Siis paskooko joku oikeesti monta kertaa päivässä?
Ettekö tunne itteänne paskakoneeksi? Kehonne vain valmistaa paskaa koko ajan superteholla... ööh.
Itse olen nainen ja paskon 3 kertaa viikossa suunnilleen. Eihän siitä tulis mitään jos ulostais 3 kertaa päivässä. Haluan silloin tällöin harrastaa anaaliseksiäkin ja eihän siitä mitään tule kun perse koko ajan tupaten täynnä paskaa ja tuntee olevansa kirjaimellisesti täynnä paskaa koko ajan. Vaikka tietenkin suolihuuhtelukin on keskitty mutta silti hetken kuluttua paska kolkuttelis jo ovella.
Kommentit (25)
Just oon tätä kirjoittaessa kolmatta kertaa sontimassa. Yksikerta olis kiva, mutta minkäs teet kun nytkin tuli hetikakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun paskaa useemmin kun kerran päivässä pysyy hoikkana. Kyllä minusta ihan sen arvosta.. saa syödä mitä vain! Ei häiritse anaaliseksiä!
Höpönpöpö. Painan lähes sata kiloa vaikka paskon monta kertaa päivässä.
Ja ap:lle tiedoksi että todellakin tunnen itseni välillä paskakoneeksi ja peräaukko vuotaa välillä verta jatkuvasta paskomisesta ja varsinkin pyyhkimisestä.
Peräpukamat johtuvat liiasta istumisesta, ylipainosta ja liikunnan puutteesta. Lisää liikuntaa ja vähemmän sohvalla loikoilua niin tilanne paranee.
Kyllä vähintään aamu- ja iltapaskalla täytyy käydä.
Öööö. Miten tää liittyy seksiin??
3-5 kertaa päivässä, kun vatsa toimii normaalisti. Jos pakki menee sekaisin, niin useammin. Mukavaahan se vaan on, että tavara kulkee ja homma toimii!