Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska minua ällöttää ajatus että minun pitäisi pippelilläni PANNA naista. En halua että pippelini on niin aktiivisessa roolissa. Se ei kiihota.

Mutta voisin antaa tuon naisen PANNA MINUA eli ratsastaa päälläni.

Topikin avaaja ei taaskaan ajatellut miten iso merkitys yhdellä sanalla voi olla koko hommaan.

Vierailija
42/51 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL, naisille on kova pala jos randomit miehet netissä sanovat jostain randomista naisesta ettei kauheasti nappaa. wtf, kasvattakaa nyt jonkinlainen itsetunto :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska minua ällöttää ajatus että minun pitäisi pippelilläni PANNA naista. En halua että pippelini on niin aktiivisessa roolissa. Se ei kiihota.

Mutta voisin antaa tuon naisen PANNA MINUA eli ratsastaa päälläni.

Topikin avaaja ei taaskaan ajatellut miten iso merkitys yhdellä sanalla voi olla koko hommaan.

Tämä.

Ja nyt topikki lukkoon. Ilmoitan ylläpidolle.

-M28-

Vierailija
44/51 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä maalin ja kemikaalin poiston jälkeen mutta en tuollaisena.

Vierailija
45/51 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehilläkin on oikeasti paljon merkitystä tavata nainen oikeassa elämässä. Kuvan perusteella on ihan mahdotonta sanoa. Näin miehenä kuitenkin sanosin, että joo, lähtisin treffeille kuvan naisen kanssa.

Vierailija
46/51 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselleni tulee valitettavasti mieleen että yleensä tuonnäköiset muijat ovat melkoisen pantuja tapauksia, ja se on minulle absoluuttinen turn-off. Kyse ei ole siitä että olisin mukamas jotenkin epävarma tai omaisin pienen peniksen, vaan kyse on siitä etten itsekään ole mikään pelimies joka nussisi vähän väliä useita naisia. Joten epäilen että elämänarvomme olisivat niin kaukana toisistaan ettei tosikaan.

Are you sure you are a male?

Yes I am.

You sure think like a b*tch.

Vierailija
47/51 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, mutta panisin! Juurikin mun makuun. Toivottavasti ei vaan oo silarit.

Millä?

Vierailija
48/51 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa huomata, että ryhävalaan kokoiset naiset dissaa täällä hyvännäköistä naista puhtaasta kateudesta niin, että kaikki leuat vain hytisevät punaisen kananpersetukan alla. Mistä muuten tunnistaa tällaisen kateellusen naisen takapäin? Siitä kun posket näkyy 😊

Vierailija
49/51 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa huomata, että ryhävalaan kokoiset naiset dissaa täällä hyvännäköistä naista puhtaasta kateudesta niin, että kaikki leuat vain hytisevät punaisen kananpersetukan alla. Mistä muuten tunnistaa tällaisen kateellusen naisen takapäin? Siitä kun posket näkyy 😊

Ääh, kaikkein kateellisimpia toisille naisille ovat kauniit naiset. Kyllä vaatimattoman näköiset naiset tietää, että ovat eri liigassa. 

Vierailija
50/51 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL, naisille on kova pala jos randomit miehet netissä sanovat jostain randomista naisesta ettei kauheasti nappaa. wtf, kasvattakaa nyt jonkinlainen itsetunto :D

Ja sinulle tuntuu olevan yhtä kova pala, mitä muut täällä kirjoittavat.

Vierailija
51/51 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei sisällä tarpeeksi informaatiota.