Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Irtaimiston omistusoikeus! Apua!

Vierailija
02.02.2016 |

Eli aikanaan jouduin kipeän eron päätteeksi tyhjän päälle, silloinen kaverini "lainasi"minulle sohvansa, koska ei aitä tarvinnyt ja minulla ei ollut varaa ostaa uutta ihan heti. Meillä meni kuitenkin sukset ristiin joku vuosi sitten ja en saa tätä henkilöä mitenkään kiinni ( puhnroa ei ole, eikä löydy haulla. Facessa olen estolistalla) enkä pääse palauttamaan hänelle tätä sohvaa. Asuu n. 500km päässä viimeisimpien tietojeni mukaan. Sohvalla ei ole mitään rahallista arvoa, mutta on vielä käyttökelpoinen. Uskallanko roudata sen hopelle, vai säilytänkö sitä hamaan tulevaisuuteen? :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli aikanaan jouduin kipeän eron päätteeksi tyhjän päälle, silloinen kaverini "lainasi"minulle sohvansa, koska ei aitä tarvinnyt ja minulla ei ollut varaa ostaa uutta ihan heti. Meillä meni kuitenkin sukset ristiin joku vuosi sitten ja en saa tätä henkilöä mitenkään kiinni ( puhnroa ei ole, eikä löydy haulla. Facessa olen estolistalla) enkä pääse palauttamaan hänelle tätä sohvaa. Asuu n. 500km päässä viimeisimpien tietojeni mukaan. Sohvalla ei ole mitään rahallista arvoa, mutta on vielä käyttökelpoinen. Uskallanko roudata sen hopelle, vai säilytänkö sitä hamaan tulevaisuuteen? :D

Laita hälle kirje kotiin ja pyydä ilmoittamaan tietyyn aikaan mennessä esim.kuukauden päähän haluaako hän se vai ei. Ja jos ei haluu tai ei vastaa niin sitten heitä pois. Osoitteen saa varmasti selville. Soita vaikka 118

Vierailija
2/2 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaatopaikalle. Olet tehnyt parhaasi tavoittaaksesi parhaan ystäväsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla