Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko kaikki naiset ilkeitä vai pelkästään Aihe vapaan naiset?

Vierailija
31.01.2016 |

Ihan hirvittää, kun kaikille luetaan madonluvut. Kaikki blogistit, näyttävät naiset, "wt:t", wt sitä ja tätä, miehet, sinkut, laulajat, velat, uskovaiset, mt-potilaat, lihavat... Oikein kilpaillaan, kuka sanoo kaikkein törkeimmiten ja sitä yläpeukutetaan. Viikko viikon perään mylly jauhaa kaikki rikki! Mikä saa naiset toimimaan näin? Ettekö itse näe, miltä se näyttää? Sanon, että se näyttää kauhistuttavalle.
Ei miesten kanssa ole tällaista vääntöä.
En tiedä haluanko edes tyttöystävää, jos odotuksena on ainainen sotatila ja saa olla varpaillaan, ettei toinen ala tahallaan loukkaamaan itseä tai muita. Ehkä olen sitten liian kiltistä perheestä ja suvusta. M22

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Seuraava kysymys?

mies

Vierailija
2/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä kirjoittee paljon miehiäkin, joten ehkä olisi parempi kysyä, ovatko kaikki naiset ja miehet ilkeitä, vai pelkästään AV:n naiset ja miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta kuvastaa hienosti suomalaisen naisen sairasta sielunmaisemaa.

Vierailija
4/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miehet eivät kirjoittele törkeyksiä :D mitä ap jos kävisit lukemassa av:n miesten kommentteja ja sen jälkeen vierailisit ylilaudalla, hommaforumilla, murolla ja iltalehden keskustelupalstalla. Saatat ehkä tulla toisiin ajatuksiin...

Vierailija
5/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. Ehdottomasti.

Onneksi kaikki miehet ovat kilttejä, lempeitä, ahkeria, rakastavat kotitöitä ja lastenhoitoa ja palvovat ja kunnioittavat naisia.

Vierailija
6/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ovat tooooodella ilkeitä!!!

Ja milloinkohan ihmiset sisäistää, että täällä on jengiä teineistä vaareihin. Itsekkin olet MIES ja juuri ja juuri teini-iän ylittänyt. Ja tämä ei ollut ilkeyttä vaan totuus.

Vierailija
7/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sä lassukkana tiedät, että awalt.

Vierailija
8/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny ihan samaa :D mut eiks vauva.fi:n Aihe vapaa oo tunnettu törkeistä totuuksista ja niitäkin törkeimmistä kommenteista.

Vierailija
9/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe vapaan naiset, ne todella kääntää sun pään

Aihe vapaan naiset....

Vierailija
10/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oikeassa elämässä ei ole sellaisia ilkeilijöitä, kuin av:lla, tai oli yksi. Täällä kierrän sellaiset ketjut.

Vierailija
11/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin parisuhteissa olevat naiset ovat ilkeitä.

Niillä on "paremman ihmisen" status ja voivat jauhaa rikki ketä haluavat...

Vierailija
12/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä o n VAUVA-palsta, eikä mikään nais-palsta!

Vierailija
13/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hö, luenkohan eri palstaa.. Julkisuuteen halunneet missit ja bb-talotyypit kestäköön myös kritiikkiä. Mielestäni suurin osa täällä palstailevista on tavallisia äitejä tai muita arkimurheineen ja -mietteineen. Muita myös kannustetaan täällä ja koetetaan ratkoa ongelmia. Itse olen löytänyt täältä hyviä vinkkejä joihinkin arkijuttuihin. Ilkeämieliset kirjoitukset voi ohittaa.

Vierailija
14/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Aivan niinkuin kaikki miehet ovat naisia pihtarihuoriksi ja lompakkoloisiksi haukkuvia raivopäitä. 

Älä nyt hyvä mies ota tätä palstaa tosisssi :D 

Vierailija
15/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin parisuhteissa olevat naiset ovat ilkeitä.

Niillä on "paremman ihmisen" status ja voivat jauhaa rikki ketä haluavat...

Niin tai sitten ovat vain niin turhautuneita, että purkavat sitä täällä ilkeilemällä

Vierailija
16/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miehet eivät kirjoittele törkeyksiä :D mitä ap jos kävisit lukemassa av:n miesten kommentteja ja sen jälkeen vierailisit ylilaudalla, hommaforumilla, murolla ja iltalehden keskustelupalstalla. Saatat ehkä tulla toisiin ajatuksiin...

Ylilauta pyörii parin asian ympärillä, homma tasan yhden. Iltapäivälehtiä en lue ja Murosta kuulin nyt ensimmäistä kertaa. Aihe vapaalla -keskusteluihin minut houkuttivat aktiiviset naiskirjoittajat ja heidän näkökulmansa, mutta nyt muutaman kuukauden kuluessa olen saanut todistaa niin murskaavaa tekstiä, että uskoni naisiin on katoamassa... Ehkä pitäisi harkita kesää homona. M22

Vierailija
17/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ethän sä täältä sitä naista löydäkään, eihän täällä ole todellisia ihmisiä laisinkaan...etkö vietä aikaasi missään muualla?

Vierailija
18/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki miehet ilkeitä katkeroita vai onko se vain Ylilaudan miehet?

Vierailija
19/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki. Pelkästään aihe vapaan naiset.

Vierailija
20/29 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylilauta pyörii parin asian ympärillä, homma tasan yhden. Iltapäivälehtiä en lue ja Murosta kuulin nyt ensimmäistä kertaa. Aihe vapaalla -keskusteluihin minut houkuttivat aktiiviset naiskirjoittajat ja heidän näkökulmansa, mutta nyt muutaman kuukauden kuluessa olen saanut todistaa niin murskaavaa tekstiä, että uskoni naisiin on katoamassa... Ehkä pitäisi harkita kesää homona. M22

Tosi uskottavaa, että joku m22 on ihan täysi noob netissä, eikä esim. käy 4chanissa yms.

Sitten muka järkytyt jostain vauvapalstasta, etkä käy ollenkaan runkkaamassa joillekin 4chanin ja ylilaudan pedokuville ja torture giffeille.

Uskottavaa.