen/exän seuraksi kalareissulle juhannukseksi Norjaan. Täällä Elli kokee salamarakastumisen tai sit "vaan yhden illan jutun" ja lapsi on saanut siellä alkunsa.
Ei ei ei miten se ton antin otti... kamala toi sotkupartakin ja olemus
Onkohan antti ja laura vielä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan jotai tän suuntasta:
Paavon ja Ellin juttu menny heti aluksi jostai syystä hyvin mönkään sit Elli lupautuu tunnekuohussaan ystävä/tuttavamiehen/exän seuraksi kalareissulle juhannukseksi Norjaan. Täällä Elli kokee salamarakastumisen tai sit "vaan yhden illan jutun" ja lapsi on saanut siellä alkunsa.
Vaikka muut morsiot lähti farmilta, jatkoi Paavo vierastalossa majailuaan.
Hitto jos toi Jukka ei olis jotain 20 vuotta mua vanhempi nii se ois just hyvä mulle :D
tietääks kukaan onko viime vuoden huskynainen ja mies yhdessä?