Maajussille morsian 2016
Kommentit (1600)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos lukee jossain facebook profiilissa että sinkku, nii ei se tarkota että ei vois seurustella. ei mullakaan lue että parisuhtees vaikka oon jo melkein 2 vuotta seurustellu..
Niinpä. Ja uskoisin noille tulleen tuotannonkin puolelta ohje, että tuollaiset fb-statukset ym. joista voisi päätellä ohjelman loppuratkaisun pitää piilottaa/jättää pois kunnes viimeinen jakso on tullut.
Jaa maajussien ehdokkaiden nykyisten (ohjelman ulkopuolisten) kumppanienkin pitäisi piilotella statustaan? Joopa joo.
Mitä joopa joo? Tuollaiset on ihan tavallisia käytäntöjä jos on osallistunut johonkin tv-ohjelmaan, että loppuratkaisu ei paljastu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos lukee jossain facebook profiilissa että sinkku, nii ei se tarkota että ei vois seurustella. ei mullakaan lue että parisuhtees vaikka oon jo melkein 2 vuotta seurustellu..
Niinpä. Ja uskoisin noille tulleen tuotannonkin puolelta ohje, että tuollaiset fb-statukset ym. joista voisi päätellä ohjelman loppuratkaisun pitää piilottaa/jättää pois kunnes viimeinen jakso on tullut.
Jaa maajussien ehdokkaiden nykyisten (ohjelman ulkopuolisten) kumppanienkin pitäisi piilotella statustaan? Joopa joo.
Mitä joopa joo? Tuollaiset on ihan tavallisia käytäntöjä jos on osallistunut johonkin tv-ohjelmaan, että loppuratkaisu ei paljastu.
Toki itse ohjelmassa esiintyvät eivät saa paljastaa mitään. Mut meinaat siis että Ellin uusi mies joutuu pitämään statuksensa sinkkuna ihan vaan tuotannon takia? Eihän nyt kenenkään tv:stä tutun fb-kavereita voi noin vaan yhdistää siihen osallistujaan, jos niillä kavereilla sattuukin lukemaan statuksena "parisuhteessa". Tällä logiikalla Elli seurustelisi sitten varmaan 60 miehen kanssa. Ties vaikka yhtä monen naisenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki itse ohjelmassa esiintyvät eivät saa paljastaa mitään. Mut meinaat siis että Ellin uusi mies joutuu pitämään statuksensa sinkkuna ihan vaan tuotannon takia? Eihän nyt kenenkään tv:stä tutun fb-kavereita voi noin vaan yhdistää siihen osallistujaan, jos niillä kavereilla sattuukin lukemaan statuksena "parisuhteessa". Tällä logiikalla Elli seurustelisi sitten varmaan 60 miehen kanssa. Ties vaikka yhtä monen naisenkin!
No en meinaa. Opettele lukemaan. "...tuollaiset fb-statukset ym. JOISTA voisi päätellä..."
Muistan esittelyjaksosta Timo keitti työhaalarit päällä Miialle kahvia. Ihan siistin näköinen keittiö.
Paavo ilmeisesti kuuntelee siskonsa mielipiteitä joten silloin Kaarina lypsykarjatilalta kotoisin olevana voi hyvinkin olla Paavon valinta.
Vierailija kirjoitti:
Paavo ilmeisesti kuuntelee siskonsa mielipiteitä joten silloin Kaarina lypsykarjatilalta kotoisin olevana voi hyvinkin olla Paavon valinta.
Voisihan se olla Ellikin, karja mikä karja. Elli varmaankin mukavalla luonteellaan tekisi parhaan vaikutuksen.
Katariina on ärsyttävä. Semmonen töks töks ja jotenkin tunteeton.
Vierailija kirjoitti:
Oi vitsi, vähänkö mäkin olisin näin lypsykarjatilan kasvattina paras puolisoehdokas Paavolle! Ainoo vaan et oon ruma ku variksenpelätin, epäurheilullinen tupakoitsija, vihaan lavatansseja, en halua asua maalla ja ikääkin mulla on kohta 30. Mut oon sentään lypsykarjatilalta!
Ei ainakaan Jukkaa lauralle. Kauas jo näkee, että siinä ei kemiat natsaa. Jukka on liian vanhakin.
Pieruhuumori on hauskaa. Jos se ei Lauraa naurata niin voi voi...ehkei ne pojat sitä sentään jatkuvasti harrasta : )
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Jukkaa lauralle. Kauas jo näkee, että siinä ei kemiat natsaa. Jukka on liian vanhakin.
Pieruhuumori on hauskaa. Jos se ei Lauraa naurata niin voi voi...ehkei ne pojat sitä sentään jatkuvasti harrasta : )
Mistäpä sen edes tietää, että onko 9 vuoden ikäero liikaa Lauralle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäpä sen edes tietää, että onko 9 vuoden ikäero liikaa Lauralle?
Laura itse, asiaa häneltä kysyttäessä (Jukka), sanoi, ettei häntä tippaakaan haittaa ikäero ja piste. Ihan sama, jos se meitä kommentoijia haittaakin. :-D
Jukka ei oo kauhean hauska. sosiaalisesti ihan taitava, ei jää hiljaiseksi ja on jotain kommentoitavaa aina mutta mun mielestä ei oo tarpeeksi miestä ja huumoria hänessä lauralle. Olli on paras lauralle, harmi vaan että on kokematon. Antti tahallaan on koko ajan yrittänyt saada ollia mukaan noihin oksettaviin läppiinsä, koska tietää että se ärsyttää Lauraa ja tietää että se saattaa vähentää kiinnostusta Olliin enemmän. Semmonen "rehti ja rehellinen" pohjalaanen tämä manipuloiva röhnäke.
Vierailija kirjoitti:
Jukka vaikuttaa kyllä hiljaiselta ja pidättyväiseltä, mutta ehkä hän on vain hidas lämpenemään ja kameratkaan ei varmaan auta rentoutumaan tuossa. Mun mielestä hänessä olisi ihan potentiaalia Lauran puolisoksi. Ikäerohan ei haitannut kumpaakaan, siitä keskustelivat jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sen tulisi ehdottomasti olevan. Mutta sitten on näitä "minä kyllä tiedän, kun asun samalla paikkakunnalla" - juoruajia. Näinhän ei pitäis tehdä, mutta se on ilmeisesti hyvinkin hauskaa tänne kertoa "tietämisiään" kesken ohjelman. Näiden "tuntijoiden" takia juuri tämäntyyppiset ohjelmat monesti lässähtää. Kukaan ei halua, tai ainakaan minä, tietää jo etukäteen loppuratkaisua.
Miten usein maajussi on löytänyt parin tämän ohjelman kautta? Onko joka kaudella joku vai kenties kaikki parit? Nyt olen alakanut vasta seuraamaan tätä ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten usein maajussi on löytänyt parin tämän ohjelman kautta? Onko joka kaudella joku vai kenties kaikki parit? Nyt olen alakanut vasta seuraamaan tätä ohjelmaa.
Edellisessä jaksossa Antti ja Heidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan edellisellä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan edellisellä kaudella.
Juu, niin tietysti. :-)
Aika ehtivä nainen tuo Elli, kun puolessa vuodessa on kolmen miehen kanssa säätänyt... Kertakaikkisen ehtivä.
Laura+kumppani sinne Himokseen, kun on ihan Lauran asuinpaikan lähellä. :D