Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paksu sen pippelin on oltava?

02.02.2016 |

Toisessa keskustelussa peniksen pituudella ei kuulemma ollut niin suurta merkitystä kuin paksuudella, niin miten paksu sen sitten on oltava? Täytyykö tässä sitten kesän tultua tökätä heppinsä ampiaispesään, että olisi jotain mahdollisuuksia?

Terveisin Naispelko22

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 1.5L Coca-Colapullon paksuinen.

Vähintään. Tai sitten 10 litran ämpärin.

Vierailija
102/107 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vessapaperirulla hylsyn paksuinen sopiva?

Ei mahdu heppi hylsystä läpi mulla.

Eikä talouspaperirullan pituus riitä mulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette vaan sisaret oo saanu tarpeeksi paksua. Siinä terskat ja hylsyt menettää merkityksensä, kun heti huulilla henki salpautuu ja on pakko katsoa alapäähän, että TAIVAS varjele, mitä sieltä tulee...

Joo, ollaan kyllä, mutta ei se iso minun mielestä tunnu hyvältä. Minulla on pieni pimppi. En ole liian pientä vielä nähnyt. On vanha sanonta, että vakka ja kansi ... 

Vierailija
104/107 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ja jäykkä ompelee,suuri ja paksu vaan yrittää saada velttoa sisään.

Vierailija
105/107 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT kokemus pienestä munasta

Itse kerran kävin aivan kuumana yhteen hottikseen. Se musta paksu tukka ja lihakset.. oijoi, niin namu.

Käytiin parit treffit ja en mä sitten malttanut pidätellä itseni, vaan kävin käsiksi. Hän otti alkuun ihan hyvin vastaan, mutta kun itse asian olisi pitänyt tapahtua, niin tämä jarrutteli. Voi ei sehän siveäkin! No, sitten jätettiin touhut kesken. Odottelin muutaman viikon ja tää mies ahdistui selkeesti mun seurassa. Omasta mielestä en enää painostanut mutta kai se tajus, että jossain vaiheessa on suoritettava!

Asiat eteni taas siihen pisteeseen, että voisipa vaikka naiskennella. Hän reippaasti käänsi mut mahalleen ja tuuppas takakonttorin puolelle ja teki temppunsa veti pöksyt jalkaan ja nukahti.

Kyllä siinä ihmettelemistä tytöllä oli, että ei tuntunut kummoselta, vaikka just kuiviltaan veti anaaliin. Mitä tapahtui? Sitten parin viikon päästä oli seuraava hetki ja sitten mä näin sen komeuden. Se oli vimosen päälle kiihkeänä ja erektiossa lähinna mun etusormen kokoinen. 10 senttiä pitkä ja 2-3 senttiä leveä.

Kyllä se oli vaan uskottava, että niitä pieniäkin munia on. En vaan ollut koskaan tajunnut, että NOIN pieniä. Yritin sen aktin viedä loppuun ja taas nukuttiin ja lähdettiin toisiin suuntiin. Ei herrasta enää kuulunut sen jälkeen. Yritin kyllä pitää yhteyttä ja ihmetellä, että mihin se hävis.

Pieni kaupunki, että kyllä täällä törmää ja niin ollaan törmäiltykin. Ei olla koskaan asiaan palattu, vaikka mieli olisi tehnyt kysyä, että miten mä mokasin vai häpeääkö se itteensä. Yhä se täällä asuu, yksin. Häntä pidetään suht menevänä poikamiehenä, mutta tuntuu, että aika yksinäinen kuitenkin on.

Vierailija
106/107 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti itsekkin mitata...Pituus 16cm ja varren ympärys 15cm. Terska on vähän paksumpi.

Kyllä kainuussa ja savossa on naisille kelvannut.

Vierailija
107/107 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti itsekkin mitata...Pituus 16cm ja varren ympärys 15cm. Terska on vähän paksumpi.

Kyllä kainuussa ja savossa on naisille kelvannut.

juu ei varmasti ole, eikä ole kelvannut heippa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme