Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RV 38 ja en jaksaisi ystäviäni

Vierailija
02.02.2016 |

Nyt siis rv 38 ja ensi viikolla on sektio. Veto aivan poissa ja en oikeasti jaksa tehdä muuta kuin maata. Lisäksi supistellut viimeiset 3 päivää yhtäjaksoisesti. Kaverini eivät tätä ymmärrä, vaan loukkaantuvat kun en enään halua nähdä. Olen toivottanut tervetulleeksi meille kylään, mutta se ei kuulema ole vaihtoehto.

Lisäksi kaverit eivät ole yhtään kiinnostuneita vauvastani tai minun asioistani. Minun pitäisi jaksaa kuunnella baarijuttuja ja mies seikkailuja tunti kaupalla. Miten sinä toimisit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä niinkuin lapselle selittäisit, että olet tässä nyt 38 viikkoa kantanut yhä painavammaksi käyvää ihmistä sisälläsi ja se saattaa hieman loppua kohden väsyttää. Kyllä nyt kenen tahansa normaalilla älyllä varustetun ihmisen pitäisi ymmärtää, että ei välttämättä jaksa tehdä kaikkea mitä ennen jaksoi, vaikka se olisi niinkin "yksinkertainen" homma kuin kylässä käynti.

Vierailija
2/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä kertoisin miten asia on, että en pääse kotoa minnekään koska supistelee. Jos toivoisin seuraa niin sanoisin niin, mutta jos en toivoisi (vaikutat itse vähän kyllästyneeltä) vaan haluaisin olla rauhassa niin ilmaisisin senkin, vaikka sanoen että olen oikeesti aika väsynyt ja huonoa seuraa, eiköhän tavata myöhemmin kun kaikki tää vauvahäsä on vähän ohi.

No siihen menee kyllä seuraavat viisitoista vuotta...

Onnea raskauteesi. Jos tämä ei ole provo, tietänetkin jo, että sulla on tapahtumassa jotain todella isoa ja tärkeää, tosiystävät jäävät rinnalle mutta joku tässä hötäkässä ehkä kariseekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisista vastauksista! Itse alkaa tosiaan olla niin voimaton ja ajatus ei kulje mihinkään suuntaan, että en vaan yksinkertaisesti jaksa tavata ihmisiä jotka juttelevat pelkästään siitä montako shottia kumosi viikonloppuna.

Tunnen itseni vaan niin itsekkääksi ja huonoksi ystäväksi, kun ei jaksa kiinnostaa tuollaiset jutut juuri nyt.

-ap

Vierailija
4/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin ihan suoraan että nyt mulla piirit vähän vaihtuvat, olenhan äiti ja minua kiinnostaa lapsi-jutut, ja te muut olette baaripimuja ja teitä luonnollisesti kiinnostaa baarit. Kiitos yhteisistä vuosista, hymyillään kun tavataan yms. mutta ei kannata nyt väkisin yhteyttä pitää, kun mitään yhteistä ei enää vaan ole. Kiitos ja hei.

Vierailija
5/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olotilasi on ihan normaalia synnytykseen valmistautumista! Mäkin muistan, kun olin käymässä mulle niin rakkaan naapurin tädin luona, ja ärsyynnyin hänen puheistaan jotenkin todella paljon, ja ehkä sanoinkin jotain hieman jyrkästi. Silloin tajusin, että ehkä mun ei enää tarvitse tavata ketään. Selitä ihan avoimesti, että et ole ainoa, jolle näin käy. Sitä olotilaa ei voi tajuta ennen kuin sen kokee.

Vierailija
6/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva alkaa tehdä tilaa mieleesi ja elämääsi. Ja se on tässä vaiheessa enemmän kuin ok! Et ole huono ystävä, kaverisi osannevat selvitä shoteistaan ilman sinuakin. Vauva alkaa jo vaatia sinua.

Vierailija
7/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. naisystävät ovat muutenkin ihan perseestä. Pelkkää omahyväistä itsensä peilailua toisesta.

Vierailija
8/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että en ole ainut kellä ajatukset näin! Jo pari viikkoa ollut tosi hankalaa vastata ihmisten viesteihin, etenkin sellaisiin missä ei ole muuta sisältöä kuin timon peniksen koko tai mustikkashotin hilpeät vaikutukset :D eniten ehkä ärsyttää se, että kun koitan vähänkään mainita jotain vauvaan liittyvää niin vastaus on luokkaa "aijaa".

Pahalta tuntuisi lopettaa ystävyys kokonaan kyseisiin ihmisiin, mutta nyt ei vaan jaksa. Ehkä ajatus muuttuu synnytyksen jälkeen.

Vierailija
9/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että en ole ainut kellä ajatukset näin! Jo pari viikkoa ollut tosi hankalaa vastata ihmisten viesteihin, etenkin sellaisiin missä ei ole muuta sisältöä kuin timon peniksen koko tai mustikkashotin hilpeät vaikutukset :D eniten ehkä ärsyttää se, että kun koitan vähänkään mainita jotain vauvaan liittyvää niin vastaus on luokkaa "aijaa".

Pahalta tuntuisi lopettaa ystävyys kokonaan kyseisiin ihmisiin, mutta nyt ei vaan jaksa. Ehkä ajatus muuttuu synnytyksen jälkeen.

-ap

Vierailija
10/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos asiallisista vastauksista! Itse alkaa tosiaan olla niin voimaton ja ajatus ei kulje mihinkään suuntaan, että en vaan yksinkertaisesti jaksa tavata ihmisiä jotka juttelevat pelkästään siitä montako shottia kumosi viikonloppuna.

Tunnen itseni vaan niin itsekkääksi ja huonoksi ystäväksi, kun ei jaksa kiinnostaa tuollaiset jutut juuri nyt.

-ap

Minun mielestäni toi ihan ymmärrettävää, ei aina raskaana jaksa kaikkea. Minäkin taistelen samasta asiasta omien tuttujen kanssa ja olen myöskin raskaana, tosin en vielä noin pitkällä mutta rv 23 menossa ja väsymys huipussaan....

Vierailija
11/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomien on vaikeampi ymmärtää. Tee miltä itsestäsi tuntuu!

Vierailija
12/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet kipeä jos eivät pidempää oikeaa syytä jaksa kuunnella / ymmärrä. Tosiystävät jäävät ja kuuntelevat nyt ja myöhemminkin. Keskity tulevaan! Tsempit!

Vierailija
13/13 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kun ihmiset ei nykyään ymmärrä puhetta. Jos toinen sanoo ettei jaksa, niin miksi asiasta pitää nostaa numero