Onko muita jotka on ihan vtun huonossa fyysisessä kunnossa koska mikään ei kiinnosta?
En saa mistään nautintoa eikä ihmiset kiinnosta minua. Mulla on ihan ok olo itteni kans jos en joudu fyysisten rasitusten alle. Eli lenkillä en käy eikä vaan huvita käydä koska ei vaan huvita. Vois vaan kuolla pois.
Kommentit (3)
Voisko tarjoutua tekemään pikku palveluksia muille, vaikka kolaa lumet vanhukselta?
Sun elimistö ei osaa erotella toisistaan psyykkistä ylikuormittumista ja fyysistä ylikuormittumista. Samalla lailla, kuin fyysisesti ylirasittunut ihminen helposti välttelee liikuntaa ja inhoaa sitä, myös psyykkisesti rasittunut ihminen kaipaa fyysistä lepoa. Kyse on ihan ihmisen elimistön hermojärjestelmästä, se ei ole mikään luonteen ominaisuus tai tahdonvoimasta kiinni. Kun psyykkisiä voimia on enemmän, alkaa ihmisiä yleensä kiinnostaa käyttää kehoaankin. Mikä ei välttämättä tarkoita liikunnaksi laskettavaa liikuntaa, vaan ihan kaikenlaista tekemistä, puuhastelua ja sitä että kaikki missä pitäisi liikuttaa itseään, ei vituta rankasti jo etukäteen.
Mulla sama. Työttömyys tekee jännää ihmiselle.