Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt viikon kokeillut säästösyistä käydä joka toinen päivä suihkussa

Vierailija
19.09.2022 |

Ja nyt kun istun tässä kirjoittelemassa suihkunraikkaana, niin täytyy sanoa, että loppuu tuo säästöhömpötys. Kyllä se vaan on niin erilainen olo kun käy aamulla suihkussa, kuin että vetää menemään tuolla päivät tunkkaisena. Rakastan tätä raikasta ja puhdasta tunnetta ja tuoksua iholla. En tajua, miten jotkut voi elää koko elämänsä tuota harvasuihkuista elämää. Ja jos oikein nopea on, niin ei se kokosuihku vie juuri ollenkaan enempää aikaa, kuin joku kainaloitten ja alapään lorottelu vessassa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa itse olen lähes aina ollut sellainen että käyn pari-kolme kertaa viikossa suihkussa, viime aikoina ehkä pari, vain aktiiviurheilijana kävin joka päivä ja kyllä sekin alkoi tympiä. Sinänsä olen samaa mieltä että on ihanan raikas olo suihkun jälkeen, mutta en kaipaa sitä joka päivä, ja jos suihkuja vielä harventamalla jonkun ukrainalaisen lapsen henki säästyy, niin kyllä se on sen arvoista.

Vierailija
2/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kerran viikossa.... Välillä menee melkei 10 päivää... Säästyy kun ei harrasta urheilua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on erilaisia. Mä oon käynyt aina suihkussa vain joka toinen ilta. En harrasta hikiliikuntaa.

Vierailija
4/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lauantaina saunassa. Tuskin käyn tänäänkään suihkussa. Enkä varmaan huomennakaan käy. Käyn keskiviikkona ennen työvuoroa. Saa nähä, käynkö sit taas seuraavan kerran lauantaina.

Vierailija
5/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei urheilu tai työ aiheuta hikoilua, niin en kyllä ymmärrä, että miksi pitäisi käydä joka päivä suihkussa. Itselle saunominen pari kertaa viikossa riittää ihan hyvin.

Vierailija
6/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kelloa suihkun vieressä ja katson, että saan käytyä noin 1 minuutissa. Olisinpas jo aiemmin älynnyt, että ihan hyvin 1 minuutti riittää. 

Vierailija
7/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, en ole itsekään käynyt joka päivä suihkussa ikinä. Lapsuudenkodissa peseytyminen hoitui 3 kertaa viikossa saunassa. 3-4 krt viikossa suihku on ihan riittävästi, ellei hikoile jostain syytä paljon.

Vierailija
8/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mä käyn lähes joka päivä suihkussa ja aion kyllä pitää siitä kiinni, niin kauan kun vettä tulee.

Ei ole kivaa kun hiki haisee omaan nenään.

Vierailija
9/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mä vedän vissiin tuolla päivät tunkkaisena, koska käyn päivittäin muutaman minuutin suihkussa, mutta aina iltaisin :O

Vierailija
10/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tarvetta käydä ihmisten ilmoilla niin en välttämättä käy joka päivä suihkussa.

Vierailija
11/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran viikossa saunassa. Joka kerta käännän psidan nurinpäin.

Vierailija
12/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta mitään omassa elämässäni. Olen ennenkin elänyt säästeliäästi. Suihkussa pari kertaa vkossa ja monet talvet jo palellu tässä kämpässä. En ole shoppailija ja ostan vain tarpeeseen.

Vierailija
13/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää peskö pimpan hajua pois, se voimaannuttaa meidät miehet sankaritekoihin.

Vierailija
14/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa itse olen lähes aina ollut sellainen että käyn pari-kolme kertaa viikossa suihkussa, viime aikoina ehkä pari, vain aktiiviurheilijana kävin joka päivä ja kyllä sekin alkoi tympiä. Sinänsä olen samaa mieltä että on ihanan raikas olo suihkun jälkeen, mutta en kaipaa sitä joka päivä, ja jos suihkuja vielä harventamalla jonkun ukrainalaisen lapsen henki säästyy, niin kyllä se on sen arvoista.

Aivan kuin se että käytkö suihkussa vaikuttaisi suoraan siihen kuoleeko ukrainalaiset vai ei. Voiko joku oikeasti olla niin tyhmä että ajattelee näin? Smh...

Vierailija
15/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni riittää 2krt viikossa suihku ja kerran viikossa sauna. En pysty harrastamaan sellaista liikuntaa jossa hikoilisin paljon joten suihkullekkaan ei ole tarvetta useammin. Toki menkkojen aikaan alapesut useammin. En ole ikinä pystynyt käymään aamulla suihkussa, siitä jää koko päiväksi aivan järkyttävä palelu. Älkää kivittäkö!

Vierailija
16/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo vuoden ajan käynyt pesulla vain 1-2 krt viikko. Hyvin riittää.

Vierailija
17/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo monta vuotta olen käynyt suihkussa ja samalla pessyt hiukset 3-4 pv välein. En voisi kuvitellakaan peseväni "kaikkea" joka päivä, kun ei tarvetta (ei hikiurheilua). Kainalot pesen tarvittaessa pikaisesti käsienpesu altaassa. Samoin tarvittaessa pikainen alapesu useammin kuin suihku.

Vierailija
18/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn päivittäin pitkässä, kuumassa suihkussa. En aioi muuttaa tapojani missään tapauksessa.

Vierailija
19/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän kelloa suihkun vieressä ja katson, että saan käytyä noin 1 minuutissa. Olisinpas jo aiemmin älynnyt, että ihan hyvin 1 minuutti riittää. 

Tuo pikasuihku ei pese, huuhtoo vain. Jos todella haluat peseytyä kaikkialta, 5 minuuttiakin on lyhyt aika.

Vierailija
20/30 |
19.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka kolmas päivä suihkussa. Ei ole mitään tarvetta käydä joka päivä. Vain jos urheilee päivittäin niin pitää käydä. Silloinkaan ei tarvitse mitään 15min puunausta vaan 5min riittää erittäin hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi