Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis paskooko joku oikeesti monta kertaa päivässä?

Vierailija
01.02.2016 |

Ettekö tunne itteänne paskakoneeksi? Kehonne vain valmistaa paskaa koko ajan superteholla... ööh.

Itse olen nainen ja paskon 3 kertaa viikossa suunnilleen. Eihän siitä tulis mitään jos ulostais 3 kertaa päivässä. Haluan silloin tällöin harrastaa anaaliseksiäkin ja eihän siitä mitään tule kun perse koko ajan tupaten täynnä paskaa ja tuntee olevansa kirjaimellisesti täynnä paskaa koko ajan. Vaikka tietenkin suolihuuhtelukin on keskitty mutta silti hetken kuluttua paska kolkuttelis jo ovella.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 kertaa päivässä, kun vatsa toimii normaalisti. Jos pakki menee sekaisin, niin useammin. Mukavaahan se vaan on, että tavara kulkee ja homma toimii!

Vierailija
22/30 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oon tätä kirjoittaessa kolmatta kertaa sontimassa. Yksikerta olis kiva, mutta minkäs teet kun nytkin tuli hetikakka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun paskaa useemmin kun kerran päivässä pysyy hoikkana. Kyllä minusta ihan sen arvosta.. saa syödä mitä vain! Ei häiritse anaaliseksiä!

Höpönpöpö. Painan lähes sata kiloa vaikka paskon monta kertaa päivässä.

Ja ap:lle tiedoksi että todellakin tunnen itseni välillä paskakoneeksi ja peräaukko vuotaa välillä verta jatkuvasta paskomisesta ja varsinkin pyyhkimisestä.

Peräpukamat johtuvat liiasta istumisesta, ylipainosta ja liikunnan puutteesta. Lisää liikuntaa ja vähemmän sohvalla loikoilua niin tilanne paranee.

Vierailija
24/30 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähintään aamu- ja iltapaskalla täytyy käydä. 

Vierailija
25/30 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö. Miten tää liittyy seksiin??

Vierailija
26/30 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei pyyhkinyt persettään kun kävi paskalla hän sanoi että menee liikaa vessapaperia. Isä ei käyttänyt vessapaperia,häne piti ostaa sitä koska äitini vaati lapsille. Lauantaisin isä ärjyi, "ei kai sitä tarvii persauksia pyyhkiä kun illalla on sauna". Isä ei antanut vetää vessaa kun se oli täynnä paskaa, sehän meni tietysti tukkoon, ja talo haisi paskalle. Isä huusi että liikaa vessapaperia, se tukkii putket. Isä sanoi että vessapaperi on kapitalistien keksintö, hän vihasi vessapaperia, olisi pitänyt pyyhkiä puutikulla. Siskolla on samanlainen mies, hän ei käytä vessapaperia, hän sanoo että :"mikä mies se on jolla ei ole perseessä paskaa" 

Vierailija
27/30 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu puoli tuntia aamiaisen jälkeen, mutta en koe sitä seksikkääksi.

Vierailija
28/30 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ulostanut 2 kertaa päivässä. Joskus mietin onko normaalia, olin lääkärissä muissa asioissa. Kysyin asiaa ja lääkäri sanoi, optimi jos aamua iltaa todella hyvä jos 2 krt vrk. Suolisto toimii todella hyvin ja paksunsuolen syöpä ja muut suolisto sairauksien riski pienenee. Tiedä sitten näistä paskan panttaajista tai läpipaskoista mutta, voin todella hyvin ja suoli toimii reippaasti. Mandi.

Vierailija
29/30 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IBS vaikuttaa kertoihin ja koostumukseen minulla. Saman istunnon aikanakin vaihtelee kovasta vetelään. 

Tänään neljä eri kertaa vatsanväänteiden kera. Kovasta vetelään ripuliin päivän aikana.

Ruokailu on vaikeaa. Ei ole ruohalua. Ruokailu pelottaa, jos just saanut vatsan ok-tilaan. Parempi, ettei söisi mitään. Koskaan ei tiedä. Aina tätä.

Vierailija
30/30 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ulostanut 2 kertaa päivässä. Joskus mietin onko normaalia, olin lääkärissä muissa asioissa. Kysyin asiaa ja lääkäri sanoi, optimi jos aamua iltaa todella hyvä jos 2 krt vrk. Suolisto toimii todella hyvin ja paksunsuolen syöpä ja muut suolisto sairauksien riski pienenee. Tiedä sitten näistä paskan panttaajista tai läpipaskoista mutta, voin todella hyvin ja suoli toimii reippaasti. Mandi.

Mut sinultahan ei kysytty mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi