Työkaverinainen ei koskaan kelpaa kenellekään
Se akka ei ikinä saa miestä, ei IKINÄ!!!!!!! Mulla on sentään jotain mitä se ei ikinä saa. Se tietää itsekin ettei koskaan saa omaa puolisoa ja perhettä. EI KOSKAAN!!!!!!!!!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Se akka ei ikinä saa miestä, ei IKINÄ!!!!!!! Mulla on sentään jotain mitä se ei ikinä saa. Se tietää itsekin ettei koskaan saa omaa puolisoa ja perhettä. EI KOSKAAN!!!!!!!!!
Kiukuttelustasi päätellen tämä kyseinen nainen on jo saanut tuon kaiken ja siinä samalla sinä itse jäit ilman. Tai jäi sulle vielä lapset, mutta mies löysi itselleen paremman naisen. Harmi sinänsä, sä kun vaikutat niin mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap:n kaltainen ääliö on päässyt pariutumaan?
Jospa se on löytänyt jonkun reppanan jolla ei oo mahdollisuutta valita? Minkälainen ihminen rupee haukkumaan tuolla tavalla? Pitää olla aika sairaalla tavalla huomionkipeä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Se akka ei koskaan juttele mulle mitään. Ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään, ei varmasti!
Miksi sen pitäisi sulle jutella? Jutteletko itse sille? Jotkut ei vaan keksi puhuttavaa tai ole niin sosiaalisia. Miksi se sua niin pahasti vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se akka ei koskaan juttele mulle mitään. Ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään, ei varmasti!
Miksi sen pitäisi sulle jutella? Jutteletko itse sille? Jotkut ei vaan keksi puhuttavaa tai ole niin sosiaalisia. Miksi se sua niin pahasti vaivaa?
Se vain hymyilee ja hymistelee jos sille yrittää jotain jutella. Ja sitten väittelee. Hän on niin paskantärkeä ettei voi alentua juttelemaan. Ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään, ei varmasti!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vain hymyilee ja hymistelee jos sille yrittää jotain jutella. Ja sitten väittelee. Hän on niin paskantärkeä ettei voi alentua juttelemaan. Ei varmasti kelpaa koskaan kenellekään, ei varmasti!!!!!!
Siis se on hiljainen tai ujo ja sä et osaa sitä jututtaa = tää ei voi koskaan kelvata kenellekään?
Miksi helvetissä siitä on tullut tuollainen pakkomielle ja tarve haukkua? Ei oo ihan tervettä tuollainen. Miksi sulle ei riitä muut kaverit?
Lainaan erään amatöörirunoilijan tekemään laulu-runoa, koska se tuntuu sopivan täydellisesti tähän aiheeseen:
"Oon ajanut vankkureilla pölyistä tietä, ilman mieltä, ei siinä maistunut omena eikä ananaskaan.... On siellä tiellä monia koiria, kissoja ja muitakin hunsvotteja, onnea eivät koskaan ole löytäneet. Kun alavireisesti soitan mandoliinia, sä siitä mieleen kullin kuvan saat, ei se haittaa, on niin paljon hienoja asioita pörräämässä. Kuten paskakärpäset."
Kirveleekö kun se ei ookaan sun saatavilla? :D Kyllä ne hissukkanaisetkin kelpaa jos on ulkonäkö kohdallaan. Ja ne jutteleekin jos sille on aikaa ja tilaa eikä se oo joku ihme vaatimus siitä että viihdyttää toista.
Aikuinen mies on henkisesti jonkun viisivuotiaan tasolla. "Toi ei oo mun kaveri, se on ihan tyhmä!!!!"
Kaikki käsittää ihan hyvin sen että tuo ei kelpaa kenellekään -julistus on vain "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista". Tervejärkinen tasapainoinen aikuinen ei koe tuollaista haukkumista tarpeelliseksi tai oikeutetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki käsittää ihan hyvin sen että tuo ei kelpaa kenellekään -julistus on vain "happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista". Tervejärkinen tasapainoinen aikuinen ei koe tuollaista haukkumista tarpeelliseksi tai oikeutetuksi.
Niinpä
Eipä näytä se suurena saavutuksena pidettävä perhe-elämä silti kummoista onnea ja rauhaa tuoneen. Tosi sairasta ja häiriintynyttä tuollainen pakkomielteinen jankutus ja morkkaaminen. Ja säälittävän läpinäkyvää, naurettavana ihmiset tuollaista pitää kun on niin selkeästi nähtävissä just tuo happamat pihlajanmarjat -juttu.
Toivon että se akka tappaisi itsensä. Se ei koskaan saa puolisoa ja perhettä, ei varmasti!!!!
Vierailija kirjoitti:
Toivon että se akka tappaisi itsensä. Se ei koskaan saa puolisoa ja perhettä, ei varmasti!!!!
Mikä sua siinä niin risoo? Ei puhu sulle? Miksi sen pitäis puhua sulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on joku ihme tarve yrittää väkisin virittää jotain juttua. Se vaan on niin väkinäistä ja pakotettua että tulee vaan tosi vaivaantunut olo ja tekee mieli vältellä semmosia tyyppejä. Jos ei ole mitään asiaa tai jos ei vaan luontevasti synny höpistävää niin miksei sitten voi vaan olla hiljaa ja keskittyä omiin asioihin?
Kyllä tästä maasta ilkeämielisiä kiusaajia löytyy ihan pariskunniksi asti.
Mitä kateuteen tulee niin voihan valinnanvapaus olla kadehdittavaa niille jotka on jumissa suhteessa jota ei välttämättä enää valitsisikaan.
Ei kyllä käy aloittajan puolisoa kateeksi, kuka noin häiriintyneen ilkeän ääliön kanssa oikeasti haluaa olla?