Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen laihtuminen pilaa seksielämän

Vierailija
29.01.2016 |

Tämä on rehellinen totuus jota en voi kiistää, vaikka osa teistä varmasti paheksuukin sitä etten hyväksy kumppanini pyrkimystä terveellisempiin elintapoihin. Kolmekymppinen mieheni ei ole kuitenkaan koskaan ollut ylipainoinen, vain mukavan pehmeä. Tuosta pehmeydestä hän päätti puolisen vuotta sitten päästä eroon, ja nyt lopputulos on sellainen, että minun seksihaluni ovat käytännössä melkein kadonneet. Tuntuu ilkeältä sanoa näin, mutta se on totuus. Mieheni ei ole erityisen raamikas tai harteikas muutenkaan, joten nyt huomattavasti laihtuneena hän on todella hintelä. Poskipäätkin törröttävät, samoin kylkiluut.

Minäkin voisin tiputtaa ehkä maksimissaan viitisen kiloa, mutta tärkeämpi seikka on ruumiinrakenteeni. Minä olen raamikas ja harteikas nainen, en siroa nähnytkään :( Näille tekijöille ei kukaan mitään voi, mutta oma fysiikkani yhdistettynä miehen nykyiseen fysiikkaan todella tappaa seksihaluni. En mitenkään pysty nauttimaan seksistä itseni kanssa saman painoisen, kooltaan kuitenkin pienemmän ja hennomman miehen kanssa. Minun osaltani touhu on mennyt "pimeässä peiton alla" -raiteelle, ja inhoan sitä. Missään nimessä en voi enää nousta miehen päälle; mies suorastaan katoaa alleni.

Tunnen itseni liian isoksi miehelleni. Entiset miesystäväni ovat olleet minua huomattavasti kookkaampia, ja kukapa ei haluaisi tuntea oloaan turvalliseksi miehensä kainalossa. Naisellisuudesta puhumattakaan. Nykyisessä tilanteessa näen epäsuhdan, jota ei voi korjata, sillä minusta ei hentoista naista tule. Mies ei ole ainakaan ääneen sanonut että asioiden tila vaivaisi häntä... mutta toisaalta en minäkään ole häntä arvostellut laihtumisestaan.

Ongelmani on ehkä monien mielestä naurettava ja pikkumainen, mutta minulle se on vain ikävää todellisuutta, että en halua harrastaa seksiä itseäni pienemmän ihmisen kanssa. Tunnen itseni kuvottavaksi, vaikken ole itse edes ylipainoinen. Mies sen sijaan alkaa keikkua jo alipainoisen puolella. Olen turhautunut ja itsetuntoni on laskenut kuin lehmän häntä. Mutta mitäpä tälle tehdä voi, en voi käskeä miestä lihomaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua. Olen itse hoikka nainen, mutta leveäharteinen- ja lantioinen. En pysty syttymään heiveröisistä/laihoista miehistä. En näytä lihavalta (170cm/72kg) mutta vaadin kiihottuakseni reilusti isomman miehen. Onneksi oma on yli 2m ja 120kg. (anteeksi, en halunnut kääntää veistä haavassa)

Lukematta koko ketjua, sähän olet aika tuhti nainen, joten ihmekkös et syty "heiveröisistä"..

Vierailija
22/22 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sangen kummallisia nämä viimeiset kommentit, en muuta sano.

En voi alkaa mieheni huoltajaksi, en voi muuta tehdä kuin yrittää ilmaista kummastusta, että miksi pitää laihduttaa kun on jo alipainon puolella. Se on sitten vielä vaikeampi ja herkempi asia, että onko minun millään muotoa sopivaa kertoa, etten halua harrastaa seksiä hänen kanssaan. Hänen riutunut olemuksensa herättää minussa vain negatiivisia tunteita monella eri tasolla. Mutta tuollaista ei ihan kevyesti voi ääneen sanoa. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla