Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis paskooko joku oikeesti monta kertaa päivässä?

Vierailija
01.02.2016 |

Ettekö tunne itteänne paskakoneeksi? Kehonne vain valmistaa paskaa koko ajan superteholla... ööh.

Itse olen nainen ja paskon 3 kertaa viikossa suunnilleen. Eihän siitä tulis mitään jos ulostais 3 kertaa päivässä. Haluan silloin tällöin harrastaa anaaliseksiäkin ja eihän siitä mitään tule kun perse koko ajan tupaten täynnä paskaa ja tuntee olevansa kirjaimellisesti täynnä paskaa koko ajan. Vaikka tietenkin suolihuuhtelukin on keskitty mutta silti hetken kuluttua paska kolkuttelis jo ovella.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paskon usein monta kertaa päivässä. Tai rytmini menee niin, että saatan olla pari päivää paskomatta, mutta sitten tulee parin päivän ajan paskaa kuin saavista kaatamalla, monta kertaa päivässä. Viikossa on siis noin puolet päivistä paskapäiviä, parin päivän paskaputkia on viikossa yleensä kaksi. Ei ole haitannut elämääni, en harrasta anaaliseksiä, eikä paskantaminen töissä tai kylässäkään vie kauaa, kun sitä tulee niin reippaalla paineella. Yleensä saman ajan, kun pissaan, tulee toisesta reiästä paskaa. Aikaa kuluu pissaamiseen verrattuna huolellisemman pyyhkimisen verran enemmän (perseeni pesen aamuin ja illoin, mutta en päivän mittaan, ellei ole ripuli). 

Vierailija
2/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paskaa useemmin kun kerran päivässä pysyy hoikkana. Kyllä minusta ihan sen arvosta.. saa syödä mitä vain! Ei häiritse anaaliseksiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun ruoansulatuselimistöllesi terveellistä käydä kakalla vain kolme kertaa viikossa. 

Vierailija
4/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tunne itteänne paskakoneeksi? Kehonne vain valmistaa paskaa koko ajan superteholla... ööh.

Itse olen nainen ja paskon 3 kertaa viikossa suunnilleen. Eihän siitä tulis mitään jos ulostais 3 kertaa päivässä. Haluan silloin tällöin harrastaa anaaliseksiäkin ja eihän siitä mitään tule kun perse koko ajan tupaten täynnä paskaa ja tuntee olevansa kirjaimellisesti täynnä paskaa koko ajan. Vaikka tietenkin suolihuuhtelukin on keskitty mutta silti hetken kuluttua paska kolkuttelis jo ovella.

Häh? Miten se perse olis koko ajan täynnä paskaa, kun nimenomaan tyhjennän sen säännöllisesti? Sullahan se suoli huutaa, kun kakkaasi pihistelet. Ei ole koskaan ollut ongelmia anaaliseksin saralla täällä :D

Tänään olen paskonut varmaan viisi kertaa, mutta mulla onkin krapula, plus olen juonut noin pannulliset kahvia. Oikeen on tyhjentynyt ja mukava olo :)

Vierailija
5/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä1-3 kertaa, useimmiten 2. Olen aina ollut ns. läpipasko. Mitä vaan voin syödä lihomatta.

Vierailija
6/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun paskaa useemmin kun kerran päivässä pysyy hoikkana. Kyllä minusta ihan sen arvosta.. saa syödä mitä vain! Ei häiritse anaaliseksiä!

Höpönpöpö. Painan lähes sata kiloa vaikka paskon monta kertaa päivässä.

Ja ap:lle tiedoksi että todellakin tunnen itseni välillä paskakoneeksi ja peräaukko vuotaa välillä verta jatkuvasta paskomisesta ja varsinkin pyyhkimisestä.

Vierailija
7/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinun ruoansulatuselimistöllesi terveellistä käydä kakalla vain kolme kertaa viikossa. 

Eikö tuo aloittajan 3 krt/viikko ole vielä juuri ja juuri normaalia? Normaali paskomisväli on noin 3 kerran päivässä - 3 kerran viikossa.  Ummetuksesta puhutaan kun vatsa toimii harvemmin kuin kolme kertaa viikossa.

Vierailija
8/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ap:lle tiedoksi että todellakin tunnen itseni välillä paskakoneeksi ja peräaukko vuotaa välillä verta jatkuvasta paskomisesta ja varsinkin pyyhkimisestä.

Hyi hitto!! Mitä sä oikein syöt!!!

Vierailija
9/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluut että sua NUSSITAAN PERSEESEEN :D

Vierailija
10/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon kuitua ruokavalioon niin paska hulahtaa läpi sukkelasti. Eikä paperia tarvitse koko rullaa pyyhkimiseen 👍

Hyi hitto!! Mitä sä oikein syöt!!!

Vierailija
11/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap haluut että sua NUSSITAAN PERSEESEEN :D

Mitä vikaa?

Vierailija
12/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen oloni todella epämukavaksi jos en toimita isoa hätää päivittäin. Ummetus ei varsinkaan tee "paikoista puhtaampia", päinvastoin. Mutta kiva jos koet olosi noin hyväksi.

Vierailija
13/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinne suuhun ei kannattais tunkea ihan mitä vaan!!??? Sairasta!! Jätä ne sipsit pullero!!

Vierailija
14/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sappiripulin, niin vatsa toimii! Ja välillä monta kertaa päivässä. Parempi sekin, kuin pantata paskaa putkessa, luulisi tuon nyt häiritsevän juurikin tuota anaaliseksiä, kun on tulppa perseessä.

Vierailija
15/25 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos sappiripulin, niin vatsa toimii! Ja välillä monta kertaa päivässä. Parempi sekin, kuin pantata paskaa putkessa, luulisi tuon nyt häiritsevän juurikin tuota anaaliseksiä, kun on tulppa perseessä.

Siis eikö sen anaaliseksin tarkoitus ole nimenomaan sadaa tulppaa perseeseen ?

Vierailija
16/25 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paskoo. Ja mitä liikunnallisempi ihminen on, sitä useammin paskoo. Toiset paskovat 5 kertaa päivässä, toise parin päivän välein. Olisin enemmän huolissani, jos paskoisin vähemmän kuin kerran päivässä.

Myös ruoka-allergiat ja ärtynyt paksusuoli vaikuttavat paskomisen määrään.

Voi luoja mikä aihe.

Vierailija
17/25 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu

Vierailija
18/25 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpina päivinä saatan käydä yli kymmenen kertaa päivässä. Jos olen kaupungilla niin vitu*taa rynnätä naisten vessaan jos kaikki miesten vessat on varattu.

Vierailija
19/25 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kaksi kertaa päivässä. Eka kerta aamukahvin jälkeen klo 7.40-7.50. Toinen kerta iltapäivällä klo 14-16. Joskus toinen kerta jää väliin, jos ei ole syönyt riittävästi kuitua.

Vierailija
20/25 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IBS vaikuttaa kertoihin ja koostumukseen minulla. Saman istunnon aikanakin vaihtelee kovasta vetelään. IBS mahasta neuvotakiin olematta harrastamatta anaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi