M i e s , panisitko kuvan naista?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, mutta panisin! Juurikin mun makuun. Toivottavasti ei vaan oo silarit.
Millä panisit?
Jos nyt kirjaimellisesti penetraatiosta puhutaan, niin sormillani ja jollain täydellisen kokoisella dildolla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset täällä kirjoittelee noita "en pidä viehättävänä"-kommentteja. Sellasta miestä oo olemassakaan joka ei tuon näköistä viehättävänä pitäisi. :D
Eiköhän tässä hiukan parodioitu niitä naisten ketjuja, joissa ei oikein kukaan mies kelpaa kellekään naiselle...
En ole kiinnostunut naisista, joiden elämä pyörii oman ulkonäkönsä ympärillä.
Panisin paksuksi!!
t. vauvakuumeinen 4-kymppinen mies
Liian feikin ja tyhjäpään näköinen mun makuun
Tykkään enemmän vaaleista. Varmaan johtuu siitä kun on itsellä hiukan etelän verta. En sitten ole mamu, että turha riemastua :D
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän kuvailemasi naistyypin vastakohta näyttää...
Itselleni tulee valitettavasti mieleen että yleensä tuonnäköiset muijat ovat melkoisen pantuja tapauksia, ja se on minulle absoluuttinen turn-off. Kyse ei ole siitä että olisin mukamas jotenkin epävarma tai omaisin pienen peniksen, vaan kyse on siitä etten itsekään ole mikään pelimies joka nussisi vähän väliä useita naisia. Joten epäilen että elämänarvomme olisivat niin kaukana toisistaan ettei tosikaan.
Kyllä panisin ja panisinkin kovaa, voimalla sinisen pillerin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi näyttää melkein miltä tahansa.
Ei kaikkien naisten elämä loppujen lopuksi pyöri ulkonäön ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva mies on.
Eihän tuollaisilla naisilla usein mitään saalista miehenä olekaan. Persaukisia miesstrippareita (jotka ei edes ole mitenkään hyvännäköisiä) ja muita vastaavia.
Periaatteessa kyllä. Iso perä ei ole plussaa, muttei mikään ehdoton miinuskaan.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tulee valitettavasti mieleen että yleensä tuonnäköiset muijat ovat melkoisen pantuja tapauksia, ja se on minulle absoluuttinen turn-off. Kyse ei ole siitä että olisin mukamas jotenkin epävarma tai omaisin pienen peniksen, vaan kyse on siitä etten itsekään ole mikään pelimies joka nussisi vähän väliä useita naisia. Joten epäilen että elämänarvomme olisivat niin kaukana toisistaan ettei tosikaan.
Ei sitä voi aina tietää.
Sellaiset suttuisen ja ilkeän näköiset naiset, joita esim. seiskassa on, ovatkin varmasti aika kovassa käytössä. Mutta tuo ei näytä ihan sellaiselta kuitenkaan.
M kirjoitti:
Kyllä panisin ja panisinkin kovaa, voimalla sinisen pillerin.
Eipä tuommoisen kanssa paljon pillereitä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Are you sure you are a male?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi näyttää melkein miltä tahansa.
Ei kaikkien naisten elämä loppujen lopuksi pyöri ulkonäön ympärille.
Mitä sä sit selität.. Tuo voi hyvinkin olla niitä naisia, jos melkein miltä tahansa voi näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Are you sure you are a male?
Yes I am.
Toki :)