Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Kauanko teillä kestää seksisessio? ev

Vierailija
28.06.2008 |

.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin sessiot jotain väliltä 10 minuuttia ja tunti. Välillä olen niin märkä ettei tarvitse edes esileikkiä, ja on kiva vetäistä pikaset vaikka pöntön päällä niin että mies ainoastaan saa. Välillä sitten taas pidemmän kaavan mukaan sängyssä, koskettelua, suuseksiä ja yhdyntä. Meillä aivan mahtava seksielämä, minä haluaisin ehkä hieman useammin kuin mies, mutta näinkin on ihan hyvä. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Yhdessä oltu parisen vuotta, ja seksi senkun vaan paranee.

Vierailija
42/53 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa hellimistä enkä halailuja. Itse asiassa emme edes juuri halaile saati pussailla muutenkuin seksiasioissa. Tosin seksiä useita kertoja viikossa. Kukkia yms olen saanut varmaan viimeksi 15 vuotta sitten... (ja äitienpäivänä). Noilla asioilla ei ole merkitystä. Sillä on miten paljon paljasta pintaa näkee ja millaisia alkkareita... Katsekontakti on ehkä kaikkein olennaisin. Mies tuijottaa ja hymyilee.. ja ketjureaktio on valmis. Emme myöskään lässytä tai muuten puhu turhia. Asiat puhutaan suoraan ja kaunistelematta. Jos joku mättää niin se sanotaan ja siitä on turha ottaa itseensä. Mä vaan aina haluan ja kovaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas ihanaa kuultavaa, että on myös semmoisia naisia jotka ei sitä hempeilyä tarvitse joka hetki ja joka päivä. tottakai ne kuuluu suhteeseen jollakin tavalla, vähintään tietenkin silloin kun ollaan rakastelemassa. meillä vaan vaimo ilmeisest tarvitsee juuri sitä hempeilyä enemmän kun osaan antaa ja kun hän ei saa sitä hempeilyä tyyliin joka päivä niin minä saan sitten olla ilman seksiä...:-)

Vierailija
44/53 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos mulle mies alkaisi lässyttää ja puhumaan hempeitä niin lähettäisin johonkin tutkimuksiin. Yleensä myöskään ei tunnusteta rakkautta kovinkaan usein (noin kerran viidessä vuodessa). Ekoina vuosina piti lässyttää harva se päivä. Nyt jotenkin se ei sovi kuvaan. Viimeksi mies yhtäkkiä tuli oudon näköiseksi ja katsoi mua hiljaa ja sanoi sitten " voi vittu että mää rakastan sua" mä häkellyin täysin ja osasin sanoa siihen vaan että "pöljä". Voin olla varma että hän tosiaan tarkoitti sitä eikä mitään teennäistä.

En pidä puhumisesta enkä suhteen puimisesta. Mielestäni parisuhde hoidetaan ensisijaisesti fyysisesti. Seksi myös ei ole mikään väline. Eli sillä ei kiristetä eikä sillä osteta mitään toiselta. Myöskään riitoja ei ratkaista rakastelemalla, mutta riidat eivät saa haitata rakastelua. Minä ainakin suuttuneena haluan normaalisti mutta käsken miehen pitää turpansa kiinni, koska mua ei kiinnosta juuri silloin hänen asiat koska olen vihainen. Saatan myös purra vähän liian lujaa enkä anna helliä silloin.

Mutta tiedän monia ystäviäni jotka puhuvat näin miehistään: Mua ällöttää kun hän haluaa aina suihin ottoa ja musta se maistuu niin ällölle. ja toinen kaveri nyrpistää nenäänsä heti kun hänen miehensä nimi sanotaan ja antaa ymmärtää että oma ukko ällöttää. (tosi mukava mies vielä). Itse en sano mitään. Jotenkin tuntuu etteivät he ymmärrä meidän pervoleikkejä ja siitä että minä nautin joka solullani miehestäni. Hän maistuu taivaalliselta ja monesti huomaan katsovani hänen hikistä vartaloaan ja pullistuvia hauiksia ja ajattelen että mitä hyvää olenkaan tehnyt ansaitakseni tällaisen hurmaavan uroksen omakseni. Rakastuin häneen yhdellä silmäyksellä ja ensi kosketus oli täyttä sähköä. Nyt lähes 20 vuotta myöhemmin sähkö tuntuu edelleen.

Vierailija
45/53 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl me on touhuttu 13 tuntia, joskin suihkussa välillä, ja syödäkin piti toisinaan. :) Oikeen kumppanin kans se vaan lähtee ihan käsistä, eikä siinä leluja tai muita kikkailuja tarvitse.

Vierailija
46/53 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä rakastelin aviomieheni kanssa 4-5 kertaa viikossa ehkä varttitunnin kerrallaan, ja molemmat olivat tyytyväisiä seksin määrään ja laatuun. Eron jälkeen löysin itselleni vihdoin kolmeviitosena mahtavan, kestävän rakastajan, joka tavatessamme, noin kerran kuussa, nimenomaan yhtyi minuun melkein kaksi tuntia kerrallaan joka kerta, ja joskus kun oikein kiima iski, kävimme välillä vain vessassaja juomassa vettä ja jatkoimme useampia tunteja. Itse en ole koskaan joutunut kokemaan, että nainen väsyisi rakastelemaan tai että paikat menisivät orgasmista tms. aroiksi, niin, ettei aktia voisi siksi jatkaa. Itse laukesin parikymmentä kertaa ja lisääkin olisi käynyt. Tokihan tapaamistemme jälkeen uni maistui. Kukin tavallaan.

Vierailija
47/53 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 2-3 tuntia kerrallaan, alle puolitoista tuntia on pikapano. Ja rakastellaan lähes päivittäin, tosin suhde on melko alussa vielä. t. 2xN

Vierailija
48/53 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muistelen kuluneen kuukauden (=miesmuistin pituus) sessioita, jaan kokonaisajan kertojen määrällä... 0/0 = NaN. Ei määritelty. Nollalla ei voi jakaa. Vituttaa.

Vierailija
49/53 |
29.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 minuuttia normiseksi, mutta jos sessiosta aletaan puhumaan niin 1-1,5h. Varsinaista yhdyntää 30min ja 45-60min vastaavasti. 

Vierailija
50/53 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pisin yhdyntä, siis pelkkä yhdyntä ilman esileikkiä, kesti 2 tuntia. Joskus kaikkineen kesti 4 tuntia. Ja ollaan oltu 9 vuotta yhdessä ja meillä on 8v, 5v ja 2v lapset

Vierailija
51/53 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki mitä vaan 10 min ja tunnin väliltä, itse yhdyntä kymmenisen minuuttia. Tämä siis arkena. Niissä sessioissa (=lapset mummolaan) meneekin sitten tunteja, ennätys 7h joka sisälsi siis useita yhdyntöjä esileikkeineen ja välileikkeineen. Näitä pitkiä iltoja pidetään muutaman kerran vuodessa, arkisin seksiä on n. joka toinen päivä, lomilla päivitttäin. Kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä, sähköä riittää vieläkin :)

Vierailija
52/53 |
30.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 50 työntöä. Mulla on askelmittari aina silloin tällöin lantioon vyöllä kiiinnitettynä, että tiedän, montako työntöä tulee kulloisellakin kerralla kestettyä. Masentavaa tässä on, että tutkimusten mukaan nainen tarvitsee vähintään 200 työntöä ennen kuin on lähelläkään orkkua.

Vierailija
53/53 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset, itse aktiin voi saada kulumaan tunteja!

Itse olen 20 v nainen. Aika vasta neitsyyteni menetin, mutta oikean partnerin kanssa kuoriutui melko peto myös. Seksi poikaystäväni kanssa on upeaa. Esim. viime kerralla laitoimme kynttilät ja hyvää musaa. Sitten tanssittiin ja hyväiltiin toisiamme, vaatteet hiljalleen veks. Tähän meni noin 15 minuuttia. Tämän jälkeen molemmat antoivat toisilleen suuseksiä, noin 20 minsaa. (Huom noin, en nyt kelloa joka väliin tuijotellut.) Sitten mies halusi ottaa minut, minä alla. Tähän puolisen tuntia. Hetken hengähdystauko ja hyväilyjä. Sitten toiseen erään, minä päällä asentoa vaihdellen. 40 minuuttia. Taas taukoa. Mies haluaa ottaa vielä päällä ollessaan uudelleen, noin 40 minuuttia. Sitten halailua, suukottelua, hyväilyä, keskustelua. Tähän koko settiin upposi esileikkeineen, taukoineen ja hyväilyineen kolmisen tuntia. Nukuttiin 2½ tuntia, kunnes aamu koitti ja halutti edelleen. Joten erä neljä, puolisen tuntia. Että kyllä siihen saa aikaa kulumaan. Paikat on hellänä seuraavana päivänä, mutta lähinnä reidet ja vatsalihakset :D Jos on aikaa, niin mikäs sen kivempaa kuin tutustua kumppaniinsa kaikin puolin :) Ja opiskelijana... Mitäpä muutakaan on, kuin aikaa. Ei lapsia eikä seuraavana päivänä koulua tai töitä. Tosin semmoista ei nyt ihan joka päivä jaksa, joten pikapanotkin ovat oikeen loistava homma! Eli kestolla ei ole väliä, kunhan molemmat osapuolet nauttivat seksistä ja nauttivat toistensa seurasta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme