Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Kauanko teillä kestää seksisessio? ev

Vierailija
28.06.2008 |

.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti menee, että saan.

Yleensä vastapeluri saa pari kertaa ennenkuin minä kertaakaan.

Erektion kanssa ei ole ongelmia kylläkään.

Vierailija
22/53 |
07.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuin yrittää pikaista niin aina siihen menee vähintään tunti.

Viime yönä meni kolme.

Pisin sessio kesti 5,5h. Kieltämättä sen jälkeen ei voinut viikkoon edes ajatella seksiä.

Oli paikat aika hellänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se alkaa esileikit tammikuussa niin hyvässä lykyssä pääsee pilluun siinä elo-syyskuussa.

Ite yhdyntä kestää pitkästä esileikistä johtuen noin 1min

Vierailija
24/53 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta ja 14 vuotta :) Mutta tosi harvoin. Pari kertaa vuodessa tapahtuu tuo.

Vierailija
25/53 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 min.-4h.

Vierailija
26/53 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten voisi olla toisin? Hyväilyt, kokovartalohieronta, imeminen, koskettelu, juttelu, kaikki pikkukiva kuten esim lasi kuohuviiniä, käsipeli... Menee varmasti kellä tahansa pitkälti toista tuntia. Itse yhdyntä on vain viimeinen juttu eikä mikään päätavoite, vaan seuraa luonnostaan, kun fyysisellä ja henkisellä tasolla on saavutettu täysi harmonia.

Vierailija
27/53 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikit ja itse seksi mukana. Ei kyllä kauempaa kiinnostaiskaan.

Vierailija
28/53 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yhdyntä noin 10-15 min. Viikossa noin 5krt.

Yhdessä ollaan oltu 4v, josta asuttu saman katon alla reipas 2v. toivottavasti jatkuu samalla lailla vielä pitkään! =D

n38

Vierailija
29/53 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus pikaisia viidentoista minuutin sessioita, mutta eiväthän ne tunnu missään, orgasmi jää laimeaksi...

Vierailija
30/53 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus hiukka pitempään kun huvittaa välillä nuoleskella puolin ja toisin, joskus kiihkolla lyhyesti ja rajusti.

Uskon kyllä että 10v suhteen jälkeenkin mies voi "yli" kiihottua vaimostaan :D Meillä on 11v suhde takana, 9v naimisissa, 3 lasta ja ihan täysillä nautitaan toisistamme.

Vierailija
31/53 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitinkin tuossa yhteen toiseen viestiin kuinka meillä kolmannen lapsen jälkeen ei seksiä ole kuin se kerran kuussa joka ei mulla (mies) mitenkään riitä. omatoiminen joutuu olemaan aikas usein ja sekös alkaa jurppimaan, eli päätin etsiä seksiseuraa jos se auttais. mutta miten ihmeessä arjen ja lapsien keskellä jaksatte ja löydätte aikaa lähes joka päivä harrastaa seksiä? -heppu_71@suomi24.fi-

Vierailija
32/53 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle teini-ikäiset lapset menevät nukkumaan klo 21, jolloin vanhemmat eivät varmaankaan mene. Mistä siis kiikastaa?

Vierailija
33/53 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelitko, että seksi säilyy yhtä runsaana kuin lapsettomana? Eikö makuuhuoneen ovea saa kiinni, kun lapset katsovat lastenohjelmia viikonloppuaamuisin? Eikö voi mennä kahdestaan vessaan? Eikö ruokatunnilla voi tehdä vaimon kanssa pikatapaamista seksin merkeissä? Eikö nukkumaanmennessä voi uhrata 15 minuuttia, joka menisi sängyssä kääntyilyyn muutenkin? Ettekö kumpikaan ikinä aamuisin herää ennen lapsia? Ettehän syyllisty siihen, että joku lapsistanne nukkuu samassa huoneessa kuin te, vaikka ei ole imetysikäinen tai nukkuu jopa teidän välissänne?

-Mies, jolla 2-vuotias lapsi ja himokas vaimo

kirjoitinkin tuossa yhteen toiseen viestiin kuinka meillä kolmannen lapsen jälkeen ei seksiä ole kuin se kerran kuussa joka ei mulla (mies) mitenkään riitä. omatoiminen joutuu olemaan aikas usein ja sekös alkaa jurppimaan, eli päätin etsiä seksiseuraa jos se auttais. mutta miten ihmeessä arjen ja lapsien keskellä jaksatte ja löydätte aikaa lähes joka päivä harrastaa seksiä? -heppu_71@suomi24.fi-

Vierailija
34/53 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole makuuhuoneen ovessa lukkoja, eikä vessaseksikään kiinnosta. Aikaa siis otetaan illasta tai yöstä ja välillä saamme "luksusta" kun muksut menevät mummolaan ja me voimme viettää kahdenkeskisen saunaillan.

En tiedä mitä vastaisin tuohon mistä voimia..? Pidän seksistä ja mieheni on upea sängyssä. Hänellä on myös ns. hyvä pelisilmä sille, koska seksi ei sitten voisi vähempää kiinnostaa, eikä hän tule sitä vonkumaan silloin kun lapset ovat olleet viikon mahataudissa tai pienimmäistä on tissitelty kolme yötä putkeen tunnin unilla.

Kun kaikki on ok ja arki runnaa omalla painollaan, seksiä harrastetaan 2-4 krt viikossa ja me molemmat olemme siinä mukana yhtä halukkaina.

Yleiseen vireystilaan auttaa kun molemmat saavat omien harrastustensa puitteissa iltavapaita ja viikonloppuja. Meillä harrastukset eivät ole baaritiskillä vaan me molemmat urheilemme ja minä kierrän lisäksi koiranäyttelyitä. Ei pääse pää liikaa sumenemaan pyykkivuorien katveessa :D

t.Se kolmen lapsen äiti, nro 31

Meni ohi alkuperäisen aiheen, sori!

Vierailija
35/53 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain noin 10-15 min lapsen jälkeen ja yleensä lapsi vielä valvoo tuolloin. Aamulla on herättävä jo kuudelta. Minä en ainakaan jaksa heilua aamukuudesta ilta yhteentoista asti hereillä.

VIikonloppuisin sama juttu, lapsi herää jo ennen seitsemää, joten ei paljoa kiinnosta herätä kuuden jälkeen sekstailemaan,

Ei voi mitään, meillä on tosi huonosti hetkiä seksiin. Ja kiitos kysymästä, ei todellakaan ole sitä lukkoa makuuhuoneen ovessa kun ei edes ole sitä ovea.

Minua ei tässä pikkulapsivaiheessa seksi edes kiinnosta kovin paljoa. Saa nähdä kun lapsi kasvaa, mutta nyt ei juuri nappaa.

Vierailija
36/53 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oisko seksiä kerran kuussa, pari korkeintaan. Ja silloinkin on jo suunnilleen edellisenä päivänä päätettävä, että huomenna sitten nähdään sen verran vaivaa, että järjestetään illalla lapsen mentyä nukkumaan aikaa toisillemme.

Vierailija
37/53 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeeta,,niin itsekin laukeen joskus jo vaimon vatsalle vaikka rintsikatkin viellä päällä,,,

Vierailija
38/53 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 10 v jälkeenkin voi olla kiihottunut omasta rakkaastaan. Me ollaan oltu yhdessä 19 vuotta ja meillä on tosi säpinää. Monesti tulee ekat vahinkona mun päälle ( ja joskus ei niin vahinkona...). Mutta seksielämän eteen tarvii tehdä töitä, muuten se latistuu. Mulle kyllä pelkkä mieheni tuoksu saa hormoonit hyrräämään ja jos hän tulee suihkusta vielä vesipisaroita valuvana, en voi vastustaa häntä lainkaan. Ja itse seksisessioiden kestosta, itse nautin 10 min pika panoista, hänestä taas alle tunnin hommat on kiireellä pilattuja... Siinä sitten piinataan toisiamme, minä yritän kiihottaa äkkiä ja toinen kiusottelee...

Vierailija
39/53 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on alkuraskaus menossa, kyllä tarvitsee

Vierailija
40/53 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paljon sinä tarvitset mieheltäsi jokapäiväistä huomioon ottamista, halausten, pusujen, kukkien ym muuta tälläistä ja ennen kaikkea vaikuttaako nuo asiat tai niiden puute seksi haluihisi.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi