Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottava työkaveri tekee elämästä vaikeaa

Vierailija
01.02.2016 |

Auttakaa, onko kukaan ollut mun kaa samassa tilanteessa :( Ahdistaa töihin meno.. Miksi jotkut ihmiset on niin vaikeita?
Työkaverini vihaa mua ilman syytä. Esimerkkejä:
-Toin viikko sitten hienon kakun töihin. Tänään työkaveri tuo ILMAN SYYTÄ itseleipomia mokkapaloja taukotilaan. Kysyn, että miksi (itsellä oli muutto upopuuteen kalliiseen omakotitaloon juhlistamisen syynä) niin hän oli vaan silleen "ei mistään erikoisesta syystä, ihan vaan ilahdutin" sellasella mairealla mukaystävällisellä äänensävyllä. Joo just niin. Eiköhän kaikille ollut itsestään selvää, että halus vaan lyödä mut laudalta.
-Aina kun kertoo jotain juttua, niin lopettaa kun tulen taukotilaan. Hänellä on pari työkaveria joiden kanssa kaveeraa oikein söpösti koko ajan, ja heille supattelee matalalla äänellä jotain salaisuuksia. Mulle ei näitä ikinä kerrota.
-On yliasiallinen ja korostetun ylikorrekti kanssani, vaikka muille heittää läppää
-Olin ainoa jota ei kutsuttu hänen pitämiinsä juhliin. Tosi kiva.
-Suuttui tolkuttomasti kun juttelin esimiehen kanssa asiasta, jonka oletin hänen automaattisesti kertoneen. Muutenkin epärehellistä ja lapsellista käytöstä jättää pomo pimentoon siitä asiasta. Käyttäytyi kuin hullu marttyyri, tiuski jne.
- Naljailee minulle muka vitsin varjolla, mutta suuttuu heti jos annan edes aavistuksen verran samalla mitalla takaisin
-Olettaa, että kaikki on piikkiä häntä vastaan. Esim. kerroin muille siitä, miten vaarallista vilja ja sokeri on ja miten ylipaino/väsymys/akne/suolistosairaudet olisivat täysin vältettävissä jos vaan itse viitsii. Tämä nainen (joka on aika pullea ja huono iho) tuijotti minua koko ajan vihaisesti kun puhuin.
-Kuittailee ja kyttää vaatteitani/tavaroitani. Ihmettelee suureen ääneen, miten sulla on varaa tohon ja tohon. Mieheni on hyvätuloinen, siksi. En mäkään kyttää hänen kirppisrättejään ja kysele, että miksi kaikki sun vaatteet on niin nuhjusia.

En vaan jaksaisi mennä töihin.. Yks akka myrkyttää kaikkien ilmapiirin. Miksei kaikki vaan voi tulla toimeen :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole työpaikkakiusaamista. Ette vain tule toimeen keskenänne. Olette molemmat ihan yhtä "syyllisiä" siihen.

Vierailija
22/28 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, ettei työkaveri kutsu sinua juhliinsa. Kirjoittamasi perusteella olet katkera ja todella ilkeä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään haluaisi olla työkaverina... ap:n siis.

Vierailija
24/28 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan! Sä vaan oot niin hirveä keskenkasvuinen ämmä etten tajua miten kukaan kestää sua.

Jaa.. No samat sanat kuule. Yhtään en ihmettele miksi miehesi jätti.

Olisiko tuossa ylempänä vastaus siihen, miksi työkaveri kohtelee ap:ta tökerösti?

Vierailija
25/28 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantastinen pitkitetty vitsi tämä ap:n juttu :-)

Ja vielä jaksaa vastailla, ihan kuin olisi tosissaan. Tätä ihmiset tarvitsevatkin: viihdettä ja valtakunnanpellejä, itselle tulee hyvä olo kun vertaa ap:n elämään. :-D

Vierailija
26/28 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä olet töissä? Kirjoitat että sinulla on varaa, koska miehesi tienaa hyvin. Ja että olet menestynyt, ilmeisesti samasta syystä. Tuollainen kieroilu ja juoruilu kuitenkin kielii siitä, että työpaikkasi on naisvaltainen ja/tai matalapalkkainen. Saat olla hienosta ja kalliista talosta onnellinen, mutta toki voisi vähän käyttää tilannetajua. Siis kuka vie kakkua töihin sen takia, että mies on onnistunut kustantamaan ison talon? Varsinkin jos muut ko. työpaikassa ei ole naimisissa rikkaan miehen kanssa.

Vierailija
27/28 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaadin parempia provoja!!!

Vierailija
28/28 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverisi on ilkeä, jos jättää sinut ulkopuolelle. Hän on selvästi kateellinen! Tsemppiä sinulle uudessa työpaikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme