M i e s , panisitko kuvan naista?
Kommentit (51)
LOL, naisille on kova pala jos randomit miehet netissä sanovat jostain randomista naisesta ettei kauheasti nappaa. wtf, kasvattakaa nyt jonkinlainen itsetunto :D
Vierailija kirjoitti:
En, koska minua ällöttää ajatus että minun pitäisi pippelilläni PANNA naista. En halua että pippelini on niin aktiivisessa roolissa. Se ei kiihota.
Mutta voisin antaa tuon naisen PANNA MINUA eli ratsastaa päälläni.
Topikin avaaja ei taaskaan ajatellut miten iso merkitys yhdellä sanalla voi olla koko hommaan.
Tämä.
Ja nyt topikki lukkoon. Ilmoitan ylläpidolle.
-M28-
Ehkä maalin ja kemikaalin poiston jälkeen mutta en tuollaisena.
Kyllä miehilläkin on oikeasti paljon merkitystä tavata nainen oikeassa elämässä. Kuvan perusteella on ihan mahdotonta sanoa. Näin miehenä kuitenkin sanosin, että joo, lähtisin treffeille kuvan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tulee valitettavasti mieleen että yleensä tuonnäköiset muijat ovat melkoisen pantuja tapauksia, ja se on minulle absoluuttinen turn-off. Kyse ei ole siitä että olisin mukamas jotenkin epävarma tai omaisin pienen peniksen, vaan kyse on siitä etten itsekään ole mikään pelimies joka nussisi vähän väliä useita naisia. Joten epäilen että elämänarvomme olisivat niin kaukana toisistaan ettei tosikaan.
Are you sure you are a male?
Yes I am.
You sure think like a b*tch.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta panisin! Juurikin mun makuun. Toivottavasti ei vaan oo silarit.
Millä?
Naurettavaa huomata, että ryhävalaan kokoiset naiset dissaa täällä hyvännäköistä naista puhtaasta kateudesta niin, että kaikki leuat vain hytisevät punaisen kananpersetukan alla. Mistä muuten tunnistaa tällaisen kateellusen naisen takapäin? Siitä kun posket näkyy 😊
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa huomata, että ryhävalaan kokoiset naiset dissaa täällä hyvännäköistä naista puhtaasta kateudesta niin, että kaikki leuat vain hytisevät punaisen kananpersetukan alla. Mistä muuten tunnistaa tällaisen kateellusen naisen takapäin? Siitä kun posket näkyy 😊
Ääh, kaikkein kateellisimpia toisille naisille ovat kauniit naiset. Kyllä vaatimattoman näköiset naiset tietää, että ovat eri liigassa.
Vierailija kirjoitti:
LOL, naisille on kova pala jos randomit miehet netissä sanovat jostain randomista naisesta ettei kauheasti nappaa. wtf, kasvattakaa nyt jonkinlainen itsetunto :D
Ja sinulle tuntuu olevan yhtä kova pala, mitä muut täällä kirjoittavat.
Kysymys ei sisällä tarpeeksi informaatiota.
En, koska minua ällöttää ajatus että minun pitäisi pippelilläni PANNA naista. En halua että pippelini on niin aktiivisessa roolissa. Se ei kiihota.
Mutta voisin antaa tuon naisen PANNA MINUA eli ratsastaa päälläni.
Topikin avaaja ei taaskaan ajatellut miten iso merkitys yhdellä sanalla voi olla koko hommaan.