Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan orgasmin vain suihkussa

Vierailija
02.02.2016 |

Tämä vaiva on jo kauan vaivannut minua, mutta nyt uuden parisuhteen mukana ongelma on paisunut. En saa orgasmia mieheni, enkä itseni kanssa sormilla tai muillakaan apuvälineillä. Ainoastaan suihkussa suihkunpäätä apuna käyttäen. Vinkkejä miten saisin orgasmin muutoin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unoha koko juttu, ei ole vaivan arvoinen.

Vierailija
2/14 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut kans monesti suihkussa, tosin miehen kanssa. Myös sohvalla, lattialla ja sängylläkin. Tästä nyt ei varmaan paljon apua ollut. Sori. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta voisi ottaa vain-sanan pois: Saan orgasmin suihkussa,

Hyvä, että saat. Nauti siitä :-)

Vierailija
4/14 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että se suihkun paine on "turruttanut" sun klittaa muulta kosketukselta. :/

Vierailija
5/14 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

su klita on penisk

Vierailija
6/14 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suihku on varsin voimakas stimulaatio joten ei ihme että et sitten saa lievemmillä keinoilla. Voisitko jättää ne suihkuleikit pois ja kokeilisit tutustua itseesi muuten? Sieltä se orgasmi varmaan tulisi muillakin keinoilla.

Olen ymmärtänyt että tuo suihkutus on tosi yleinen tapa meillä naisilla. Itsekin sitä nuorempana harrastin. Nyt sitä ei enää halua eikä kaipaa koska yhdynnässä saatu orgasmi on niin paljon tyydyttävämpi. Suihkuorgasmi on mielestäni sellainen terävä. Toivotaan että oppisit saamaan orgasmin muullakin tavalla. Mahdotonta se ei ole.

Vierailija
7/14 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun värkki on rikki

Vierailija
8/14 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin oppiminen ei ole mahdotonta! Ennen luulin, että on, mutta olen itse oppinut saamaan emätinorgasmin.

Vierailija
9/14 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut leluja? Joku suristin klitorikselle ehkä. Toimii myös samalla, kun olet miehen kanssa yhdynnässä. Surustimia saa tosi voimakkaallakin surinalla. Tällöin se voisi vastata suihkua. Itse saan surusevalla sauvalla myös emätinorgasmin. Tämä vaatii sen, että olen todella kiihoittunut ensin.

Vierailija
10/14 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti teillä on vesimittari niin maksat orkkusi itse eikä mene ns. firman piikkiin. Pakollisia asentaa esim. putkiremppojen yhteydessä nykyään.

T. talonmies.

Vierailija
11/14 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä paha ongelma. Yritäppä ensi kerralla ottaa suihku mukaan sänkyyn jos sitten tulis. Toinen varteenotettava vaihtoehto on raahata sänky suihkun alle.

Hanki itelles äijä joka nussii sulta tajun kankaalle äläkä uikuta siellä.

Vierailija
12/14 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätitkö entisen kun tämä uusi on jännämies?

Vierailija
13/14 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tavannut naista, joka jää ilman orkkua minun kanssa. Orkun saanti naisella on pitkälti korvien välissä.

MH43

Vierailija
14/14 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo AP, jätä ne suihkuorgasmit pois, vaikka on varmasti vaikea vastustaa. ;) Aika varmasti olet tottunut siihen kovaan paineeseen, eikä muunlainen kosketus tunnu yhtä hyvältä... itse nuorempana käytin todella paljon suihkupäätä ja vibraa. Aloin jo jännittämään, tunnenko enää mitään muuta myöhemmin... Joku aika meni vieroittua suihkusta ja alkoi orgasmeja tulemaan muutoinkin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi