Kysy lapsia inhoavalta 30-vuotiaalta velalta!
Kommentit (46)
Oletko oikeasti joku maalla asuva viiden lapsen äityli, joka vähän provoilee illan viettona?
Inhoatko jotain muutakin ihmisryhmää? Vanhuksia, vammaisia, miehiä, naisia, jonkun värisiä?
Määkin mietin sopivaa provoa mutta näin typerä avaus ei juolahtanut ees mieleen...
Oletko ainut lapsi? Ovatko vanhempasi eronneet / olivatko huonoissa väleissä, kun olit lapsi tai nuori?
Miltä tuntuu inhota jotakin ihan tavallista juttua?
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikeasti joku maalla asuva viiden lapsen äityli, joka vähän provoilee illan viettona?
Espoossa asun kahden koiran ja avomieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoossa asun kahden koiran ja avomieheni kanssa.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko ainut lapsi? Ovatko vanhempasi eronneet / olivatko huonoissa väleissä, kun olit lapsi tai nuori?
Olivat huonoissa väleissä kun olin lapsi. Nykyään ovat hyvissä väleissä, koskaan eivät ole eronneet. Ja sisko löytyy.
-ap
Kysymys ap:lle; Miksi teet aloituksen näin vanhasta ja kuluneesta provosta? Näitä aloituksia on palstalla joka päivä. Vesa Keskisen persekarvatkin ovat mielenkiintoisempia.
Vanhempieni välit paranivat järjettömästi sitä myötä kun minä ja siskoni kasvoimme vanhemmiksi. Kun olimme pieniä, välit olivat huonot.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ap:lle; Miksi teet aloituksen näin vanhasta ja kuluneesta provosta? Näitä aloituksia on palstalla joka päivä. Vesa Keskisen persekarvatkin ovat mielenkiintoisempia.
Kyse ei ole provosta, vaikka monet tästä aiheesta tykkäävät provoillakin.
-ap
Oletko käsitellyt terapiassa inhoasi?
Miksi sinun elämäsi ja ajatusmaailmasi pitäisi kiinnostaa meitä muita? Kuvitteletko olevasi jotenkin ainutkertainen?
Inhositko itseäsi kun olit lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuu inhota jotakin ihan tavallista juttua?
Nykyään se tuntuu luonnolliselta, jos nyt niin voi sanoa. Vähän sama asia, kun joku vihaa vaikkapa talvea tai joku toinen vihaa koiria yms.. Olen asiaa paljon pohdiskellut, ja jopa yrittämällä yrittänyt tykästyä lapsiin, mutta aina jos olen lasten seurassa, alan inhota niitä vaan entistä enemmän. Nykyään olen huomannut kaltaisiani olevan yllättävän paljon, se jollain tavalla helpottaa.
-ap
Mitä psyykkistä sairautta tai kompleksia sairastat?
Vierailija kirjoitti:
Inhositko itseäsi kun olit lapsi?
Vaikea sitä oli lapsena itseään inhota. Jos nyt saisin katsella itseäni lapsena, niin varmaan inhoaisin siinä missä muitakin lapsia..
-ap
En jaksa kysellä rasistilta mitään. :(