Miten paksu sen pippelin on oltava?
Toisessa keskustelussa peniksen pituudella ei kuulemma ollut niin suurta merkitystä kuin paksuudella, niin miten paksu sen sitten on oltava? Täytyykö tässä sitten kesän tultua tökätä heppinsä ampiaispesään, että olisi jotain mahdollisuuksia?
Terveisin Naispelko22
Kommentit (107)
Kyllä sellanen mies ihan kultakimpale on, jolla on paksu siitin. Kauhean harvoin heihin vain törmää. Miehet aina jauhaa siitä pituudesta, mutta ei 16-senttinenkään penis ole vielä liian lyhyt, kunhan on paksuutta riittävästi.
Paksu siitin hinkkaa vaginaa kunnolla ja saa aikaan tuntemuksia klitoriksessakin, kun pimpin ulko-osatkin liikkuvat paksun peniksen tunkiessa emättimeen. Ohuet penikset ne niitä ongelmaelimiä ovat. Ei tunnu juuri missään, vaikka olisi pituuttakin ihan kohtalaisesti.
Niin tietysti anaalipanot ovat erikseen. Silloin varmaan ohut kalu on ihan ihanteellinen. Ite en ole anaalia harrastanut, joten en tiedä, mutta luulisin niin.
Löysäpaikkaisia naisia täällä... kumpi se enemmän tuntuu nenässä,se että sinne panee heinänkorren vai sormen :D Kyllä se vaan näin on,että jos ne lantionpohjalihakset ei ole kunnossa niin saa sinne römpsään tunkea vaikka patongin että "tuntuu" m32
Huutonaurua minimunille!
Miksi lähteä edes yrittämään, jos tietää omistavansa pikku peniksen? Parempi olisi löytää elämästä jotain muuta kiinnostavaa ja jättää seksihommat oikeille miehille.
Onneksi näitä pienen omaavia ei kovin paljoa oikeasti ole. Vessapaperirullaan ei mahdu oikeastaan kenenkään penis ja muutenkin noissa tutkimuksissa keskiarvoa laskevat mikromunat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Eihän miehen vehkeen koolla ole mitään väliä. Anoastaan miehen tuleminen ja sperman lentäminen on ratkaisevaa. Naisen tunnoista ei tarvitse välittää. Pääasia että mies jaksaa pitää naista aloillaan, jos se alkaa tekemään vastarintaa.
Oletko irakilainen?
Omalla poikaystävälläni on pitkä penis, n.18-19cm. Paksuutta voisi kuvata sillä, että juuri ja juuri menisi vessapaperirullan läpi, ellei olisi hieman käyrä. Juuri tuo, että on hieman ylöspäin ja vasemmalle käyrä korvaa paksuuden. Itse en ole synnyttänyt ja olen aika pieni ja treenaan paljon, joten voi olla, että olen tiukka ja siksi tuo paksuus kelpaa. Kuitenkin mielipiteeni on se, että jos ei ole paksua, niin käyryys korvaa sen. Kamalin olisi lyhyt, ohut ja suora.
Suurin osa peniksistä mahtuu ongelmitta vessaparerirullan hylsyyn. Siis yli puolet peniksistä. Samoin suurin osa peniksistä on pituudeltaan alle 16 senttiä pitkiä. Ja nuo 16 senttiset ovat jo pitkiä ja 13 senttiä ympärykseltään olevat penikset ovat jo paksuja. Näiden mainittujen mittojen yli menee muutamien prosenttien laajuinen joukko miehiä. Normaaliin pimpsaan mahtuu ja riittää ja tuntuu nämä normirajoissa olevat penikset. Ja sitten on taas se muutamien prosenttien joukko joille ei mahdu tai mahtuu niin ettei juuri tunnukaan. Lantiopohjalihasten säännöllinen harjoittaminen pitää yllä ja kohentaa niin miesten kuin naistenkin sukupuolielinten toimintakykyä. Kokoon ne eivät olennaisesti vaikuta mutta kontrolliin ja tuntumaan kyllä. Se mikä sitten kenenkin silmissä näyttää kivalle ja nostattaa mitäkin ajatuksia on korvien välissä jossa ovat muuten samassa paketissa se seksin kannalta kaikist tärkein elin.
Totuusko kirveli ku piti edellistä alapeukuttaa?
Ihan pakko oli mittailla tämän ketjun kunniaksi.
Pituus: 130 mm
Ympärysmitta keskivaiheilta: 120 mm
Keskiverto kalu, keskiverto miehellä, ei jatkoon.
Ja ihan vaan tiedoksi kellä ei sitä rullamittaa ole ja silmämääräisesti siellä leveyttä mittaillaan ja lasketaan piillä jne.. että vessapaperirullan pahvilieriön ymp.mitta on 13.5 cm ja saman verran on hk;n sinisenkin ympärys. Ja sen mittaluokan patukoita ei kovin isolla joukolla ole. Ja talouspaperirullan hylsyn pituus on 23 cm ympärys on sama 13.5cm. Ja rullan hylsyä paksummat ovat jo oikeasti paksuja. Suurin osa kulleista vaan nyt on alle 16 pitkiä ja alle 13.5 ympärykseltään mutta aivan asiansa ajavat. Eikä ne nuorempien naisten pimpitkään ole juuri vanhempia tiukempia, jännittävät yhdyntöjä ja kelpaavuuttaan vanhempia enemmän ja siitä pinkeys. Toki niissäkin on se pieni joukko joilla tiukempaa tai sit vähän tilavampaa. Ja toki vaikuttaa niin erektioon ku tavaran tuntuunkin kuinka niistä vehkeistä on huolehdittu ja miten ne yhteen sattuu passaamaan. Ja osa naisista ei halua lantionpohjalihaksiaan yhdynnässä käyttää kun se vie keskittymistä ja omaa fiilistä. Eli tuntuu paremmalta ku antaa olla rentona. Nuoremmat ei osaa kännitukseltään välttis edes rentona ollakaan.
Meidän ukolla 10,5 cm ja hyvin riittää.
Minun mieheni kalun ympärys on jo lepotilassa tuo 10,5 senttiä. Erektiossa se on 14 cm.
Piti testata toi paperi hylsy... Puolikovana juuri juuri sopi puoleen väliin penistä.. Täyskovana n 1cm paksuutta kaiketi lisää...
Mies38 kirjoitti:
Piti testata toi paperi hylsy... Puolikovana juuri juuri sopi puoleen väliin penistä.. Täyskovana n 1cm paksuutta kaiketi lisää...
Ai joo täytyy ilmoittaa että olen vapailla markkinolla ;))
Huh huh. Av- mammoilla on reput kuin hollituvat, sinne saa heittää takin narikkaan ja kopistella kantoja ennen kun astuu sisään. Kaikuukin kuin kirkossa konsanaan.
Oma kulli about 11,5 cm ympärysmitaltaan ja vessapaperin hylsyyn jää reippaasti ilmaa väliin. Olen ollut yhden naisen kanssa ja hän sanoi, ettei tunnu miltään. Tosin hän oli aika väljä ja tulvi jo ennen vaatteiden riisumista yli äyräiden, joten yhteensopivuutemme oli varsin huono. Jäi kuitenkin paskahko itsetunto tuon kommentin vuoksi. Pituutta onneksi tavallinen 15, vaikka sillä nyt ei paljon mitään merkitystä olekaan, kunhan ei ole liian pitkä.
Pitää olla 14,6 cm. Ei enempää, ei vähempää.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan nyt saman jutun kun toisessa ketjussa, eli käsi- ja suutaidot ratkaisee. Vaikka olis kuinka paksu muna niin hukkaan menee jos ei osaa mitään kunnon räpläilyjä.
No ei mene hukkaan. meitä naisia on moneksi ja itse en ole saanut koskaan orgasmia kielellä.Nykyinen tapailu on hyvä varusteinen ja saan orgasmeja yhdynnässä helposti.
Kyllä teillä on ollut käsityömittanauhat ahkerassa käytössä... mulla on n.4cm leviä ja sillä pärjää. Jos ei paksuuden puolesta riitä niin vika alkaa jo olla lantionpohjalihaksissa... M32