Haluatko miljonääriksi ohjelmasta
Kelasin tässä kun näin uusintana tuon Haluatko miljonääriksi ohjelman jakson, jossa Puumalan kunnanjohtaja oli osallistujana ja jonka suoritukseen jakso myös loppui. Olisin päässyt samalle tasolle käyttämättä yhtään oljenkortta. Myös sen naisen kaikki kysymykset olisin tiennyt. Mietin vaan, että yllättävän helppoja kysymyksiä oli rahasummiin nähden ja en itseäni pidä edes kovin fiksuna vaan pikemminkin normaalina yleissivistyksen omaavana henkilönä. Myös presidentit olisin osannut laittaa oikeeseen järjestykseen, mutta en tiedä olisiko se onnistunut 3 sekunnissa. Kunnanjohtaja oli ainut, joka ne osasi laittaa.
Kommentit (11)
Kiitos Sinulle Internet kun tämän olennaisen tärkeän tiedon jakamisen mahdollistit!
80-luvulla se olisi ollut mahdotonta.
Minusta taas nuo kysymykset on vaikeampia kuin siinä vanhemmassa versiossa. Tai sitten olen tyhmentynyt huomattavasti kasvaessani.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas nuo kysymykset on vaikeampia kuin siinä vanhemmassa versiossa. Tai sitten olen tyhmentynyt huomattavasti kasvaessani.
Terveisin Naispelko22
Niin minustakin. Alkupään kysymykset oli joskus ihan tosi hölmöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Niin minustakin. Alkupään kysymykset oli joskus ihan tosi hölmöjä.
Tai useinkin. Itse asiassa joka kerta oli ainakin yksi hölmö kysymys.
En itsekään sano, että läpihuutojuttu olisi ollut, mutta noista vaihtoehdoista olisin kyllä tiennyt, ettei etruskit asuneet Kanadassa, Meksikossa tai Kiinassa. Lisäksi hopea (argentum) kysymyksen olisin 3 kemian kurssia lukiossa käyneenä tiennyt. -ap-
En usko, että kysymykset tulevat sattumalta koneelta, vaan ohjeleman tekijät tutustuvat jollain lailla pelaajiin ja kysymykset mietitään sen mukaan. Jos joku kertoisi olevan maantiedon tositietäjä tuskin kysymyksiä satelisi kovin paljon siitä aiheesta tai kysymyksistä tehtäisiin todella vaikeita. Tai jos esimerkiksi pelaajana on joku "nörtin" oloinen joka tietää monista aiheista, jotka ovat keskiverto ihmisille haastavia, mutta tämän peli tyssäisi sitten johonkin viihde kysymykseen jonka tietäisi jos lukisi tyyliin kääk-juoruja.
Katsoin 8-luokkalaisen kanssa ja olisimme molemmat tienneet kaikki paitsi Down Town Abby-kysymyksen.
Ja lapsi olisi saanut myös presidentit tosi nopeasti järjestykseen. Minulla kesti hiukan pidempään.
Ja Jaajon kampaus on suoraan 80-luvulta :D
Vierailija kirjoitti:
Katsoin 8-luokkalaisen kanssa ja olisimme molemmat tienneet kaikki paitsi Down Town Abby-kysymyksen.
Ja lapsi olisi saanut myös presidentit tosi nopeasti järjestykseen. Minulla kesti hiukan pidempään.
Melko kehittynyt eka/tokaluokkalainen. En meinaisi uskoa, mutta av:lla aivan mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lapsi olisi saanut myös presidentit tosi nopeasti järjestykseen. Minulla kesti hiukan pidempään.Melko kehittynyt eka/tokaluokkalainen. En meinaisi uskoa, mutta av:lla aivan mahdollista.
Sori, alapeukku itselleni :D Luin, että 8-vuotias :D. sai olla aika harrastunut mm. kemiaan ja historiaan jo lastentarhasta alkaen. Mut ei ois tosiaan eka av:lla.
Niinhän ne kaikki sanoo, että olipas helppoja olisin osannut. Tosi tilanteessa onkin sitten toinen tarina...